LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Max ICT
Max ICT
Wil even mijn ervaring delen met deze webshop.
Tv besteld en volgens prognose zou deze vandaag binnen komen.
Op allerlei manieren willen achterhalen wanneer ongeveer maar zoals het er uit komt is het zo dat ze niks met zekerheid kunnen zeggen.
Je mag wel 1100 euro betalen maar daarna is elke vorm van duidelijkheid zoek in deze winkel.
Heb vanaf maandag geprobeerd wat meer duidelijkheid te krijgen maar de antwoorden die worden gegeven zijn ver beneden peil.
Heb 2 dagen met een zeker Zerkan gesproken van de helpdesk en kwam er uiteindelijk achter dat hij stagaire is in deze toko.
De manager genaamd Colin wist ook op geen enkele manier wat duidelijk te verschaffen.
Daarna heb ik iemand anders gesproken waarvan ik de naam ben vergeten maar hij zou het allemaal uitzoeken en vanmiddag mij nog hierover informeren.
Te schandalig voor woorden dit alles bij mekaar.
Uiteraard heb ik ze ook al een bericht gestuurd met mijn ongenoegen maar gezien de snelheid die ze hanteren verwacht ik voorlopig geen reactie hier op.
Zoals het nu is zal ik zeker niemand aanbevelen om bij MAX ICT iets te kopen gezien de slechte infostroom.
Hopelijk kunnen ze me nog de andere kant op krijgen maar de schade die ze zelf hebben aangericht is er.
Snap best dat het soms iets langer kan duren..... prima.... maar meld dit dan aan de klant.
Hetgeen wat er gezegd word is dat ze verwachten dat hij vandaag geleverd word..... NOT !!!!
Iemand ervaringen te delen ?
MVG
Dennis
Tv besteld en volgens prognose zou deze vandaag binnen komen.
Op allerlei manieren willen achterhalen wanneer ongeveer maar zoals het er uit komt is het zo dat ze niks met zekerheid kunnen zeggen.
Je mag wel 1100 euro betalen maar daarna is elke vorm van duidelijkheid zoek in deze winkel.
Heb vanaf maandag geprobeerd wat meer duidelijkheid te krijgen maar de antwoorden die worden gegeven zijn ver beneden peil.
Heb 2 dagen met een zeker Zerkan gesproken van de helpdesk en kwam er uiteindelijk achter dat hij stagaire is in deze toko.
De manager genaamd Colin wist ook op geen enkele manier wat duidelijk te verschaffen.
Daarna heb ik iemand anders gesproken waarvan ik de naam ben vergeten maar hij zou het allemaal uitzoeken en vanmiddag mij nog hierover informeren.
Te schandalig voor woorden dit alles bij mekaar.
Uiteraard heb ik ze ook al een bericht gestuurd met mijn ongenoegen maar gezien de snelheid die ze hanteren verwacht ik voorlopig geen reactie hier op.
Zoals het nu is zal ik zeker niemand aanbevelen om bij MAX ICT iets te kopen gezien de slechte infostroom.
Hopelijk kunnen ze me nog de andere kant op krijgen maar de schade die ze zelf hebben aangericht is er.
Snap best dat het soms iets langer kan duren..... prima.... maar meld dit dan aan de klant.
Hetgeen wat er gezegd word is dat ze verwachten dat hij vandaag geleverd word..... NOT !!!!
Iemand ervaringen te delen ?
MVG
Dennis
Re: Max ICT
Nee, en voornamelijk omdat ik altijd eerst de shopreviews op tweakers bekijk, voordat ik iets bestel bij een voor mij nieuwe webshop. En die zijn voor Max ICT niet al te deftig.
Re: Max ICT
Overigens had jij zelf ook wel wat onduidelijkheid kunnen voorkomen, door bijvoorbeeld de naam van de persoon waarmee je sprak even te noteren voor latere referentie.d.vree schreef:Wil even mijn ervaring delen met deze webshop.
Tv besteld en volgens prognose zou deze vandaag binnen komen.
Op allerlei manieren willen achterhalen wanneer ongeveer maar zoals het er uit komt is het zo dat ze niks met zekerheid kunnen zeggen.
Je mag wel 1100 euro betalen maar daarna is elke vorm van duidelijkheid zoek in deze winkel.
Heb vanaf maandag geprobeerd wat meer duidelijkheid te krijgen maar de antwoorden die worden gegeven zijn ver beneden peil.
Heb 2 dagen met een zeker Zerkan gesproken van de helpdesk en kwam er uiteindelijk achter dat hij stagaire is in deze toko.
De manager genaamd Colin wist ook op geen enkele manier wat duidelijk te verschaffen.
Daarna heb ik iemand anders gesproken waarvan ik de naam ben vergeten maar hij zou het allemaal uitzoeken en vanmiddag mij nog hierover informeren.
Te schandalig voor woorden dit alles bij mekaar.
