LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips stofzuiger FC 9184 en de slechte service!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
romke01
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2009 14:25

Philips stofzuiger FC 9184 en de slechte service!

Ongelezen bericht door romke01 »

Na een paar keer een slechte stofzuiger te hebben gehad, had ik tegen mijn ouders gezegd dat ik op internet zou kijken voor een goede stofzuiger met goede recensies. Daar kwam uit dat de philips stofzuiger een goede stofzuiger was en dus die gekocht. Wel zo goed was hij niet. Buis gaat steeds in, en stroom kabel gaat soms spontaan in. Product al eens opgestuurd, maar ze deden er niks aan. Toen maar via internet chat buis aangevraagd, en binnen een paar werkdagen zou ik hem ontvangen. Week later nog niks, maar ik was het al vergeten, totdat ik op 21 januari er achter kwam dat de buis er nog steeds niet is. Weer op de chat, daar bleek opeens dat hij niet was verstuurd! Ja leuk, nou goed maar meer 1 laten versturen. Week later, en je raadt het al: weer niks. Dus nu maar bellen. Ja kan wel meerdere weken duren voordat je hem ontvangt. Ik vroeg waarom zeggen ze via live chat dan iets anders, ja dat begreep hij ook niet. Was nu echt boos op de manier hoe Philips mij behandeld. Was nog wat vergeten te vragen (of ik een track en trace kon krijgen) dus maar weer op chat, die zei dat ik het wel binnen een week had moeten hebben!!! Ze kon me geen track en trace geven. Moedeloos word ik er van, en dit is dan ook de laatste keer dat ik een philips product koop met zo'n slechte service, want nu wilde ze dat ik het product weer op ga sturen. Ja stofzuiger weer weken weg.

Zijn er misschien andere stappen die ik kan nemen? Ik heb de chat opgeslagen. Oh ja ik heb gewoon garantie, maar dan denk ik welke garantie. Ik heb het idee dat philips nu bezig is met uitstellen van garantie.

Gesloten