LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
cynthiadelat
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2014 23:59

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door cynthiadelat »

Ik heb di apparaat vorig jaar bij een veronica abonnement gekregen. Ik kreeg na een paar maand problemen met laden en dat hij zo uitviel en ik hem tig keren moest resetten.
Na contact met emipe adviseerde ze me de tablet aangetekend te verzenden. Dit heb ik ook gedaan. Binnen
Twee weken had ik ineens een nieuwe in de bus. Er werd verder niets vermeld over het probleem of waarom ik een nieuwe kreeg.ik kreeg de nieuwe in maart en we zitten nu in juni en wederom heb ik problemen met het laden. Ik neem deze week wederom contact met hun op en wacht af op hun reactie. Ik vind het erg vreemd dat hetzelfde probleemweer komt met een nieuw tablet en ze niets vertellen over war het eventueel is geweest.
Dit keer ga ik hem niet aangetekend versturen mits hun dit vergoeden voor het constant opsturen kan ik ook een andere kopen.
Het probleem met het beeld wat ik met de vorige had heb ik nu ( nog) niet en verder bevalt het apparaat me aardig goed dus erg jammer dat dit probleem zo groot is en er niets aan gedaan wordt. Tevens las ik iets over een terug roep actie, nou dat heb ik niet gehad.
Zdra ik meer weet laat ik dat weten.

Red0
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2014 20:17

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Red0 »

Meestal zijn dit soort van Chinese tablets vooral een grote teleurstelling.
Wel bijzonder dat het AD dit doet, bij de NRC krijg je een iPad. Dat is toch heel andere kwaliteit.

A.v.d.Kolk
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2014 12:26

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door A.v.d.Kolk »

Wij kochten bij een winkel een empire tablet van rond de 240 euro ( met korting). Deze vertoonde na een half jaar kuren met opladen, we hebben even aangekeken maar zijn uiteindelijk terug gegaan naar de winkel. Deze heeft hem opgestuurd naar Empire, na contact gezocht te hebben in de winkel omdat het zo lang duurde, hebben we na 3 maanden een nieuwe tablet gekregen. Deze deed het een half jaar en...weer problemen met opladen. Dus net voor de kerst 2013 terug naar de winkel. Tot onze verbazing kregen wij binnen een paar dagen een nieuwe bezorgd. Wat een service!! Weer een nieuwe tablet...tot van de week, ja hoor weer problemen met het opladen. Sinds vandaag niet meer aan de praat te krijgen. Inmiddels is mijn garantie voorbij. Omdat het nog maar een paar dagen zo was heb ik vandaag contact gezocht met de winkel, ik ben zeer benieuwd want mijn garantie is voorbij...Ik vind dit dus niet eerlijk als de garantieperiode voorbij is sta je dus met lege handen, dit moet niet kunnen. Je betaald een aardige prijs voor een tablet, krijgt steeds een goedkopere maar geen betere. De service bij de winkel was tot nu toe prima. Maar nooit meer een tablet van empire. Voor dat geld had ik ook bijvoorbeeld een Samsung gehad.

yvonne2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 13:17

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door yvonne2000 »

hoi heb gisteren ook een tablet binnen gekregen die ik gekocht heb op marktplaats aanbiedingen en ook deze is niet goed zit geen geluid op weet iemand hoe ik in contact kan komen met empire electronic

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door dhc »

bellen naar 0344640450 of check http://www.empire-electronics.com

willum2014
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2014 21:49

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door willum2014 »

ook ik ben 1 van de "gelukkigen" die een tablet bij empire electronics heeft gekocht
en ook hiet problemen met het opladen van de accu,
hierover een mail gestuurd en netjes een mailtje terug dat ik de tablet moest opsturen
dus dit netjes gedaan,
krijg ik de dag na ontvangst een mail dat de tablet met schermschade is ontvangen en dat ze hem daarom niet maken,
ik moet mn verzekering maar bellen en vragen om het scherm te maken ,dan zal empire eens kijken naar de batterij.

nu weet ik dat er schermschade op de tablet zit, maar deze werkt nog en ik heb geen problemen met een lichte beschadiging,dus hierover een mail gestuurd.
maar de tablet was al onder weg terug, hierover gebeld ,na veel zoeken naar een goed telefoonnummer
maar bij empire blijven ze gewoon bij hun verhaal dat je eerst je verzekering moet benaderen en dat daarna pas je tablet gemaakt wordt.
het probleem is dat ze in tegenstelling tot wat ze op hun website vertellen ,helemaal niets repareren, ze sturen het gewoon terug naar hun leverancier en krijgen dan een nieuwe, want de tablets zijn volgens hun niet meer te openen want dan gaan ze kapot
dus waar het op neer komt, is dat je garantie die je hebt helemaal niets waard is volgens empire,
dus je stuurt een tablet met een defecte accu op maar dat wordt niet gemaakt om dat het scherm beschadigd is,

en het volgende punt is dat het bedrag van de tablet te laag is om er een zaak van te maken,bij een rechtsbijstand maatschapij
dus ook hier een hele hoop frustratie, dus maar op zoek naar een nieuwe (goede) tablet

freddybeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2014 18:46

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door freddybeer »

