Pas op met kadobonnen bij SpaSense Geldrop
Geplaatst: 28 jan 2014 09:06
We hebben begin januari gebeld met de receptie van SpaSense in Geldrop om een wellness kadobon voor twee personen in te wisselen. Ons is gezegd dat we van harte welkom waren. Bij aankomst in Geldrop bleek SpaSense de bon niet te accepteren omdat de uitgever Cadeaubox failliet was. Vervelend, maar we hebben geklaagd dat we het niet redelijk vinden dat het risico van jurische problemen tussen twee bedrijven bij de consument wordt neergelegd. Uiteindelijk heeft SpaSense zelf besloten om mee te doen en heeft hier ook voordeel van gehad.
De bedrijfsleider was niet bereid tot enige coulance en zei dat we voortaan een kadobon direct bij SpaSense kunnen kopen. Over empatisch vermogen gesproken. En we zien ons volgende keer al aankomen 'Deze kadobon kunnen we niet accepteren want die is verkocht door de heer A. en die werkt hier niet meer'. Vervolgens hebben we gevraagd waarom er bij het telefonisch reserveren niet vermeld is dat de kadobon niet geaccepteerd wordt. Had ons een hoop tijd, geld en ergernis gescheeld. Hier hebben we geen duidelijk antwoord op gekregen.
Bij het verlaten van het pand kwamen we twee mensen tegen en zeiden dat we hoopten dat ze geen kadobon hadden en dat ze die ook niet moesten kopen. De bedrijfsleider kwam ons buiten achterna en vroeg naar onze naam en riep 'SMAAD'. We voelden ons bedreigd en zijn snel vertrokken. We hebben schriftelijk een klacht ingediend bij de overkoepelende organisatie IWR over de behandeling bij SpaSense in Geldrop en een verzoek om vergoeding van de reiskosten. In een schriftelijke reactie zegt een medewerker van afdeling kwaliteitszaken 'de frustratie te begrijpen' maar geen compensatie of vergoeding aan te bieden.
In plaats van een warme sauna dus een koude douche.
De bedrijfsleider was niet bereid tot enige coulance en zei dat we voortaan een kadobon direct bij SpaSense kunnen kopen. Over empatisch vermogen gesproken. En we zien ons volgende keer al aankomen 'Deze kadobon kunnen we niet accepteren want die is verkocht door de heer A. en die werkt hier niet meer'. Vervolgens hebben we gevraagd waarom er bij het telefonisch reserveren niet vermeld is dat de kadobon niet geaccepteerd wordt. Had ons een hoop tijd, geld en ergernis gescheeld. Hier hebben we geen duidelijk antwoord op gekregen.
Bij het verlaten van het pand kwamen we twee mensen tegen en zeiden dat we hoopten dat ze geen kadobon hadden en dat ze die ook niet moesten kopen. De bedrijfsleider kwam ons buiten achterna en vroeg naar onze naam en riep 'SMAAD'. We voelden ons bedreigd en zijn snel vertrokken. We hebben schriftelijk een klacht ingediend bij de overkoepelende organisatie IWR over de behandeling bij SpaSense in Geldrop en een verzoek om vergoeding van de reiskosten. In een schriftelijke reactie zegt een medewerker van afdeling kwaliteitszaken 'de frustratie te begrijpen' maar geen compensatie of vergoeding aan te bieden.
In plaats van een warme sauna dus een koude douche.