Geachte forum leden,
Mijn huidige woning is toe aan het vangen van de kozijnen. Keuze is gevallen op kunstof kozijnen.
De huidige markt biedt (zeer) veel aanbieders van kozijnen.
Zijn er leden die ervaringen hebben met het bedrijf;
Neerlands Best Kozijnen
Zowel positieve als negatieve ervaring zijn welkom.
Tevens zou ik graag weten waar nog meer op te letten. Heb al diverse topics hier op het forum bekenen. Echter zijn deze vaak onduidelijk.
Dus de vraag is; Wat zijn de "must" specificaties waar een bedrijf aan moet voldoen qua garantie/keurmerken/service?
Met vriendelijke groet,
Smitso
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring/recenties Neerlands Best Kozijnen
Re: Ervaring/recenties Neerlands Best Kozijnen
Hoi Smitso,
Een paar dagen geleden heb ik een onderwerp aangemaakt over kunststof kozijnen.
Daar kun je ook lezen waarop ik kozijnen offertes beoordeel. Blijt altijd een persoonlijke keuze natuurlijk.
Ik heb al 2x een vertegenwoordiger op bezoek gehad van Neerlands Best Kozijnen. De eerste keer is al meer dan 3 jaar geleden.
Op zich een goed verhaal en ik denk ook een prima produkt, maar ontzettend prijzig en met afstand de duurste aanbieder die ik gesproken heb. Maar uiteraard moet ook de Mercedes waarin de vertegenwoordigers rijden betaald worden.
Een paar dagen geleden heb ik een onderwerp aangemaakt over kunststof kozijnen.
Daar kun je ook lezen waarop ik kozijnen offertes beoordeel. Blijt altijd een persoonlijke keuze natuurlijk.
Ik heb al 2x een vertegenwoordiger op bezoek gehad van Neerlands Best Kozijnen. De eerste keer is al meer dan 3 jaar geleden.
Op zich een goed verhaal en ik denk ook een prima produkt, maar ontzettend prijzig en met afstand de duurste aanbieder die ik gesproken heb. Maar uiteraard moet ook de Mercedes waarin de vertegenwoordigers rijden betaald worden.
Re: Ervaring/recenties Neerlands Best Kozijnen
Hellie4u,
Bedankt voor je reactie! Ik ga uw topic zeker lezen/volgen aangezien ik ook zeker bij meerdere bedrijven een offerte ga aanvragen.
Ik heb wel een afspraak gemaakt met de adviseur van Neerlands Best kozijnen. Wordt onze eerste offerte. Dus ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Smitso
Bedankt voor je reactie! Ik ga uw topic zeker lezen/volgen aangezien ik ook zeker bij meerdere bedrijven een offerte ga aanvragen.
Ik heb wel een afspraak gemaakt met de adviseur van Neerlands Best kozijnen. Wordt onze eerste offerte. Dus ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Smitso