LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door gilas »

witte angora schreef:
tenormin schreef:
witte angora schreef:En wat ook kan, gezien alle perikelen die je hebt in die winkel, is dat ze je liever kwijt zijn dan rijk. Ook dat komt voor namelijk. Sommige klanten zie je met alle plezier naar de concurrent vertrekken. Helaas hebben dergelijke klanten zelden door dat ze in feite persona non grata zijn.
+1 (mij sleuren ze de winkel in, zo lief ben ik) Proest.
Mij lachen ze toe als ik kom en als ik ga. :D

Zowel bij de Jumbo, de Appie, de Deka, de Aldi, de Turkse supermarkt, de Hema (ok, dat is geen supermarkt) en eigenlijk wel de meeste winkels.

En als er al een keer een cassiere niet al te vrolijk is, dan open ik er geen topic over.
Ach,het kan altijd gebeuren dat de iemand zijn dag niet heeft.
Ik kan me best voorstellen als je een paar vervelende klanten hebt gehad,dat je dan niet al te vrolijk bent.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door tenormin »

olaf79 schreef:Ja zo wordt je nog eens miljonair. De tijd die je kwijt bent kost veel meer.
Tijd genoeg hoor; doe niet zo minachtend over geld: vind het juist van armoe (van de geest) getuigen dat je je niet 'verwaardigt' om een stuiver of duppie op te pakken als het voor je neus ligt.

witte angora
Berichten: 30916
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door witte angora »

olaf79 schreef:
tenormin schreef:
Als prijsbewuste consument valt dit mij op! Zijn er nog meer mensen die dit zo ervaren?

Verder vind ik Jumbo best een prettige winkel
Ja, dat kan wel kloppen maar, ik ga wel naar de kassa en krijg het verschil terug. Vijf of 10 cent is geld, ik laat het niet liggen.
Ja zo wordt je nog eens miljoenair. De tijd die je kwijt bent kost veel meer.
Sommige mensen hoeven ook geen miljonair te worden; maar als je de tijd hebt, en het helpt om beter rond te komen, waarom niet?

Deze jongen is nu bezig in eigen tuin een moestuintje aan te leggen, oppervlakte is 12,5 vierkante meter. Zal er niet rijk van worden, het is een illusie te denken dat ik het jaar rond uit eigen tuin groente kan eten, weet niet eens of ik er nou zoveel mee bespaar, maar als je lekker bezig bent? Alternatief is voor de tv hangen.

En dat geldt ook met die stuivers en dubbeltjes die je bij de servicebalie terug kunt halen. De een werkt om zijn geld binnen te harken, de ander werkt om niet teveel uit te geven. Het is allebei werk, met in feite hetzelfde doel.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door atesli »

Wat ik vervelend vind aan Jumbo is de laagste prijsgarantie.
Naast de Jumbo in Ridderkerk zit een Dirk , en Dirk is vaak net iets goedkoper.
Als je dan verhaal komt halen krijg je je geld terug maar dat gaat niet snel.
Veel formulieren invullen en je wordt gelijk in een hoekje in de winkel gezet zodat andere klanten er niets van mee kunnen krijgen.
Kom je een paar dagen later weer om Jumbo aan te spreken omdat ze weer hun kreet niet nakomen dan doen ze niet zo vriendelijk meer.
Beetje kinderachtig , zoveel roepen in de reclames en als iemand er aansprak op maakt heel traag en met irritatie afhandelen.

Ze zijn NIET de goedkoopste , dan moet je ook niet zeuren als iemand aanspraak maakt op de laagste prijsgarantie! Jammer Jumbo Ridderkerk

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door eleven »

atesli schreef:Wat ik vervelend vind aan Jumbo is de laagste prijsgarantie.
Naast de Jumbo in Ridderkerk zit een Dirk , en Dirk is vaak net iets goedkoper.
Als je dan verhaal komt halen krijg je je geld terug maar dat gaat niet snel.
Veel formulieren invullen en je wordt gelijk in een hoekje in de winkel gezet zodat andere klanten er niets van mee kunnen krijgen.
Kom je een paar dagen later weer om Jumbo aan te spreken omdat ze weer hun kreet niet nakomen dan doen ze niet zo vriendelijk meer.
Beetje kinderachtig , zoveel roepen in de reclames en als iemand er aansprak op maakt heel traag en met irritatie afhandelen.

Ze zijn NIET de goedkoopste , dan moet je ook niet zeuren als iemand aanspraak maakt op de laagste prijsgarantie! Jammer Jumbo Ridderkerk

Dus een koude douche. :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door tenormin »

eleven schreef: Dus een koude douche. :lol:
Ja, is een leuke: @atesli: bovenaan de pagina de douche uitdelen. Hou er wel rekening mee dat, als je word uitgekozen, je wel naar de studio moet. Maar je krijgt dan wel een broodje en koffie :lol:

witte angora
Berichten: 30916
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo super vaak duurder dan het prijskaartje aangeeft

Ongelezen bericht door witte angora »

atesli schreef:Wat ik vervelend vind aan Jumbo is de laagste prijsgarantie.
Naast de Jumbo in Ridderkerk zit een Dirk , en Dirk is vaak net iets goedkoper.
Als je dan verhaal komt halen krijg je je geld terug maar dat gaat niet snel.
Kennelijk gaat het dan sneller om je boodschappen bij Dirk te halen? :wink:

Gesloten