LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geheimen van de BaByliss Curl Secret
Geheimen van de BaByliss Curl Secret
BaByliss heeft een nieuw apparaat waarmee je in een handomdraai krullen in je haar zet: de Curl Secret. Maar voor sommige gebruikers heeft het apparaat wat onaangename geheimen.
Maandag 3 februari in Radar, om 20:30 bij de TROS op Nederland 1
Re: Geheimen van de BaByliss Curl Secret
Uit uw eigen gedragsregels;TROS Radar schreef:BaByliss heeft een nieuw apparaat waarmee je in een handomdraai krullen in je haar zet: de Curl Secret. Maar voor sommige gebruikers heeft het apparaat wat onaangename geheimen.
Belastende uitlatingen dienen altijd te worden onderbouwd.
Mogen de forumlezers wellicht het geheim van de BaByliss Curl Secret niet weten of is deze posting puur een lekkermakertje voor de uitzending van a.s. maandag?
-
Zal wel te heet worden die dingen???
-
Ridder heeft wel een punt. Nu gaan we speculeren.rozemarijntje schreef:Zal wel te heet worden die dingen???
De 'geheimen' onthullen we komende maandag uiteraard!
Ik had al zo'n vermoeden...we wachten af.TROS Radar schreef:De 'geheimen' onthullen we komende maandag uiteraard!
-
Ja ,spannend
Wat is het voor onaangenaam geheim ?
Moderatie ik vind dit niet kunnen, u plaats hier iets, als 'waarschuwing' maar er word niet
bijgeschreven wat er kan gebeuren.
U gaat hiermee tegen u eigen gedragsregels in van dit forum.
Moderatie ik vind dit niet kunnen, u plaats hier iets, als 'waarschuwing' maar er word niet
bijgeschreven wat er kan gebeuren.
U gaat hiermee tegen u eigen gedragsregels in van dit forum.
Na zo'n bericht ga ik dan speculeren en zie ik verbrande haren bij de dames die de BaByliss Curl Secret gebruiken (hebben gebruikt). Nou ja, maandag kan ik het niet zien, dus dat wordt terugkijken. Wat Tros Radar nu doet is eigenlijk net zoiets als een gevangene een lekkere biefstuk laten ruiken maar die hij niet mag opeten
Nee ik ook niet.vogels schreef:
Wat een flauwekul die geheimzinnigheid! En nee, ik ga er niet voor kijken.
Als je dat artikel op Google intikt krijg je een heel relaas van de Consumentenbond: heel zwaar: kan je niet alleen enz. Denk dan ook dat er (had ik al geschreven) vast op zijn minst verschroeide haren uitkomen, op zijn minst dan, hé! Ben maandagavond 'uit'; denk niet dat ik veel zal missenNee ik ook niet.
Ik vind dat ze met deze 'waarschuwing' niet langer moeten wachten om mensen
duidelijk te maken WAT er kan gebeuren.
Nu gaat het puur om hun programma en niet om mensen te waarschuwen want dan
hadden ze hier al tekst en uitleg moeten geven over dat product.
Ben ik met je eens, riddert met zijn eerste commentaar stelt dit ook vast dat ze tegen hun eigen regels ingaan. Wat zo is. Want als iemand gewaarschuwd moet worden betekent dat dat er iets aan de hand is. Dan ben je toch verplicht mensen op de hoogte te stellen waar "de brand" is!!Chocomelk schreef:Ik vind dat ze met deze 'waarschuwing' niet langer moeten wachten om mensen
Ben ik helemaal met je in eens en met Riddert, gaat tegen eigen gedragsregels in
en wel waarschuwen voor een product maar we zeggen lekker niet waarvoor jullie
gewaarschuwd moeten worden, probeer het dit weekend nog maar eerst even uit en
dan zullen jullie het zelf ontdekken wat het geheim is.....
Hier zijn heel wat negatieve reacties te lezen maar ook positieve reacties :
http://www.consumentenbond.nl/test/voed ... rl-secret/
-
Nou ik sla ff over,zie het al voor me,fikken verbranden omdat dingen bloedhet zijn( tang) je haar verbrand niet gelijk mischien maar na 5 behandelingen wel,moet je ook nog ff de tip van roy donders erbij doe ,inspuiten haarlak,dan ding erop,gegarandeerd mooie krullekkes....nou laat maar...Chocomelk schreef:Ben ik helemaal met je in eens en met Riddert, gaat tegen eigen gedragsregels in
Je hoofdhuid bloedheet
Denk en dat is nog enige wat goedbij( haar) me is dat ik ff lekker oversla...trouwens lukt me toch niet zelf.
