Pagina 1 van 1

Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 25 jan 2014 14:19
door fkjkools
2014 begon slecht voor mij.

01-01-2014 Mijn Samsung Advance S viel in het water en gaf de geest.

02-01-2014 Naar de Telfort winkel gegaan. Ik had immers daar mijn abonnement afgesloten.
Gemeld dat er waterschade is.
Ongeïnteresseerde medewerkster gaf me een kaartje met het telefoonnummer van de servicedesk.
Dit nummer gebeld.
Ook hier gemeld dat er waterschade is.
Toestel kon 03-01-2014 worden opgehaald.

03-01-2014 Toestel werd opgehaald en ik kreeg een LG leentoestel.

10-01-2014 Mail van Smartcare:
Toestel niet meer te repareren.
Keuze maken (binnen 2 dagen anders kosten betalen voor leentoestel):
Of oude toestel retour of nieuw eenvoudig toestel.
Direct contact opgenomen met de servicedesk van Telfort dat ik voor de optie kiest van nieuw eenvoudig toestel.
Doorverbonden met Smartcare.
Afspraak gemaakt voor 17-01-2014 in de ochtend.

17-01-2014 Heel de ochtend gewacht.
Geen koerier.
Telfort gebeld
Doorverbonden met Smartcare.
Na 10 minuten: koerier was pakje vergeten.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 24-01-2014.

24-01-2014 Heel de ochtend gewacht.
Geen koerier
Telfort gebeld.
Doorverbonden met Smartcare.
Na 10 minuten: Er is iets fout gegaan.
Nieuwe afspraak gemaakt voor 25-01-2014 in de ochtend.

25-01-2014 Heel de ochtend gewacht.
Geen koerier
Telfort gebeld.
Doorverbonden met Smartcare.
Na 10 minuten: "foutje van collega Smartcare:"
"Kunnen geen afspraken voor de zaterdag maken".
Willen een afspraak maken voor dinsdag overdag.
Gemeld dat ik van maandag tot donderdag tot 18 uur niet bereikbaar ben.
Gezegd dat het me te veel tijd kost en dat ik nu bepaal wanneer ze kunnen komen.
Gemeld dat dit 's avonds is na 18 uur.
Smartcare vertelde dat ze dan geen koeriersdienst hebben.
Daarop geantwoord dat dat hun probleem is.
Ik met hun geen afspraak kan maken.
Dit mij te veel tijd, dus geld kost.

Mailtje ontvangen dat ze 27-01-2014 tussen 17:30 uur en 21:30 langs komen.

Wordt vervolgd.

Re: Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 27 jan 2014 11:38
door Telfort webcare
@fkjkools,

Mijn excuses voor de huidige gang van zaken. Erg vervelend om te lezen dat het contact met Smartcare niet soepel is verlopen waar jij in dit geval de dupe van bent geworden.
Dit is zeker niet de bedoeling en ik help je dan ook graag verder. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht.
Je geeft in jouw bericht aan dat Smartcare vandaag langskomt, laat je weten of deze afspraak is nagekomen? Uiteraard kom ik jouw graag tegemoet in deze situatie.

Denise

Re: Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 28 jan 2014 21:26
door fkjkools
Inmiddels nieuwe telefoon ontvangen

Re: Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 28 jan 2014 22:58
door bokkel
goed toch?

Re: Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 29 jan 2014 14:07
door Telfort webcare
@fkjkools,

Fijn om te lezen dat het nu is opgelost. Mocht ik jou nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan verneem ik dat graag via het Telfort forum.

Denise

Re: Telfort/Smartcare problemen

Geplaatst: 14 jun 2014 18:53
door marcel teuben
1 groot stuk ergenis en teleurstelling dat hele smartcare!! elke keer een andere smoes dat ze het niet redden.nee we redden het niet we hebben een logistiek probleem.bus kapot.weer een afspraak erna nee we redden het niet met de tijd.zo kan ik nog wel ff doorgaan tot 4 keer aan toe.vandaag tot 18uur weer gewacht..niks dus.telfort gebeld.nee gesloten.want ze zijn dicht om 17uur.maandag weer...