Pagina 1 van 1
Bestelling bij Groupon
Geplaatst: 21 feb 2014 13:23
door janjanssen33
Op 6 december 2013 heb ik op de website bij Groupon 2 SD geheugenkaarten gekocht voor € 19,98. Op 7 februari nog niets ontvangen en een brief gestuurd naar het adres dat bij RADAR consumentenhulp staat Asterweg 20K Amsterdam. Op 15 februari komt de brief retour met op de voorkant VERTROKKEN. Is dit bedrijf dan nog te vertrouwen? Nu 21 februari 2014 nog niets hoeveel geduld moet je dan nog hebben?
Re: Bestelling bij Groupon
Geplaatst: 21 feb 2014 14:07
door dhc
Denk dat je tot St. Juttemis geduld moet hebben, wat dacht je ervan dat je bent opgelicht?
Re: Bestelling bij Groupon
Geplaatst: 21 feb 2014 14:56
door Dirkie
janjanssen33 schreef:Op 6 december 2013 heb ik op de website bij Groupon 2 SD geheugenkaarten gekocht voor € 19,98. Op 7 februari nog niets ontvangen en een brief gestuurd naar het adres dat bij RADAR consumentenhulp staat Asterweg 20K Amsterdam. Op 15 februari komt de brief retour met op de voorkant VERTROKKEN. Is dit bedrijf dan nog te vertrouwen? Nu 21 februari 2014 nog niets hoeveel geduld moet je dan nog hebben?
Als er niet op staat waarheen ze vertrokken moet je heel veel geduld hebben...
Of dit melden bij Groupon en met deze kennis je geld terug vragen. Doen ze vast wel.