Pagina 1 van 1

AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 18:22
door Mavalier
Beste Lezers,

Ik heb vorig jaar ergens een moederbord gekocht bij Take It Now. Prima service en alles. Moederbord was een keer defect kreeg ik een nieuw exemplaar. Super dus!

Sinds 18 december is hij weer defect en dit keer kom ik er achter dat hij is overgenomen door AcesDirect. In het begin natuurlijk geen probleem en alles leek goed en vertrouwd tot ik een RMA aan voeg. Ik kreeg te horen dat ik 12 december een UPS label zou krijgen en die kreeg ik niet. Toch heb ik netjes gewacht tot 18 december toen ik nog steeds niks binnen had. Toen heb ik gebeld en verteld dat ik nog geen UPS Label binnen heb gekregen en ze zouden er naar kijken en dat is wel goed gegaan. Uiteindelijk kreeg ik heb dus de 18e binnen. UPS gebeld afspraken gemaakt opgehaald. Kreeg ik aan de telefoon te horen dat hun hem pas 30 december binnen kregen. Naja, kan gebeuren i.v.m. kerst en nieuwjaarsdagen.

Sinds het bij hun binnen was gekomen heb ik niks meer van hun gehoord. Ik kon de status nergens opvragen omdat AcesDirect TakeItNow heeft overgenomen. Het was dus wachten tot ik wat te horen kreeg. Ik heb 3 Januari gebeld om te vragen of ze al wat wisten en nee. Ze hadden niks in het systeem staan over mijn moederbord. Ik zou een mailtje krijgen wanneer ze alles hadden opgevraagd. 7 Januari heb ik weer niks gehoord dus besloot ik weer te bellen. Kreeg ik te horen dat mijn moederbord is opgestuurd en het 4 weken kon duren tot ik hem binnen zou hebben. Ze zeiden mij dat ik 21 januari moest bellen als ik nog niks binnen zou krijgen of niks zou horen, als dat niet het geval zouden zij een speciale oplossing verzinnen. Ik heb dus niks te horen gekregen en besloot vandaag te bellen. Ik kreeg eerst een medewerker aan de telefoon die zij dat hun een de tijd zouden hebben en die maand zou pas 30 januari zijn bereikt. Hij kon me dus niet verder helpen. Hij vroeg mij met wie ik 7 januari contact had aangezien die beloofde om een speciale oplossing. Ik was de naam helaas vergeten. Maar goed, toen hebben we het over andere zaken gehad en daarna vroeg ik on opgemerkt of er een notitie was geschreven over 7 januari. Dat was wel het geval dus toen vroeg ik met wie ik contact had. Toen kreeg ik dat te horen en hing ik netjes met de medewerker op. Daarna besloot ik om opnieuw een andere medewerker te bellen en te vragen naar de gene met wie ik op 7 januari had gesproken. Die kreeg ik aan de lijn en die persoon herinnerde het zich nog. Ze had moeite met het status opvragen uit het systeem. Uiteindelijk was dit gelukt. (zei ze, geloof er niks van) Ze zou me binnen 2 uur terug bellen en met een oplossing komen. Ik heb 4 uurtjes gewacht en besloot terug te bellen. Toen ik om die persoon vroeg kreeg ik te horen dat die gene niet telefonisch bereikbaar was. (Onzin dus!) Ik moest het morgen opnieuw proberen. Als ik waarschijnlijk mijn eigen naam niet had opgenoemd kreeg ik die persoon wel leuk aan de lijn. Nu is het probleem dat ik na 1,5 maand mijn moederbord nog steeds niet heb, ik niks van mijn status weet, ook niet weet wanneer ik hem binnen krijg. Ik loop veel projecten mis, en krijg allemaal meer inhaal werk hierdoor. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik moet doen aangezien ik elke keer wat anders hoor van de medewerkers.

Heeft iemand tips voor mij of weet iemand wat ik moet doen?

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 18:42
door eleven
Mavalier schreef:Beste Lezers,

Ik heb vorig jaar ergens een moederbord gekocht bij Take It Now. Prima service en alles. Moederbord was een keer defect kreeg ik een nieuw exemplaar. Super dus!

Sinds 18 december is hij weer defect en dit keer kom ik er achter dat hij is overgenomen door AcesDirect. In het begin natuurlijk geen probleem en alles leek goed en vertrouwd tot ik een RMA aan voeg. Ik kreeg te horen dat ik 12 december een UPS label zou krijgen en die kreeg ik niet. Toch heb ik netjes gewacht tot 18 december toen ik nog steeds niks binnen had. Toen heb ik gebeld en verteld dat ik nog geen UPS Label binnen heb gekregen en ze zouden er naar kijken en dat is wel goed gegaan. Uiteindelijk kreeg ik heb dus de 18e binnen. UPS gebeld afspraken gemaakt opgehaald. Kreeg ik aan de telefoon te horen dat hun hem pas 30 december binnen kregen. Naja, kan gebeuren i.v.m. kerst en nieuwjaarsdagen.

Sinds het bij hun binnen was gekomen heb ik niks meer van hun gehoord. Ik kon de status nergens opvragen omdat AcesDirect TakeItNow heeft overgenomen. Het was dus wachten tot ik wat te horen kreeg. Ik heb 3 Januari gebeld om te vragen of ze al wat wisten en nee. Ze hadden niks in het systeem staan over mijn moederbord. Ik zou een mailtje krijgen wanneer ze alles hadden opgevraagd. 7 Januari heb ik weer niks gehoord dus besloot ik weer te bellen. Kreeg ik te horen dat mijn moederbord is opgestuurd en het 4 weken kon duren tot ik hem binnen zou hebben. Ze zeiden mij dat ik 21 januari moest bellen als ik nog niks binnen zou krijgen of niks zou horen, als dat niet het geval zouden zij een speciale oplossing verzinnen. Ik heb dus niks te horen gekregen en besloot vandaag te bellen. Ik kreeg eerst een medewerker aan de telefoon die zij dat hun een de tijd zouden hebben en die maand zou pas 30 januari zijn bereikt. Hij kon me dus niet verder helpen. Hij vroeg mij met wie ik 7 januari contact had aangezien die beloofde om een speciale oplossing. Ik was de naam helaas vergeten. Maar goed, toen hebben we het over andere zaken gehad en daarna vroeg ik on opgemerkt of er een notitie was geschreven over 7 januari. Dat was wel het geval dus toen vroeg ik met wie ik contact had. Toen kreeg ik dat te horen en hing ik netjes met de medewerker op. Daarna besloot ik om opnieuw een andere medewerker te bellen en te vragen naar de gene met wie ik op 7 januari had gesproken. Die kreeg ik aan de lijn en die persoon herinnerde het zich nog. Ze had moeite met het status opvragen uit het systeem. Uiteindelijk was dit gelukt. (zei ze, geloof er niks van) Ze zou me binnen 2 uur terug bellen en met een oplossing komen. Ik heb 4 uurtjes gewacht en besloot terug te bellen. Toen ik om die persoon vroeg kreeg ik te horen dat die gene niet telefonisch bereikbaar was. (Onzin dus!) Ik moest het morgen opnieuw proberen. Als ik waarschijnlijk mijn eigen naam niet had opgenoemd kreeg ik die persoon wel leuk aan de lijn. Nu is het probleem dat ik na 1,5 maand mijn moederbord nog steeds niet heb, ik niks van mijn status weet, ook niet weet wanneer ik hem binnen krijg. Ik loop veel projecten mis, en krijg allemaal meer inhaal werk hierdoor. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik moet doen aangezien ik elke keer wat anders hoor van de medewerkers.

Heeft iemand tips voor mij of weet iemand wat ik moet doen?
Dus je hebt een bedrijf!

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 18:52
door Mavalier
eleven schreef:
Mavalier schreef:Beste Lezers,

Ik heb vorig jaar ergens een moederbord gekocht bij Take It Now. Prima service en alles. Moederbord was een keer defect kreeg ik een nieuw exemplaar. Super dus!

Sinds 18 december is hij weer defect en dit keer kom ik er achter dat hij is overgenomen door AcesDirect. In het begin natuurlijk geen probleem en alles leek goed en vertrouwd tot ik een RMA aan voeg. Ik kreeg te horen dat ik 12 december een UPS label zou krijgen en die kreeg ik niet. Toch heb ik netjes gewacht tot 18 december toen ik nog steeds niks binnen had. Toen heb ik gebeld en verteld dat ik nog geen UPS Label binnen heb gekregen en ze zouden er naar kijken en dat is wel goed gegaan. Uiteindelijk kreeg ik heb dus de 18e binnen. UPS gebeld afspraken gemaakt opgehaald. Kreeg ik aan de telefoon te horen dat hun hem pas 30 december binnen kregen. Naja, kan gebeuren i.v.m. kerst en nieuwjaarsdagen.

