LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legio.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
joop

legio.

Ongelezen bericht door joop »

Volgende maand loopt mijn contract af bij dexia en dan zal ik een flinke restschuld moeten betalen,of ik kan het contract verlengen.
Dit heeft niets te maken met de aanbieding van dexia die de meeste mensen binnenkregen.
mijn vraag is dan ook:als ik mijn aflopend contract verleng en ik ben ingeschreven bij leaseverlies ik dan mijn rechten behoud.
D.W.Z. als er processen gaan komen,hopend voor een ieder een gunstige uitslag.
Of volgende maand dan zal alles verkocht worden en kun je de restschuld betalen want bij mij loopt hij af en verder hoor je niets meer van legioverlies.
wie kan mij hierop een antwoord geven.
bedankt alvast mede gedupeerden

Margreet

Re: legio.

Ongelezen bericht door Margreet »

Beste Joop,
veel van mijn vrije tijd steek ik in het lezen van zaken die betrekking hebben op de kwestie Legio Lease en Dexia. Daarmee bedoel ik uiteraard dit forum, maar ook de krant, tv programma's zoals RTL 5 en het beursprogramma van RTL op de zondagmiddag.........Hiermee heb ik voor mijzelf aardig kunnen vaststellen hoe mijn kansen liggen. Ik raad jou aan dit forum eens goed te lezen, een goede start is de topic 'belangrijke links en topics', door Agnes opgestart.
Want de open vraag die jij stelt, tja daar kan niemand natuurlijk een objectief antwoord op geven. Je zal zelf ook moeite moeten doen om je te informeren. Dit forum is een uitgebreide informatiebron geworden, dus ga eens lezen lijkt me. Want dat moeten wij allemaal. Natuurlijk kan je altijd hulp inroepen van dit forum, maar er staat al heel veel in, dus.......veel succes.
Groet, Margreet

joop

Ongelezen bericht door joop »

bedankt margreet.
Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest.
maar ben nu weer srtijdlustig.
groet

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

Hoi Joop, gewoon de weet ik veel hoevele berichtjes lezen die voor jou van belang zijn ik ben er niet veel mee opgeschoten ik heb Dexia een brief geschreven dat ik een regeling wil treffen met ze.Ik heb ze hiervoor al 5 keer een aangetekende brief gestuurd met ik kan niet betalen en wil niet betalen je krijgt gewoon geen antwoord van ze het met legiolease kan het nog jaren duren lees het Forum maar goed door ik hoop dat je eruit komt sterkte.

Margreet

Ongelezen bericht door Margreet »

Ha die Joop,
goed hoor, houd die strijdlust vast. We hebben kansen, ik ga er steeds meer in geloven. Sorry hoor, maar zo voel ik dat gewoon. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen. Maar da's weer zo raar.;-)
Succes en groet, Margreet

ek

Ongelezen bericht door ek »

Joop,
Rechten voor het nieuwe contract (dit is het als je verlengt) heb je niet. Stichting Leaseverlies heeft dit in het verleden al aangegeven. Het enige wat je behoud is de "rechten" van het contract tot verlenging. Hiervoor zal de stichting leaseverlies wel je belangen behartige. Tenminste dit is wat ik ervan begrijp!
Mijn advies is als je de restschuld kunt betalen, betaal dan onder protest en hoop op een goede afloop van het proces welke leaseverlies heeft aangespannen. Dit voorkomt dat je met incassoburo's te maken krijgt, wat mogelijk weer extra kosten met zich meebrengt.

Gesloten