Pagina 1 van 1
Probleem met Sony Bravia TV
Geplaatst: 31 jan 2014 12:31
door keestramper
Ik heb een CI module versie 1.3, een internet aansluiting en de Sony Bravia tv.
Als ik nu naar Delta Interactive tv wil kijken gebeurt er niets. De winkel zegt je moet je tv op internet aanmelden, echter ik kan naar de site van Sony.nl alleen duurt het laden ervan 5 minuten. Sommige paginas kunnen niet worden geladen door te weinig geheugen volgens een melding. Ik heb ook de zenders opnieuw binnen gehaald.
Op de sony site staat ook de browserbalk niet, dus kan ik geen andere pagina intypen. Wat doe ik fout of wat kan ik nog doen?
Re: Probleem met Sony Bravia TV
Geplaatst: 01 feb 2014 21:09
door audiofreak1
Hoi, ga naar de webbrowser, druk op options en je kunt een url intoetsen.
Welk model Sony heb je,met de huidige lijn kun je via een internetverbinding en de rode knop direct naar uitzending gemist.
Re: Probleem met Sony Bravia TV
Geplaatst: 10 feb 2014 20:37
door audiofreak1
Fijn als je ook nog een antwoord terug krijgt of het gelukt is. Wel zo netjes toch
Re: Probleem met Sony Bravia TV
Geplaatst: 05 apr 2014 14:19
door hans_wg
Hallo,
om hier maar eens mee verder te gaan....
Ik heb in December een Sony Bravia KDL-32W655A aangeschaft.
We hebben het basis-pakket van de Delta, en de zender "Portaal van Zeeland" laat keurig een aantal interactieve mogelijkheden zie.
Daarbij ook "Uitzending Gemist" en "Terugkieken".
Dit heeft in december en januari gewoon gewerkt. We konden zonder problemen kijken.
Sinds een aantal weken kan dit niet meer... na aanklikken van het gewenste programma zien we lang een aantal streepjes in een cirkeltje draaien, waarna de melding komt "Fout bij afspelen video. Probeer het opnieuw".
Zoals gezegd, dit is sinds een paar weken. Ik weet niet of de Delta iets veranderd heeft, of dat het aan een software update van de Sony Bravia (die regelmatig langskomen) ligt.
"Terugkieken" werkt wel.
Iemand een idee waar het probleem kan liggen?
Met Vriendelijke Groet,
/Hans
Re: Probleem met Sony Bravia TV
Geplaatst: 16 apr 2014 17:03
door hans_wg
Nog een keertje hier mee verder....
Vorige week een eerstse keer contact met de klantenservice van Delta gehad.
Op hun eigen interne meldingen stond dat het "gewoon moest werken".
Gisteren een test gedaan met internet van ZeelandNet (van de buurman), en Uitzending Gemist werkt dan wel op de TV.
Dus vandaag weer contact opgenomen met de klantenservice.
Nu blijkt er op de externe website wel iets te staan dat niet alle inter-actieve diensten beschikbaar zijn zonder internet-abonnement van ZeelandNet.
(
http://www.delta.nl/televisie/DELTA_interactieve_tv/)
Hier kun je het volgende lezen:
Bent u wel klant bij DELTA voor digitale tv, maar heeft u een internetabonnement elders, dan kunt u niet alle interactieve diensten gebruiken. De interactieve diensten die veel bandbreedte gebruiken, zoals Uitzending Gemist en films huren via Videoland, zijn alleen met een ZeelandNet internetverbinding te gebruiken. Dit om een goede werking te kunnen garanderen.
Ik durf te stellen dat mijn internetverbinding prima is, met een ruime bandbreedte. Niet anders dan geboden door ZeelandNet.
Dit riekt naar "
koppelverkoop".
En ik ben bang dat ik met bovenstaande afgescheept ga worden.
Wat kan ik hier nog aan doen?
Met Vriendelijke Groet,
/Hans