WLA magnetron Gamma geen service
Geplaatst: 15 feb 2014 23:34
13 december 2013 ging mijn oude combimagnetron kapot. Omdat ik de magnetron niet kan missen heb ik dezelfde dag een combimagnetron WLA AC924W bij de Gamma gekocht.
Na ruim 5 weken werkte de bediening niet meer.
Gelijk de volgende dag naar Gamma. De medewerker daar wist niet hoe deze fabrikant de garantie regelde. Maandag zou ik worden terug gebeld.
Na maandag niet gehoord te hebben, heb ik dinsdag contact opgenomen met de Gamma.
Mijn magnetron was opgestuurd voor reparatie, de te verwachten reparatietijd was 2 weken.
Na 2 weken heb ik contact opgenomen met Gamma, of mijn magnetron al in aantocht was.
De medewerker vond het ook lang duren en beloofde mij terug te bellen.
In de middag werd ik gebeld dat de WLA fabrikant failliet was, en het bedrijf dat de garantie had overgenomen het betreffende onderdeel niet op voorraad had. Het was besteld en de reparatietijd was daarvan afhankelijk.
Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik de magnetron niet kan missen, maar Gamma kon verder niets meer voor mij doen.
Inmiddels 3 weken in reparatie heb ik niets meer van Gamma vernomen, en heb ik een andere (merk en winkel) nieuwe magnetron moeten kopen.
Ik ben dan ook zeer ontevreden over de service van Gamma en de WLA overname fabrikant (wie dat is heb ik niet op internet kunnen vinden).
Na ruim 5 weken werkte de bediening niet meer.
Gelijk de volgende dag naar Gamma. De medewerker daar wist niet hoe deze fabrikant de garantie regelde. Maandag zou ik worden terug gebeld.
Na maandag niet gehoord te hebben, heb ik dinsdag contact opgenomen met de Gamma.
Mijn magnetron was opgestuurd voor reparatie, de te verwachten reparatietijd was 2 weken.
Na 2 weken heb ik contact opgenomen met Gamma, of mijn magnetron al in aantocht was.
De medewerker vond het ook lang duren en beloofde mij terug te bellen.
In de middag werd ik gebeld dat de WLA fabrikant failliet was, en het bedrijf dat de garantie had overgenomen het betreffende onderdeel niet op voorraad had. Het was besteld en de reparatietijd was daarvan afhankelijk.
Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik de magnetron niet kan missen, maar Gamma kon verder niets meer voor mij doen.
Inmiddels 3 weken in reparatie heb ik niets meer van Gamma vernomen, en heb ik een andere (merk en winkel) nieuwe magnetron moeten kopen.
Ik ben dan ook zeer ontevreden over de service van Gamma en de WLA overname fabrikant (wie dat is heb ik niet op internet kunnen vinden).