Zijn er mensen die ook maandelijks veel geld betalen voor de gezamelijke stookkosten???
Wij hebben warmtemeters in onze flat, wij hebben echter de verwarmming nooit aanstaan, en toch geven de meters op de verwarming aan dat er verbruikt is.
Ik betaal 1000 euro per jaar voor iets wat ik niet gebruik!!!!!!!
heeft u ook ervaringen hiermee?
of heeft u een goede tip hoe ik dit moet aanpakken?
graag uw reacties
bedankt alvast
collin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoge stookkosten terwijl de verwarming nooit aanstaat
Re: hoge stookkosten terwijl de verwarming nooit aanstaat
Als u nooit de verwarming heeft aanstaan, en de meters geven wel een verbruik aan, dan deugen de meters niet. Zit er op iedere radiator een meter ? Of is het een gezamelijk verbruik.
Re: hoge stookkosten terwijl de verwarming nooit aanstaat
Op elke radiator zit een zogenaamde verdampingsmeter. Aan de hand van de hoeveelheid verdampte vloeistof moet men dan kunnen zien hoeveel en hoevaak de verwarmiing heeft aangestaan.
Maar als echter de zon in onze kamer schijnt, loopt van zelfsprekend de temperatuur ook op, met als gevolg dat de verdampingsmeters een verbruik gaan aangeven.
Ik heb dit aangegeven bij de leverancier, maar die zegt dat het niet zo is, nou ik heb er geen andere verklaring voor!!!!!!!!!!
Maar als echter de zon in onze kamer schijnt, loopt van zelfsprekend de temperatuur ook op, met als gevolg dat de verdampingsmeters een verbruik gaan aangeven.
Ik heb dit aangegeven bij de leverancier, maar die zegt dat het niet zo is, nou ik heb er geen andere verklaring voor!!!!!!!!!!