LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen reactie van welzekerd.nl/CJP verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
boyyt
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2014 13:56

Geen reactie van welzekerd.nl/CJP verzekeringen

Ongelezen bericht door boyyt »

Op 19 december heb ik helaas een ongeluk gemaakt met mijn scooter en deze netjes gemeld bij mijn verzekeraar: Welverzekerd.nl, wat een samenwerking is van CJP en Intrasurance verzekering, waar ik een allrisk verzekering had. Vervolgens heeft de schadeafhandelaar (CED Claims). Netjes na da feestdagen contact met mij opgenomen en de schade op 15 januari afgehandeld. Waarbij ik ongeveer de helft van mijn schadebedrag contant had gekregen wat opgebracht is van de restwaarde van de total loss verklaarde scooter (€1410 ). Zoals mijn schadebehandelaar mij adviseerde, diende ik de taxatiekosten die ik heb betaald bij de scooterzaak van €100 bij de verzekering (welverzekerd.nl/intrasurance/leadprovider) te declareren. Vanaf hier begon de ellende. Op 15 januari heb ik een mail verstuurd naar welzekerd.nl met in de bijlage de factuur van de taxatiekosten en mede gedeeld dat mijn schadebehandelaar heeft doorgegeven dat zij het restant van het geld aan mij gaan uitkeren.

Vervolgens heb ik tot op heden nog geen reactie op de mail van 15 januari. Pas op 4 februari had ik een mail ontvangen dat de schade van €1455 aan mij is toegewezen en dat deze zal worden overgemaakt. 5 februari heb ik weer een mail teruggestuurd omdat de taxatiekosten van 100,- niet zijn meegenomen in dit bedrag van €1455. Tot op heden heb ik nogmaals geen reactie ontvangen van welverzekerd.nl

Op 18 februari had ik nog steeds geen reactie op mijn mail en tot mijn grootste schrik had ik ook het toegewezen bedrag van 1455,- nog niet gestort gekregen op mijn rekening. Terwijl in de voorwaarden van Intrasruance het volgende staat: 'zodra wij alle noodzakelijke informatie hebben ontvangen, bepalen wij of u recht heeft op schadevergoeding. Als dat zo is, vergoeden wij binnen 10 dagen het vastgestelde bedrag."

Ik heb nu drie mails verstuurd naar deze zogenoemde "internetverzekering" die niet doet aan telefonie en ik word alle drie de keren genegeerd. Ik ben tot einde raad en weet niet wat ik moet doen. Heel jammer want bij het afsluiten van het abonnement kreeg ik altijd binnen 2 dagen een antwoord op mijn vragen.

Bovendien is verzekeruzelf.nl door Kassa in 2012 als één van de beste verzekeringen bestempeld voor motoren, welverzekerd.nl is net als verzekeruzelf een internetverzekering en onderdeel van Intrasurance. Nu blijkt dus dat deze internetverzekeringen twee kanten van een medaille hebben. Toen ik namelijk een abbonement wou afsluiten en mailcontact had, kreeg ik binnen twee dagen reactie. Nu ik een schade heb krijg ik helemaal geen reactie!? Het enige wat ik nog kan bedenken is een aangetekende brief versturen. Heeft iemand anders misschien nog advies voor mij? Ik voel mij namelijk echt volledig genegeerd voor een verzekering waar ik wel elke maand netjes mijn premie aan heb betaald. Het is nu inmiddels in totaal twee maanden geleden dat ik een ongeluk heb gehad en mijn schade heb gemeld. De schade is nu al 18 dagen geleden toegewezen maar nog steeds heb ik niets op mijn rekening gestort gekregen.

intrasurance
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2014 10:15

Re: Geen reactie van welzekerd.nl/CJP verzekeringen

Ongelezen bericht door intrasurance »

Beste Boytt,

Wat vervelend dat u nog geen reactie heeft. Op basis van uw nickname "Boytt" kunnen we u helaas niet direct helpen. Kunt u uw schade referentienummer achterlaten? Dan laten we u zsm weten wat de status van uw schadeafhandeling is.

Met vriendelijke groet,

Intrasurance

Jantje7
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: Geen reactie van welzekerd.nl/CJP verzekeringen

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Zowel hier als bij Kassa een reactie van Intrasurance. Hoop voor u dat het alsnog snel wordt opgelost.

Gesloten