Wie heeft er ervaring met aankopen op internet met Beste Keus BV uit Best.
Ik heb daar een stoomreiniger besteld, maar bij het uitpakken bleek dat het toch niets voor me was.
Heb me beroepen op mijn recht op terugsturen binnen een week na ontvangst, maar daar begint de ellende.
Ze reageerden ( na navraag door mij)pas 10 dagen na ontvangst met de mededeling dat hij kapot was aangekomen. Bij het vragen om meer bewijs, sturen ze een vage foto waaruit ik niet op kan maken of het de door mij teruggestuurde stoomreiniger is. Ze hadden me er al op gewezen om verzekerd te verzenden, heb ik ook gedaan.
Maar ik vertrouw het niet, ze doe te lang over antwoorden en zijn te vaag.
DUS WIE HEEFT OOK ERVARING MET ZO IETS? Ik krijg namelijk mijn geld niet terug.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ook slechte ervaring met Beste Keus BV
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Wie heeft er ook slechte ervaring met Beste Keus BV
Als je verzekerd hebt verzonden - dan zou je toch bij de koerier/transporteur een claim moeten kunnen indienen?
Als dit bedrijf eerlijk is, zouden ze dit zo snel mogelijk aan jou moeten melden.
Dat men dit niet uit zichzelf doet, is een vreemd iets - want door niet te reageren weet jij, als verzender, niet dat er iets mis zou zijn.
Ik zou dit niet accepteren, en per mail, fax of brief dit bedrijf in gebreke stellen, en eisen dat aankoopbedrag volledig word teruggestort binnen de wettelijke termijn van 30 dagen vanaf 2 dagen na verzending (neem aan dat dat een redelijke termijn is) - en anders volgen andere stappen om geld terug te ontvangen.
In de huidige tijd is een vage foto geen bewijs - maar dienen ze heldere en herkenbare foto`s te hebben, en als het echt zo was, ook bij de transporteur op de afleverbon een aantekening (verpakking beschadigd o.i.d)
Als dit bedrijf eerlijk is, zouden ze dit zo snel mogelijk aan jou moeten melden.
Dat men dit niet uit zichzelf doet, is een vreemd iets - want door niet te reageren weet jij, als verzender, niet dat er iets mis zou zijn.
Ik zou dit niet accepteren, en per mail, fax of brief dit bedrijf in gebreke stellen, en eisen dat aankoopbedrag volledig word teruggestort binnen de wettelijke termijn van 30 dagen vanaf 2 dagen na verzending (neem aan dat dat een redelijke termijn is) - en anders volgen andere stappen om geld terug te ontvangen.
In de huidige tijd is een vage foto geen bewijs - maar dienen ze heldere en herkenbare foto`s te hebben, en als het echt zo was, ook bij de transporteur op de afleverbon een aantekening (verpakking beschadigd o.i.d)