Beste,
Ik heb een jaarcontract afgesloten miv 1 juni 2013 bij een energieleverancier.
Na 9 maanden wordt er een bonus uitgekeerd.
De echte levering van energie is echter per 1 sept 2013 ingegaan.
Wanneer kan ik nu opzeggen als ik weer naar een andere leverancier wil overstappen in 2014.
Mvg Hansvw
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] juiste opzegtermijn
-
R1chardS
Re: juiste opzegtermijn
Om dat met 100% zekerheid te kunnen zeggen, moet u de voorwaarden van uw overeenkomst nalezen en met ons willen delen.
Uw leverancier moet u daar ook over kunnen informeren.
Ik vermoed dat de overeenkomst op 1 juni 2013 is ingegaan en afloopt op 1 juni 2014. En dat u een opzegtermijn heeft van 30 kalenderdagen, wat betekent dat u uiterlijk 1 mei uw huidige overeenkomst moet hebben opgezegd. U hoeft overigens niet te wachten tot 1 mei. U kunt nu al uw overeenkomst per 1 juni 2014 opzeggen.
Uw leverancier moet u daar ook over kunnen informeren.
Ik vermoed dat de overeenkomst op 1 juni 2013 is ingegaan en afloopt op 1 juni 2014. En dat u een opzegtermijn heeft van 30 kalenderdagen, wat betekent dat u uiterlijk 1 mei uw huidige overeenkomst moet hebben opgezegd. U hoeft overigens niet te wachten tot 1 mei. U kunt nu al uw overeenkomst per 1 juni 2014 opzeggen.
Re: juiste opzegtermijn
Als u nu al weet dat u naar een ander wilt overstappen, dan zou ik nu een brief sturen waarin u uw wensen aangeeft.