Hou me fhonkrulborstel wel,overigens van babyliss,perfect ding,net weer nw gekocht laaste 8 jr megedaan...dus wel kwaliteit,,of geluk
Het geheim gaat over een paar minuutjes onthuld worden!
-
Heb niet gekeken en wät wat was the secret.....
Varmen is toch een heelbekend merk.
Maar kijk eens wat zij adviseren over de temperatuur.
Daar zit toch wel een heel erg groot verschil in met wat BabyLiss zegt.
http://www.carmen.nl/index.php/tips-adv ... -mijn-haar
Maar kijk eens wat zij adviseren over de temperatuur.
Daar zit toch wel een heel erg groot verschil in met wat BabyLiss zegt.
http://www.carmen.nl/index.php/tips-adv ... -mijn-haar
@Ache
Voor het onderbouwen van iets dien je onafhankelijke bronnen te gebruiken.
Een website van een willekeurig merk, is niet onafhankelijk. Verre van.
U gaat hier wel erg off topic. Dit is geen forum om reclame te maken.
Het lijkt alsof je daar zelf belang bij hebt, door zoiets te plaatsen..
Het zou fijn zijn als Radar Redactie hier eens naar kijkt.
Dank u wel. En een objectieve fijne groet.
Voor het onderbouwen van iets dien je onafhankelijke bronnen te gebruiken.
Een website van een willekeurig merk, is niet onafhankelijk. Verre van.
U gaat hier wel erg off topic. Dit is geen forum om reclame te maken.
Het lijkt alsof je daar zelf belang bij hebt, door zoiets te plaatsen..
Het zou fijn zijn als Radar Redactie hier eens naar kijkt.
Dank u wel. En een objectieve fijne groet.
ik snap al het gedoe niet.
ik heb mezelf voor sinterklaas zo'n curl secret cadeau gegeven, gebruik het sindsdien iedere week en heb echt nergens last van. ik heb mooie krullen, ben in een kwartiertje klaar. geen vastzittende plukken, geen rook of ander ellende. als ik de klachten in het filmpje bekijk dan vindt ik ze eigenlijk een beetje lachwekkend.
- het ding wordt heet. ja duh, het is een krultang, die hoort heet te worden. de handgreep blijft gewoon koel, alleen het gedeelte wat krult, ja dat wordt inderdaad aan één kant heet. moet je een gewone krultang of stylingtang maar es aanzetten en dan voelen hoe heet dát wordt.
- er komt rook van het haar. geen idee hoe ze dat hebben gedaan (haar niet schoon of misschien niet helemaal droog?) want ik heb de mijne nu op alle standen geprobeerd en mij is het niet gelukt om rook te produceren.
- het haar komt vast te zitten. bij mij nog nooit gebeurd. moet je natuurlijk wel gewoon goed de gebruiksaanwijzing volgen, de lok haar eerst kammen voordat je het in de kruller stopt en niet te dikke plukken gebruiken, en meteen loslaten als je het waarschuwingspiepje hoort.
- wat voor een 'professionele kapster' is dat die al van drie klanten het haar heeft verbrand?
echt ik snap alle drukte niet. Ik vind het het leukste product om krullen mee te maken wat sinds lange tijd op de markt is gekomen. ik ben fan en heb er zelfs over geblogt.
ik heb mezelf voor sinterklaas zo'n curl secret cadeau gegeven, gebruik het sindsdien iedere week en heb echt nergens last van. ik heb mooie krullen, ben in een kwartiertje klaar. geen vastzittende plukken, geen rook of ander ellende. als ik de klachten in het filmpje bekijk dan vindt ik ze eigenlijk een beetje lachwekkend.
- het ding wordt heet. ja duh, het is een krultang, die hoort heet te worden. de handgreep blijft gewoon koel, alleen het gedeelte wat krult, ja dat wordt inderdaad aan één kant heet. moet je een gewone krultang of stylingtang maar es aanzetten en dan voelen hoe heet dát wordt.
- er komt rook van het haar. geen idee hoe ze dat hebben gedaan (haar niet schoon of misschien niet helemaal droog?) want ik heb de mijne nu op alle standen geprobeerd en mij is het niet gelukt om rook te produceren.
- het haar komt vast te zitten. bij mij nog nooit gebeurd. moet je natuurlijk wel gewoon goed de gebruiksaanwijzing volgen, de lok haar eerst kammen voordat je het in de kruller stopt en niet te dikke plukken gebruiken, en meteen loslaten als je het waarschuwingspiepje hoort.
- wat voor een 'professionele kapster' is dat die al van drie klanten het haar heeft verbrand?
echt ik snap alle drukte niet. Ik vind het het leukste product om krullen mee te maken wat sinds lange tijd op de markt is gekomen. ik ben fan en heb er zelfs over geblogt.