Op de beide kerstdagen in 2003 en nieuwjaarsdag 2004 is de kWh meter niet van normaal naar laag tarief gegaan in de gemeenbte Barendrecht. Dit gebeurde andere jaren wel en deze keer ook in gemeente Rotterdam. Bij diverse bewoners is dit gecheckt om zeker te zijn dat het niet aan de individuele kWh meter ligt.
ENECO reageert lauw en zegt: "Mogelijk een los draadje" . Over de gevraagde tegemoetkoming of borging dat het niet weer kan gebeuren is bij hun niet bespreekbaar.
Hoe nu verder ? Er zijn natuurlijk meerdere E-leveranciers welke eigenlijk meer hebben kunnen afrekenen via het ENECO net in Barendrecht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service na fout ENECO is nul komma nul
Re: Service na fout ENECO is nul komma nul
u begrijp toch wel dat ze in dec bij eneco wel wat anders te doen hadden ze moesten heel nederland van kerstverlichting voorzien???
hadden ze ook nog een prijs aan verbonden???nou ik kon of de lampen aan doen of de kerstverlichting.want ik wilde een simpele naamsverandering na 35 klant te zijn,ik bleef gewoon op het zelfde adres wonen ik betaalde al van mijn eigen rekening nou dat heb ik geweten dat kon niet per tel daar moest ik eerst een zooi formulieren voor invullen en dat koste 50 euro????en ze denken wel direct mee want de maandlasten gingen ook gelijk omhoog??want alleen gebruik je meer dan met z"n tweeen???? weer gebeld naar zo"n huppel tante of ze daar wel spoorde en of ze het maandbedrag weer het in orde konden maken,en of daar mischien ook weer KOSTEN aan vast zaten,maar neeeeeeee dat was gratis kanjers bij eneco(kreeg daar wel weer 6formulieren over)en slim van eneco om het gratis telnummer af te schaften zijn ze gelijk van al die (LASTIGE)klanten af.doodziek word je van al die grote bedrijven waar geen mensen meer werken maar computers.en huppel tantes die niets weten.
hadden ze ook nog een prijs aan verbonden???nou ik kon of de lampen aan doen of de kerstverlichting.want ik wilde een simpele naamsverandering na 35 klant te zijn,ik bleef gewoon op het zelfde adres wonen ik betaalde al van mijn eigen rekening nou dat heb ik geweten dat kon niet per tel daar moest ik eerst een zooi formulieren voor invullen en dat koste 50 euro????en ze denken wel direct mee want de maandlasten gingen ook gelijk omhoog??want alleen gebruik je meer dan met z"n tweeen???? weer gebeld naar zo"n huppel tante of ze daar wel spoorde en of ze het maandbedrag weer het in orde konden maken,en of daar mischien ook weer KOSTEN aan vast zaten,maar neeeeeeee dat was gratis kanjers bij eneco(kreeg daar wel weer 6formulieren over)en slim van eneco om het gratis telnummer af te schaften zijn ze gelijk van al die (LASTIGE)klanten af.doodziek word je van al die grote bedrijven waar geen mensen meer werken maar computers.en huppel tantes die niets weten.