Allereerst ben ik jullie allen erg dankbaar voor jullie reacties want dat scheelde mij heel veel uitzoektijd. Ik plaats na contact te hebben gehad met Empire-electronics, daarentegen een pósitieve reactie...het telefoonnummer waarop je hen rechtstreeks kunt bereiken is 0344 640450. Ik sprak 'Stefan' die mij koste- en moeiteloos een stekker per post deed toekomen waarmee mijn TabletM805 nu oplaadt en het doet...Hoe lang hij het zal blijven doen weet ik niet, maar ik bén goed geholpen! Succes voor de volgende die pech heeft met een tablet van dit merk, Frederique

Verstan
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2014 15:31

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Verstan »

Via AD aktie een M805 gekregen. Is 1 keer opgestart daarn niet meer... Website openen lukte niet want in de handleiding staat het verkeerde webadres (het correct is www.empire-electronics.com, met cs dus en niet met een x). Service nummer wordt nooit opgenomen. Verschillende keren naar het AD gebeld want uiteindelijk was het hun actie en heb ik bij hun een abonnement afgesloten. Werd bij de AD service lijn met een kluitje in het riet gestuurd en dat nog op onbeleefde wijze (abonnement dus opgezegd...). Uiteindelijk via dit forum een nummer gevonden dat wel opgenomen werd. Vervolgens het correct webadres gekregen en daar een service formulier ingevuld. Ontvangst van formulier is bevestigd, nu maar afwachten of er ook daadwerkelijk iets mee gaat worden gedaan...

geran75
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2014 17:03

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door geran75 »

Afgelopen november ook een aanbieding gehad via Libelle/Veronica.
Het tablet werkte prima, tot 2 weken geleden. Het apparaat wilde niet meer opladen.
Gebeld, gemaild en ja hoor, ik moest het apparaat, aangetekend, opsturen.
Kreeg 8 juli van ene Dennis, namens Empire-Electronix, bericht dat ik een nieuw tablet zou ontvangen.
11 juli ontving ik een mail dat het pakket overgedragen was aan GLS, die de aflevering zal verzorgen.
GLS zal deze zending op maandag 14 juli 2014 bij mij aanbieden. Ik kunt de zending online volgen op GLS Track & Trace.
Hartelijk bedankt, zo kan het dus ook. :D

pronkendeduin
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2014 18:29

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door pronkendeduin »

Ik wil even melden dat ik ook hetzelfde probleem heb met het tablet en dat er geen reactie komt als het is opgelost en dan moet je tekenen elektronisch voor de voorwaarden wat ik niet heb gedaan maar er gebeurd verder ook niets maar het betekend wel dat je aan je abonnement vast zit voor bij ons 2 jaar en aan de tablet niets hebt.
Hadden we beter zelf een tablet uit kunnen zoeken en kunnen kopen dan hadden we voor het bedrag met de abonnement kosten bijna een i pad kunnen kopen.
Ik zou graag willen dat er een oplossing zou kunnen komen en wel kunnen spelen en opladen van de tablet zou een uitkomst zijn.

renedem
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:54

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door renedem »

Naar aanleiding van diverse verhalen over het slecht of helemaal niet opladen van de ipad ,hierbij enige bevindingen.Heb zelf het type M700 en de M712.bij de M700 ging het stekkertje van het oplaadsnoer snel kapot en heb de bedrading rechtstreeks gesoldeerd opde aan sluiting inwendig van de ipad.Kreeg bij de M712 ook problemen met het laadsnoer.gebruik nu een oplaad snoer van een telefoon ,dit werk perfect.Dus ik denk dat de opladers plus snoer van empire ipad de warmte niet aankunnen en hierdoor een slechte verbinding ontstaat.Hoop hier dat ik een aantal van jullie met deze informatie kan helpen met het oplaad probleem :D

L1tje
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2014 11:54

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door L1tje »

Wij hebben via SANOMA MEDIA een Empire tablet besteld.
Na nog geen week in gebruik te zijn geweest, je raad het al, stuk.
Hij laad niet meer op en gaat niet meer aan.
Doordat de behuizing van het toetsenbord dat te krap is, is de tablet bijna niet te openen en ontstaan er bovendien scheuren in het scherm!

Wij proberen al maanden contact over te krijgen met het verantwoordelijke persoon bij Sanoma Media.
Al die tijd krijgen wij te horen dat er niemand is bereikbaar of aanwezig is.

voor de leken;
- De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten, ook qua levensduur.
- De verwachte levensduur van een tablet is toch wel aanzienlijk langer dan een week
- Deze wettelijke regel is vastgelegd in boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.
Dit wordt ook wel de conformiteitsvereiste genoemd.
De wettelijke garantie is altijd van toepassing, ongeacht de fabrieksgarantie.
De wettelijke garantie betreft de koopovereenkomst en bindt dus koper en verkoper.

Vandaag nog maar weer een keer bellen, kijken of SANOMA nu wel een zinnig antwoord kan geven

sengel
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2014 13:19

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door sengel »

Heb ook een abonnement met het AD afgesloten en een tablet cadeau gekregen
na ongeveer 25 x opstarten helemaal geen reactie meer.
Wil de moeite niet doen zoals het opsturen naar electroniX of AD. Zoals u bij eerdere klachtenmeldingen kunt lezen komt toch geen fatsoenlijke reactie
Heb ook mijn abonnement niet verlengd.

bentum48
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2014 15:42

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door bentum48 »

ook mijn tablet die ik bij het ad gekregen heb doet niets meer ,juist het klachten formulier dat op de site stond van hun in gevuld zal wel niks worden denk ik, vanaf het begin al moeilijk te gebruiken
snap niet dat ze hier na al die klachten niks mee doen
wie weet hoe meer klachten hier dat ze er wat aan doen

mamavandrie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2014 08:33

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door mamavandrie »

Nou, als ik dit alles lees.....Daar wordt je niet vrolijk van. Mijn zoon heeft van zijn eerste salaris de empire tablet bij de donald Duck gekocht. En dus ook het oplaad probleem.

wesley van der horst
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2014 10:05

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door wesley van der horst »

even over de empire tablet : het oplaad probleem zit in de aansluiting van de pin op de print in de tablet deze is niet goed gesoldeerd en laat los ik had dit probleem ook en mijn vader ook wij hebben tablet opengemaakt en pin gesoldeerd is weer helemaal oke
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2014 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële uitingen verwijderd

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door jerwarm »

maar hoelang blijft ie oke, dat is de grote vraag. :)

Marcus05
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2014 12:01

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Marcus05 »

Ook ik heb een Empire Tablet de touchscreen werkt niet naar behoren. Heb met regelmaat last dat wifi op uit staat en krijg deze door middel v/h scherm ook niet aan. Zeer iriterend. Hopelijk nemen de aanbieders naar aanleiding v/d vele klachten actie.

Dopheide48
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2014 10:20

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door Dopheide48 »

Dit tablet van Empire was een actie van het AD
Wilde het aan voor mijn kleindochters verjaardag geven.
Nummer een, was nieuw in doos.
Maar deed het helaas niet.
Teruggestuurd.
Kreeg een andere, niet nieuw, duidelijk met gebruikerssporen.
Deze deed het ook helemaal niet.
Weer teruggestuurd.
Een briefje erbij dat ik nu een tablet in een dichte doos wilde.
Ja, vergeet het maar.
Kreeg hem in een open doos, tablet zat vol krassen.
Maar deed het wel
Toch gaan wij hier niet mee accoord.
We willen voor onze kleindochter, het was n.b een verjaardagscadeau geen tweedehandstablet.
Dus vandaag wordt hij weer opgestuurd.
Er wordt ook vermeld, dat we de verzendkosten ook terug krijgen.
Nou daar zijn ze ook al niet snel mee.
Ben trouwens benieuwd of dat ook daadwerkelijk gebeurd.
Dit duurt nu Al10 maanden.
Spijt dat ik geen tablet gewoon in de winkel heb gekocht.
Maar als er een actie loopt moet men toch zorgen voor goed werkende apparatuur.
Of anders geld geven , zodat wij zelf een andere kunnen kopen.
Volgens het AD was de waarde 129 euro.
Hoop dat het nu eens in orde komt.

paulhunter
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2014 20:58

Re: Empire Electronix Tablet gratis bij AD

Ongelezen bericht door paulhunter »

Ook ik heb 30 juni 2014 zo,n tablet gekocht via MOTO 73 (=uitgeverij sanoma) en wel het type tablet 1785D8DCZ. Bij ontvangst bleek het toetsenbord niet te koppelen via blue tooth aan de tablet. Na veel bellen en mailen eindelijk het verzoek tablet en toetsenbord aangetekend naar hen terug te sturen. Na lange tijd en diverse tfn en e-mail berichten nog niets terugontvangen. Toen onverwacht een e-mail van iemand uit Zwijndrecht die mij mailde dat hij mijn tablet had ontvangen van Empire-electronics.
Dit gemeld aan Empire-Electronics met de vraag de tablet zo spoedig mogelijk op tre halen en naar mij te sturen. Weer geen reactie. Dus maar weer bellen/mailen totdat men mij eindelijk de tablet met een (nieuw???) toetsenbord heeft gestuurd. Maar ook nu weer bleek het toetsenbord niet te koppelen aan de tablet en is dus onbruikbaar.
Gelet op de vele klachten die er al het forum staan lijkt de tijd aangebroken om de echte verkoper van al die tablets, dus uitgeverij SANOMA en het bedrijf Empire-Electronica eens aan te pakken via de sociale media zoals Twitter, DFacebook etc. en een boycot uit te roepen voor al hun producten/bladen.
Is er iemand die handig is met de sociale media en die het wilt starten?????

Gesloten