Slechte service en producten Hansgrohe
Geplaatst: 16 feb 2014 10:16
Onlangs zeer slechte ervaring met HansGrohe producten en service. Paar jaar geleden heel huis voorzien van kranen en alle accessoires van HansGrohe Axor Montreux. Nu ontstaan er op een kraan en op een douchkop barstjes in het chroom en slaat het groen uit. Lijkt ons fabricage fout en kan gebeuren als het maar opgelost wordt. Probeer maar eens service te krijgen. Eerst worden we beticht van het gebruiken van verkeerde schoonmaakmiddelen, later als we eindelijk de vervangende onderdelen binnen krijgen blijkt alleen het kraandeel vervangen, de douchekop niet en zit er nu een scheur in het handvat van de douchekop. Daarover gebeld wordt ons verteld dat we het los in een doos naar hun hebben gestuurd en dus onze eigen schuld. Maar we hebben het juist in een aantal lagen bubbeltjes plastic gewikkeld toen we het opstuurden. Het is echt een verschrikkelijke ervaring. Het lijkt wel alsof wij proberen de boel op te lichten. We hebben voor 1000-en euros HansGrohe troep gekocht en balen er nu verschrikkelijk van, voornamelijk door de slechte service.