carnavalfeest.nl geen reactie na betaling en annulering
Geplaatst: 11 feb 2014 15:05
Bestelling geplaatst voor 2 baarden op http://www.carnavalfeest.nl.
Betaling moest vooraf, dus dat gedaan.
Beide baarden waren leverbaar aldus de website.
Dag na de bestelling ontvingen wij een mail met daarin de melding dat 1 van de 2 baarden niet leverbaar is en de vraag of we een andere willen bestellen of willen annuleren. Wij kozen voor een ander baard dat leverbaar was, thans..dat stond op de website. Weer een dag later de melding dat ook dit baard niet leverbaar is.
We hebben aangegeven dat we de gehele bestelling willen annuleren, waarna de verkopers geen antwoord meer gaven. Ook na een 2e mail met vraag naar bevestiging en vraag om geld terug, wederom geen antwoord.
Via Google kwam ik meerdere soortgelijke meldingen tegen over deze website, en een collega heeft ook te horen gekregen dat zijn artikelen niet leverbaar waren.
Betaling moest vooraf, dus dat gedaan.
Beide baarden waren leverbaar aldus de website.
Dag na de bestelling ontvingen wij een mail met daarin de melding dat 1 van de 2 baarden niet leverbaar is en de vraag of we een andere willen bestellen of willen annuleren. Wij kozen voor een ander baard dat leverbaar was, thans..dat stond op de website. Weer een dag later de melding dat ook dit baard niet leverbaar is.
We hebben aangegeven dat we de gehele bestelling willen annuleren, waarna de verkopers geen antwoord meer gaven. Ook na een 2e mail met vraag naar bevestiging en vraag om geld terug, wederom geen antwoord.
Via Google kwam ik meerdere soortgelijke meldingen tegen over deze website, en een collega heeft ook te horen gekregen dat zijn artikelen niet leverbaar waren.