Certo Vloerverwarming niet bepaald klantvriendelijk!
Geplaatst: 27 jan 2014 11:06
In ons nieuwe huis wilden we vloerverwarming laten plaatsen door Certo [link verwijderd door moderator]
Hiervoor werd eerst de oude vloer gesloopt worden door een ander bedrijf. Dit liep helaas vertraging op, omdat het sloopbedrijf de grootte van de klus verkeerd inschatte. De vloerverwarming zou 's ochtends gelegd worden, dit kon nu niet doorgaan.
De jongens die de verwarming kwamen leggen wilden gelukkig hun twee klussen van de dag wel omdraaien en 's middags onze vloer plaatsen. Echter, om 12:00 die dag werd ik gebeld door de baas: hij wilde zijn jongens de klus niet meer 's middags laten doen en liet ze naar huis gaan. Het zou te lang voor ze gaan duren. Hij vond dat ik het zelf slecht had geregeld, het was mijn probleem, en dat ik nu de vloer een andere dag moest laten leggen. Dit kostte me 350 euro extra (20 procent van de hele offerte!) omdat hij extra tijd en geld kwijt was. Ik was verplicht om het alsnog bij hem af te nemen. Hij benaderde me erg onklantvriendelijk en was geenszins bereid om me in de prijs ook maar iets tegemoet te komen. Ikzelf had namelijk een kleine meerprijs heel redelijk gevonden, maar vind 350 euro veel te veel.
Uiteindelijk duurde het plaatsen van de verwarming 3 uur en had dit makkelijk op de middag gekund die in eerste instantie was afgesproken.
Kortom: een erg nare ervaring met dit bedrijf. Ik word niet vaak uitgescholden door iemand waar ik een hele dure vloerverwarming bij afneem! Ik heb uiteindelijk gewoon betaald. De vloer zit er netjes in, over de jongens die hem legden: niets dan lof. Klantvriendelijkheid komt niet voor in hun vocabulaire en flexibel zijn ze al helemaal niet!
Kan een bedrijf eigenlijk zomaar meer geld vragen en dan eisen dat de klus afgenomen wordt?
Hiervoor werd eerst de oude vloer gesloopt worden door een ander bedrijf. Dit liep helaas vertraging op, omdat het sloopbedrijf de grootte van de klus verkeerd inschatte. De vloerverwarming zou 's ochtends gelegd worden, dit kon nu niet doorgaan.
De jongens die de verwarming kwamen leggen wilden gelukkig hun twee klussen van de dag wel omdraaien en 's middags onze vloer plaatsen. Echter, om 12:00 die dag werd ik gebeld door de baas: hij wilde zijn jongens de klus niet meer 's middags laten doen en liet ze naar huis gaan. Het zou te lang voor ze gaan duren. Hij vond dat ik het zelf slecht had geregeld, het was mijn probleem, en dat ik nu de vloer een andere dag moest laten leggen. Dit kostte me 350 euro extra (20 procent van de hele offerte!) omdat hij extra tijd en geld kwijt was. Ik was verplicht om het alsnog bij hem af te nemen. Hij benaderde me erg onklantvriendelijk en was geenszins bereid om me in de prijs ook maar iets tegemoet te komen. Ikzelf had namelijk een kleine meerprijs heel redelijk gevonden, maar vind 350 euro veel te veel.
Uiteindelijk duurde het plaatsen van de verwarming 3 uur en had dit makkelijk op de middag gekund die in eerste instantie was afgesproken.
Kortom: een erg nare ervaring met dit bedrijf. Ik word niet vaak uitgescholden door iemand waar ik een hele dure vloerverwarming bij afneem! Ik heb uiteindelijk gewoon betaald. De vloer zit er netjes in, over de jongens die hem legden: niets dan lof. Klantvriendelijkheid komt niet voor in hun vocabulaire en flexibel zijn ze al helemaal niet!
Kan een bedrijf eigenlijk zomaar meer geld vragen en dan eisen dat de klus afgenomen wordt?