Uiteraard heb ik ze ook al een bericht gestuurd met mijn ongenoegen maar gezien de snelheid die ze hanteren verwacht ik voorlopig geen reactie hier op.
Zoals het nu is zal ik zeker niemand aanbevelen om bij MAX ICT iets te kopen gezien de slechte infostroom.
Hopelijk kunnen ze me nog de andere kant op krijgen maar de schade die ze zelf hebben aangericht is er.
Snap best dat het soms iets langer kan duren..... prima.... maar meld dit dan aan de klant.
Hetgeen wat er gezegd word is dat ze verwachten dat hij vandaag geleverd word..... NOT !!!!
Iemand ervaringen te delen ?
MVG
Dennis
Re: Max ICT
http://www.kieskeurig.nl/max_ict/winkel ... 00000qC0hv
http://tweakers.net/shopreview/7403/max ... opreviews/
Max ITC zou eens aan de tand moeten gevoeld worden.
http://tweakers.net/shopreview/7403/max ... opreviews/
Max ITC zou eens aan de tand moeten gevoeld worden.
Re: Max ICT
ze laten je zelfs betalen voor IDEAL 0,84 excl. BTW
en abnormale bezorgkosten van 7,85 ex BTW.
terwijl je bij POSTnl de verzend kosten 6,95 incl btw is.
wat een oplichters!!
Ze hebben geen producten op voorraad, dus je bent nooit zeker van de levertijd, dat kan weken duren.
en abnormale bezorgkosten van 7,85 ex BTW.
terwijl je bij POSTnl de verzend kosten 6,95 incl btw is.
wat een oplichters!!
Ze hebben geen producten op voorraad, dus je bent nooit zeker van de levertijd, dat kan weken duren.
Re: Max ICT
Dat is geen oplichting, dat zou het zijn als ze het niet zouden vermelden. Dat andere bedrijven er voor kiezen om die kosten (deels) te verdisconteren in de prijs van het product is hun keus, maar maakt niet dat Max ICT iets of iemand oplicht met deze bedragen. En daarnaast kunnen verzendkosten uit meer bestaan dan sec het bedrag wat PostNL rekent, denk aan interne handelingen, kosten van verpakkingsmateriaal, etc etc.shaffy schreef:ze laten je zelfs betalen voor IDEAL 0,84 excl. BTW
en abnormale bezorgkosten van 7,85 ex BTW.
terwijl je bij POSTnl de verzend kosten 6,95 incl btw is.
wat een oplichters!!
Ze hebben geen producten op voorraad, dus je bent nooit zeker van de levertijd, dat kan weken duren.
Re: Max ICT
Bezorgkosten en verzendkosten zijn niet hetzelfde. Tenzij jij een methode weet te verzinnen hoe een product uit het magazijn op magische wijze bij Postnl terecht komt.shaffy schreef: en abnormale bezorgkosten van 7,85 ex BTW.
terwijl je bij POSTnl de verzend kosten 6,95 incl btw is.
Re: Max ICT
Overigens zou je een hoop gedoe kunnen besparen door gewoon bij de lokale speciaalzaak te kopen, zeker in deze prijscategorie.
Re: Max ICT
Ook ik heb zeer slechte ervaringen met Max ICT. Ik heb een smart tv daar gekocht die het na 3 uur niet meer deed. Netjes via de mail gemeld. Ik kreeg de reactie dat ik hiervoor naar LG moest omdat die de afhandeling zou doen. In mijn naïviteit heb ik dat gedaan met als gevolg dat ik de tv vier weken kwijt ben geweest. Ik heb talloze malen gebeld met Max ICT maar zij leggen de schuld bij LG en/of de reparateur. Ik zou telkens teruggebeld worden wat niet gebeurd is. Max ICT is als leverancier verantwoordelijk voor het oplossen van het probleem maar neemt de verantwoordelijkheid niet. Ik heb een klacht ingediend bij Max ICT en zelfs daar word niet op gereageerd, zelfs geen ontvangstbevestiging. Ik ga nu een klacht indienen bij de diverse keurmerken die vermeld staan op de site van Max ICT. Ik zou iedereen met problemen aanraden hetzelfde te doen. Misschien dat webwinkels als Max ICT dan eens worden aangepakt. Bovendien brengen zulke webwinkels de e-commerce in diskrediet.
Re: Max ICT
Ik vraag me af of ze dat zelf wel kwijt zijn aan iDeal. Als ze hier minder aan kwijt zijn dan mag dit niet.shaffy schreef:ze laten je zelfs betalen voor IDEAL 0,84 excl. BTW
Dat mag.shaffy schreef:en abnormale bezorgkosten van 7,85 ex BTW.
terwijl je bij POSTnl de verzend kosten 6,95 incl btw is.
Een algemene voorwaarde mag overigens consumenten niet verplichten tot volledige vooruitbetaling.