Sinds het bij hun binnen was gekomen heb ik niks meer van hun gehoord. Ik kon de status nergens opvragen omdat AcesDirect TakeItNow heeft overgenomen. Het was dus wachten tot ik wat te horen kreeg. Ik heb 3 Januari gebeld om te vragen of ze al wat wisten en nee. Ze hadden niks in het systeem staan over mijn moederbord. Ik zou een mailtje krijgen wanneer ze alles hadden opgevraagd. 7 Januari heb ik weer niks gehoord dus besloot ik weer te bellen. Kreeg ik te horen dat mijn moederbord is opgestuurd en het 4 weken kon duren tot ik hem binnen zou hebben. Ze zeiden mij dat ik 21 januari moest bellen als ik nog niks binnen zou krijgen of niks zou horen, als dat niet het geval zouden zij een speciale oplossing verzinnen. Ik heb dus niks te horen gekregen en besloot vandaag te bellen. Ik kreeg eerst een medewerker aan de telefoon die zij dat hun een de tijd zouden hebben en die maand zou pas 30 januari zijn bereikt. Hij kon me dus niet verder helpen. Hij vroeg mij met wie ik 7 januari contact had aangezien die beloofde om een speciale oplossing. Ik was de naam helaas vergeten. Maar goed, toen hebben we het over andere zaken gehad en daarna vroeg ik on opgemerkt of er een notitie was geschreven over 7 januari. Dat was wel het geval dus toen vroeg ik met wie ik contact had. Toen kreeg ik dat te horen en hing ik netjes met de medewerker op. Daarna besloot ik om opnieuw een andere medewerker te bellen en te vragen naar de gene met wie ik op 7 januari had gesproken. Die kreeg ik aan de lijn en die persoon herinnerde het zich nog. Ze had moeite met het status opvragen uit het systeem. Uiteindelijk was dit gelukt. (zei ze, geloof er niks van) Ze zou me binnen 2 uur terug bellen en met een oplossing komen. Ik heb 4 uurtjes gewacht en besloot terug te bellen. Toen ik om die persoon vroeg kreeg ik te horen dat die gene niet telefonisch bereikbaar was. (Onzin dus!) Ik moest het morgen opnieuw proberen. Als ik waarschijnlijk mijn eigen naam niet had opgenoemd kreeg ik die persoon wel leuk aan de lijn. Nu is het probleem dat ik na 1,5 maand mijn moederbord nog steeds niet heb, ik niks van mijn status weet, ook niet weet wanneer ik hem binnen krijg. Ik loop veel projecten mis, en krijg allemaal meer inhaal werk hierdoor. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik moet doen aangezien ik elke keer wat anders hoor van de medewerkers.

Heeft iemand tips voor mij of weet iemand wat ik moet doen?
Dus je hebt een bedrijf!
Ik heb geen bedrijf. Toen ik het kocht bij TakeItNow had je geen bedrijf nodig. Was het ook voor particulieren. Nu is het opeens overgenomen door AcesDirect.

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 18:55
door eleven
Welke projecten loop je dan mis?

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 19:14
door Mavalier
eleven schreef:Welke projecten loop je dan mis?
Schoolprojecten en websites die ik niet kan updaten. Is dit allemaal zo belangrijk?

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 20:12
door eleven
Mavalier schreef:
eleven schreef:Welke projecten loop je dan mis?
Schoolprojecten en websites die ik niet kan updaten. Is dit allemaal zo belangrijk?
Als webmaster heb je toch wel nog een tweede pc om de websites te kunnen updaten.
Als je nog Schoolprojecten moet maken, is in vele scholen een laptop van de school verplicht.

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 21:05
door Mavalier
eleven schreef:
Mavalier schreef:
eleven schreef:Welke projecten loop je dan mis?
Schoolprojecten en websites die ik niet kan updaten. Is dit allemaal zo belangrijk?
Als webmaster heb je toch wel nog een tweede pc om de websites te kunnen updaten.
Als je nog Schoolprojecten moet maken, is in vele scholen een laptop van de school verplicht.
Werk je bij AcesDirect ofzo.

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 21:18
door bokkel
Mavalier schreef:Werk je bij AcesDirect ofzo.
:lol: We hebben er weer 1 hoor. Nog veel plezier met je "moderbord"

Re: AsRock X79 moderbord bij TakeItNow/AcesDirect

Geplaatst: 21 jan 2014 21:33
door eleven
Mavalier schreef:
eleven schreef:
Mavalier schreef: Schoolprojecten en websites die ik niet kan updaten. Is dit allemaal zo belangrijk?
Als webmaster heb je toch wel nog een tweede pc om de websites te kunnen updaten.
Als je nog Schoolprojecten moet maken, is in vele scholen een laptop van de school verplicht.
Werk je bij AcesDirect ofzo.
Neen, moet je teleurstellen, ik werk daar niet.
Ik was gewoon een beetje hard op aan denken, want ik ken een webmaster die meer dan 1 pc heeft en die niet zo vaak moet updaten, wel back-up maken.
Wat de laptop van de school betreft, heb ik ook mijn ervaring.
Dus helemaal gewone vragen, die ik gesteld had.