Pagina 1 van 1

ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 07 feb 2014 23:04
door KarelD
Al enige weken lukt het niet om via "Mijn ING" en verder via "Mijn Verzekeringen" te kunnen zien of mijn gevraagde wijziging van reisverzekering+annuleringsverz. op juiste manier is gewijzigd...
Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......

Nou... enige tijd terug met geuitte wens om Reisverz+ann.verz aan te passen was de reactie per telefoon:
Stuur maar een mailtje naar [email protected] .
Toen is er foutief een veel te hoog bedrag van rekening afgeboekt, dat ik in eerste instantie heb gestorneerd. Ze moeten de boel eerst maar eens goed berekenen.....
Gelijkertijd een tweede mailtje gestuurd, met verzoek de reissom tbv annuleringsverz. slechts voor wat betreft het deel boven de basisverzekering extra te verzekeren en niet nog eens de gehele reissom....

Na paar weken een dreigbrief....ze willen toch incasseren en daarna pas beoordelen wat er fout is gedaan om zonodig het te betalen bedrag opnieuw te verrekenen. Dus stornering opgeheven, waarna ze het foutieve bedrag geïnd hebben.

Dus recent maar weer eens een mailtje gestuurd om HULP en om inzicht hoe het er met mijn reisverzekering ed. voorstaat !!! Totaal geen reactie....

Wat is er aan de hand bij ING en haar verzekeringspoot????????

Zijn er anderen die hier ook last van hebben. ???

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 07 feb 2014 23:44
door GJvdZ
Nee, geen problemen met de (enige) verzekering die ik heb bij ING.

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 08 feb 2014 08:16
door eleven
Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......
Als het via internet niet werkt, waarom bel je niet?
Kan ik niet begrijpen! :mrgreen:

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 08 feb 2014 18:16
door CB
Gewoon zelf eens bellen met de klantenservice van een bank, verzekeraar, provider etc. Dan ga je het vanzelf begrijpen. :mrgreen:

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 08 feb 2014 23:09
door tenormin
Nee, begrijp ik ook niet. De ING, als je belt, 020-2288888, altijd zeer behulpzaam, kan toch niet dat men mij alleen maar te woord staat :mrgreen: ? In dit soort gevallen gebruik ik zelfs liever de telefoon dan de mail.

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 08 feb 2014 23:15
door olaf79
Tsja, IK begrijp TS wel. Bank wil graag dat alles digitaal verloopt. Maar als ze in dit tempo door gaan hebben ze nog ongeveer 80 jaar nodig om zoiets als het in de lucht houden van een website door te hebben. Rabobank is trouwens ook verschikkelijk. Als je weet hoe de ICT systemen van banken eruit zien weet je waarom. Techniek van de jaren 60 van de vorige eeuw die aan het internet geknoopt is met allerlei kunst en vliegwerk. Tsja dan vraag je om problemen.

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 08 feb 2014 23:21
door KarelD
Natuurlijk heb ik de eerste keer gebeld met bericht dat het me niet lukte om via de website mijn doorlopende ann.verz. te verhogen, alsmede mijn doorlopende reisverz. tijdelijk op wereldniveau te zetten.
De vriendelijke telefoondame adviseerde mij om mijn aanpassingswensen van mijn bestaande verzekeringen maar per email in te sturen en daar dan gelijk de factuur van mijn geboekte reis bij te voegen..... dan zou alles goed komen......

Maar behalve een veel te hoge afboeking, weet ik nog steeds niet of verzekeringen op juiste wijze zijn aangepast...... Ipv telefonisch berichten zie ik e.e.a. graag zwart op wit!!!!

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Geplaatst: 09 feb 2014 00:17
door eleven
olaf79 schreef:Tsja, IK begrijp TS wel. Bank wil graag dat alles digitaal verloopt. Maar als ze in dit tempo door gaan hebben ze nog ongeveer 80 jaar nodig om zoiets als het in de lucht houden van een website door te hebben. Rabobank is trouwens ook verschikkelijk. Als je weet hoe de ICT systemen van banken eruit zien weet je waarom. Techniek van de jaren 60 van de vorige eeuw die aan het internet geknoopt is met allerlei kunst en vliegwerk. Tsja dan vraag je om problemen.
Ik dus niet, want ik heb het geprobeerd en er is niets mis met de website.
Trouwens hebben ook al andere dit vermeld.
Als TS het niet kan, om veranderingen via de website te doen, dan is niet de bank, in dat geval de ING niet schuld.