Kapot aparaat gekocht tijdens uitverkoop
Geplaatst: 17 feb 2014 11:28
Ik heb vorige week een elektrische schiller gekocht bij Blokker, dit filiaal had verbouwingsuitverkoop. Er hingen briefjes dat je aangeschafte spullen niet kon ruilen. Op zich logisch. Maar... bij thuiskomst bleek de elektrische schiller kapot te zijn. Ik terug naar de winkel: nee mag niet geruild worden, staat op het briefje.
Klantenservice gemaild, die zeiden eerst, het mag en daarna nee, het mag toch niet, want het staat op het briefje aangegeven.
Ik vind het dus idioot dat je een elektrisch apparaat wat bij thuiskomst kapot blijkt te zijn niet vergoed krijgt. Nu ben ik nog steeds met de klantenservice aan het mailen om het opgelost te krijgen, maar zij houden dus vast aan:"het staat op het briefje".
Als ik de garantie zonder tussenkomst van de winkel wil regelen, dan moet ik het opsturen naar Engeland, wat duurder is dan wat het product kostte. Wie staat er nu in zijn recht??? (of heeft iemand nog een andere tip voor me?)
Klantenservice gemaild, die zeiden eerst, het mag en daarna nee, het mag toch niet, want het staat op het briefje aangegeven.
Ik vind het dus idioot dat je een elektrisch apparaat wat bij thuiskomst kapot blijkt te zijn niet vergoed krijgt. Nu ben ik nog steeds met de klantenservice aan het mailen om het opgelost te krijgen, maar zij houden dus vast aan:"het staat op het briefje".
Als ik de garantie zonder tussenkomst van de winkel wil regelen, dan moet ik het opsturen naar Engeland, wat duurder is dan wat het product kostte. Wie staat er nu in zijn recht??? (of heeft iemand nog een andere tip voor me?)