Silverline Utrecht
Geplaatst: 28 jan 2014 22:38
Zeer slechte ervaringen met nazorg na huren auto bij Silverline te Utrecht.
Speciale auto gehuurd incl chauffeur op speciale dag en tijdstip.
Op onze speciale dag kwam de chauffeur 35 min te laat waardoor wij weer 1 uur te laat aan kwamen op locatie waar genodigden op ons zaten te wachten.
Avond verpest want onze schema liep daarna uit.
Na telefonisch contact te hebben gehad zou dit uitgezocht worden.
Wij kregen toen te horen dat t onmacht was wegens avond spits.
Als je 20jaar ervaring hebt in verhuur dan laat je een auto niet 1 uur voor afgesproken tijd rijden.wij namen geen genoegen met dit antwoord. De gemaakte afspraak zijn ze niet nakomen.
Na 8 keer gebeld te hebben zouden ze een creditnota sturen. Daarna niks meer gehoord. Elke keer als ik belde namen ze niet op. Erg opvallend. Ik belde ook met nummer weergave.
Blijkbaar waren ze mijn stalk gedrag zat en hebben ze 18 vergoeding terug gestort.
Belachelijk, dit zijn de kosten die ik gemaakt heb om alleen telefonisch contact met hun te zoeken.
SILVERLINE: een boeket was beter en klantvriendelijker geweest dan een stom bedrag van 18 euro.
Jammer dat jullie niet reageren op mijn herhaaldelijke mails.
Zeer slechte service. Advies aan iedereen die via Silverline wil boeken; google eerst even naar ervaringen vN andere, zoals de motorsites ed. Daar vind u genoeg informatie.
SILVERLINE jullie verdienen een koude douche.!!!
Groeten
Speciale auto gehuurd incl chauffeur op speciale dag en tijdstip.
Op onze speciale dag kwam de chauffeur 35 min te laat waardoor wij weer 1 uur te laat aan kwamen op locatie waar genodigden op ons zaten te wachten.
Avond verpest want onze schema liep daarna uit.
Na telefonisch contact te hebben gehad zou dit uitgezocht worden.
Wij kregen toen te horen dat t onmacht was wegens avond spits.
Als je 20jaar ervaring hebt in verhuur dan laat je een auto niet 1 uur voor afgesproken tijd rijden.wij namen geen genoegen met dit antwoord. De gemaakte afspraak zijn ze niet nakomen.
Na 8 keer gebeld te hebben zouden ze een creditnota sturen. Daarna niks meer gehoord. Elke keer als ik belde namen ze niet op. Erg opvallend. Ik belde ook met nummer weergave.
Blijkbaar waren ze mijn stalk gedrag zat en hebben ze 18 vergoeding terug gestort.
Belachelijk, dit zijn de kosten die ik gemaakt heb om alleen telefonisch contact met hun te zoeken.
SILVERLINE: een boeket was beter en klantvriendelijker geweest dan een stom bedrag van 18 euro.
Jammer dat jullie niet reageren op mijn herhaaldelijke mails.
Zeer slechte service. Advies aan iedereen die via Silverline wil boeken; google eerst even naar ervaringen vN andere, zoals de motorsites ed. Daar vind u genoeg informatie.
SILVERLINE jullie verdienen een koude douche.!!!
Groeten