Pagina 1 van 1

WLA magnetron Gamma geen service

Geplaatst: 15 feb 2014 23:34
door shezik
13 december 2013 ging mijn oude combimagnetron kapot. Omdat ik de magnetron niet kan missen heb ik dezelfde dag een combimagnetron WLA AC924W bij de Gamma gekocht.
Na ruim 5 weken werkte de bediening niet meer.
Gelijk de volgende dag naar Gamma. De medewerker daar wist niet hoe deze fabrikant de garantie regelde. Maandag zou ik worden terug gebeld.
Na maandag niet gehoord te hebben, heb ik dinsdag contact opgenomen met de Gamma.
Mijn magnetron was opgestuurd voor reparatie, de te verwachten reparatietijd was 2 weken.
Na 2 weken heb ik contact opgenomen met Gamma, of mijn magnetron al in aantocht was.
De medewerker vond het ook lang duren en beloofde mij terug te bellen.
In de middag werd ik gebeld dat de WLA fabrikant failliet was, en het bedrijf dat de garantie had overgenomen het betreffende onderdeel niet op voorraad had. Het was besteld en de reparatietijd was daarvan afhankelijk.
Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik de magnetron niet kan missen, maar Gamma kon verder niets meer voor mij doen.
Inmiddels 3 weken in reparatie heb ik niets meer van Gamma vernomen, en heb ik een andere (merk en winkel) nieuwe magnetron moeten kopen.

Ik ben dan ook zeer ontevreden over de service van Gamma en de WLA overname fabrikant (wie dat is heb ik niet op internet kunnen vinden).

Re: WLA magnetron Gamma geen service

Geplaatst: 15 feb 2014 23:47
door Ridder777
Gamma schuift het probleem af op de fabriek, ik zou de koop ontbinden.
Kon je niet een andere krijgen?
Wat ik vreemd vind is.. dat je naar de gamma gaat voor een magnetron????
zoiets zou nooit bij mij opkomen.

Re: WLA magnetron Gamma geen service

Geplaatst: 29 jan 2015 09:55
door shezik
Vervolg: Ik ging uit van normale fabrieksgarantie. Na ruim 6 weken kwam de magnetron in een doos van Tomado terug. Er bleek geen onderdeel besteld te zijn. Vermelding: behuizing aangeschroefd. Na uitpakken thuis miste het draaidopje van het magnetronbord, stond de magnetron scheef, en bij gebruik werd de warmte niet meer goed verdeeld.
Ik heb mijn verlies genomen en een nieuwe combimagnetron van een ander merk gekocht.
Maar ik wil hier waarschuwen voor de slechte (geen) service op WLA apparaten gekocht bij Gamma.