ING en "Mijn Verzekeringen" ???
Geplaatst: 07 feb 2014 23:04
Al enige weken lukt het niet om via "Mijn ING" en verder via "Mijn Verzekeringen" te kunnen zien of mijn gevraagde wijziging van reisverzekering+annuleringsverz. op juiste manier is gewijzigd...
Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......
Nou... enige tijd terug met geuitte wens om Reisverz+ann.verz aan te passen was de reactie per telefoon:
Stuur maar een mailtje naar [email protected] .
Toen is er foutief een veel te hoog bedrag van rekening afgeboekt, dat ik in eerste instantie heb gestorneerd. Ze moeten de boel eerst maar eens goed berekenen.....
Gelijkertijd een tweede mailtje gestuurd, met verzoek de reissom tbv annuleringsverz. slechts voor wat betreft het deel boven de basisverzekering extra te verzekeren en niet nog eens de gehele reissom....
Na paar weken een dreigbrief....ze willen toch incasseren en daarna pas beoordelen wat er fout is gedaan om zonodig het te betalen bedrag opnieuw te verrekenen. Dus stornering opgeheven, waarna ze het foutieve bedrag geïnd hebben.
Dus recent maar weer eens een mailtje gestuurd om HULP en om inzicht hoe het er met mijn reisverzekering ed. voorstaat !!! Totaal geen reactie....
Wat is er aan de hand bij ING en haar verzekeringspoot????????
Zijn er anderen die hier ook last van hebben. ???
Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......
Nou... enige tijd terug met geuitte wens om Reisverz+ann.verz aan te passen was de reactie per telefoon:
Stuur maar een mailtje naar [email protected] .
Toen is er foutief een veel te hoog bedrag van rekening afgeboekt, dat ik in eerste instantie heb gestorneerd. Ze moeten de boel eerst maar eens goed berekenen.....
Gelijkertijd een tweede mailtje gestuurd, met verzoek de reissom tbv annuleringsverz. slechts voor wat betreft het deel boven de basisverzekering extra te verzekeren en niet nog eens de gehele reissom....
Na paar weken een dreigbrief....ze willen toch incasseren en daarna pas beoordelen wat er fout is gedaan om zonodig het te betalen bedrag opnieuw te verrekenen. Dus stornering opgeheven, waarna ze het foutieve bedrag geïnd hebben.
Dus recent maar weer eens een mailtje gestuurd om HULP en om inzicht hoe het er met mijn reisverzekering ed. voorstaat !!! Totaal geen reactie....
Wat is er aan de hand bij ING en haar verzekeringspoot????????
Zijn er anderen die hier ook last van hebben. ???