Hallo,
Vorige week ( 10/02/14 ) heb ik met de NS van Amsterdam naar Maastricht gegaan.
Ik moest in Heerlen zijn dus heb ingecheckt bij VEOLIA TRANSPORT en uitgecheckt bij de NS.
In de trein beweerde de controleur dat ik niet was ingecheckt.
Om dit te bewijzen stapte hij vlug uit in Houtem en checkte nogmaals in en gaf mij een boete ondanks mijn studentenreisproduct.
achteraf op mijn transactieoverzicht zag ik dat ik wel had ingecheckt in maastricht en 10 min later in Houtem.
ik heb dit meerdere malen aangegeven aan veolia maar ze gaan erg onvriendelijk met mij om aan de telefoon en reageerde maar 1 keer op mijn tweets op twitter met de boodschap dat ik bezwaar moet maken na betalen van de boete. (Binnen 7 dagen)
Helaas moet ik de boete laten voorkomen want ik had niet genoeg geld.
Ik snap echt niet waarom ze niet gewoon reageren.. dit ia duidelijk een softwarefout..
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Ps. Dat ik eerst bij Veolia incheckte en daarna pas uitheckte bij NS heeft niks te maken met dit incident want er zijn genoeg ouderen die zich perongeluk uitchecken bij veolia en die betalen ook extra.
transactieoverzicht: https://www.dropbox.com/s/ompx906alyf0d ... rzicht.jpg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veolia dubbel ingecheckt.
Re: Veolia dubbel ingecheckt.
Toch is het zeer waarschijnlijk fout gegaan door eerst in te checken, en daarna uit te checken.Macnack045 schreef: Ps. Dat ik eerst bij Veolia incheckte en daarna pas uitheckte bij NS heeft niks te maken met dit incident want er zijn genoeg ouderen die zich perongeluk uitchecken bij veolia en die betalen ook extra.
Deze laatste heeft de eerste "overschreven".
Het blijft natuurlijk vreemd een boete te krijgen met een Ov-Kaart met DUO er op.
-
Het blijft alsnog een fout van veolia..
Als oude mensen willen uitchecken en ze checken perongeluk uit bij veolia moeten ze aan NS en veolia allebei 20 euro betalen... Jammer dat ze na mijn telefoontje niet eens die palen willen nakijken...
Als oude mensen willen uitchecken en ze checken perongeluk uit bij veolia moeten ze aan NS en veolia allebei 20 euro betalen... Jammer dat ze na mijn telefoontje niet eens die palen willen nakijken...
-
Ik kreeg een mailtje dat ze een kopie van mij ov willen.. hoop dat ze het effe nachecken.. en die boete kwijtschelden