In maart 2013 bestellen we een overhemd voor mijn vriend bij Zalando.
Hij draagt het niet vaak en in december is het pas 3x gewassen. Helaas merkt hij dat het overhemd is gekrompen, ondanks dat we het netjes volgens het label hebben gewassen.
30 graden in de wasmachine.
Ik mail Zalando om te vragen of zij een verklaring hebben hoe dit kan gebeuren.
Hun reactie per email deed mij in eerste instantie bellen naar de klantenservice om te controleren of ik de mail wel goed had begrepen.
Het klopte:
we konden het overhemd terugsturen en kregen het aankoopbedrag retour.
En dat 9 maanden na aankoop!
Een hele warme douche voor Zalando!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zalando, hele warme douche!
Re: zalando, hele warme douche!
Zelfde situatie gehad met een broek, na 9 maanden! Sta op uit mijn bureaustoel, een scheur op de naad. Hoe kan dat nou? E-mail naar Zalando en kon zelf kiezen tussen reparatie (deel van het aankoopbedrag terug) of terugsturen (hele aankoopbedrag terug).
Zeer warme douche voor Zalando, topservice!
Zeer warme douche voor Zalando, topservice!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer: