accommodatie
Geplaatst: 19 feb 2014 18:48
On
Griekse hotels zijn over het algemeen redelijk goed in buitenlandse talen, engels lukt vaak wel. Anders stuurt u een mailtje, dan kan het hotel even google translaten, dan komt de vraag zeker goed over, en emailen is gratis.vandinther schreef:Onlangs vliegreis bij Corendon geboekt incl. accommodatie.Bij nadere informatie blijkt dat er 2 gebouwen zijn welke niet bij Corendon zijn aangegeven.
Gevraagd aan CORENDON ik welk gebouw mijn geboekte superior kamer zou liggen er zijn nl. 2 gebouwen
1 aan het strand en 1 aan overkant hoofdweg. Kregen wij als antwoord van Corendon dat ik maar met hotel zelf contact moest opnemen want Corendon kon hier geen antwoord op geven.
Wij vinden dit zeer klant onvriendelijk en hadden graag de vraag door Corendon beantwoord willen hebben zonder extra kosten te moeten maken om contact op te nemen met het betreffende hotel.
Wij spreken nl. geen Grieks.
Gaarne reacties.
Nou, een Superior kamer zal toch wel aan het "stille" gedeelte liggen . Anders word het annuleren. (En betalen). Ik zou trouwens sowieso niet bellen. A: veel te duur en Babylonische spraakverwarring mogelijk - hoewel ze waarschijnlijk gewoon Engels spreken - en B: e-mailen is ook veel gemakkelijker. Kan toch niet zo moeilijk zijn om in het Engels te mailen in welk gebouw de kamer is?ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Ruud,ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
ik zie het niet anders, de vraag is alleen dat u een kamer hebt geboekt waarvan u waarschijnlijk aan hebt genomen dat ze aan het strand lagen, terwijl ze ook wel eens aan de andere kant van de weg zouden kunnen liggen.vandinther schreef:Ruud,ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Niet erg als wij het maar weten, en als kamers maar zijn zoals bij boeking is beloofd en aangeboden.
Is het teveel gevraagd om een antwoord te geven waar de kamers zijn gelegen !!!!!
Waarom niet in omschrijving duidelijk aangegeven in welk gebouw welke kamers en waarom kan
reisorganisator ons niet zeggen waar en hoe, is door touroperator alles blindelings geboekt of hoe moet ik dat mij voorstellen.Wat is de bedoeling.Boeken in principe rust/strandvakantie en i.v.m. mobiliteit willen wij niet elke keer een verkeersweg over moeten maar oke Ruud ziet het anders.
vandinther schreef:Ruud,
Bedankt dat U ons wilt helpen maar hoe gaat dat dan wij zijn niet zo op de hoogte en heb nogal moeite moeten doen om op deze site te komen en ons bericht te plaatsen.
Dat blijkt wel, beste vandinther, want ik, tenormin, bood aan u te helpen. En omdat u er moeite mee heeft, ga ik u even uitleggen wat ik doe. Ik ga u een PB sturen. Dat is een privé bericht. Dat krijgt u dan als inkomend antwoord op uw vraag weer op uw p.c. (of waar u ook op werkt) er is een bericht. Dan maakt u het gewoon open en leest u mijn verhaaltje. Okay? Als u het niet prettig of goed vind, ook prima, hoor. Stuur ik u zo de PB.vandinther schreef:Ruud,
Bedankt dat U ons wilt helpen maar hoe gaat dat dan wij zijn niet zo op de hoogte en heb nogal moeite moeten doen om op deze site te komen en ons bericht te plaatsen.
Dat verklaart a lotta ****...tenormin schreef:...Ik ben half Engels, ...
Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
Ja, daar heb je gelijk in, als je tenminste direct iemand aan de lijn krijgt die Engels spreekt. Maar goed, daar ging/gaat het niet om. Met een praatje heb je nog niets, op papier, als er al wat toe te zeggen is, heb je tenminste iets.GJvdZ schreef:Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
In Griekenland is de toeristische industrie al wel zover geëvolueerd dat ze in dat soort grotere resorts gewoon genoeg Engels spreken om dit te snappen.tenormin schreef:Ja, daar heb je gelijk in, als je tenminste direct iemand aan de lijn krijgt die Engels spreekt. Maar goed, daar ging/gaat het niet om. Met een praatje heb je nog niets, op papier, als er al wat toe te zeggen is, heb je tenminste iets.GJvdZ schreef:Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
Dat is wel heel stellig, misschien komt het kamertype in beide gebouwen voor? Zulke kamers boek je doorgaans op type bij dit soort prijsstunters, niet op kamernummer.Waagjan schreef:Ik vind dit ook zeer onklantvriendelijk van Corendon. Je gaat er als koper terecht vanuit dat de verkoper verstand heeft van wat hij verkoopt en je helpt. Misschien kun je nog een keer bellen met de klantenservice, want je krijgt toch elke keer iemand anders aan de lijn. Misschien wil de andere persoon je wel helpen. En natuurlijk kun je altijd zelf nog proberen bellen, maar het blijft wel onklantvriendelijk.