Raparatie Ipad4 via Twindis
Geplaatst: 05 mar 2014 17:00
Heb op 29 juni 2013 een nieuwe Ipad4 gekocht voor mijn kleindochter.
Echter op 6 januari 2014 heb ik per ongeluk een glas laten vallen op deze Ipad en dat het beeldschem is gebroken.
Deze is op 7 januari 2014 via Expert opgestuurd naar de firma TWINDIS in Beek en Donk.
De kosten zouden ca. € 125,-- zijn.
Eind januari 2014 kreeg ik te horen dat er een deuk in het achter paneel zat.
TWINDIS wilde deze Ipad NIET repareren als er ook geen nieuwe achter paneel vervangen zou worden.
De kosten waren hiervan € 115,--.
Ik werd dus gedwongen om hem geheel te laten repareren voor de prijs van € 240,--
De Ipad was dus een half jaar oud en moet dan, mijn fout het glas te laten vallen, de helft betalen aan reparatiekosten van de nieuwwaarde.
Toen ik de gerepareerde Ipad weer ophaalde na reparatie zat ook de oude achter paneel erbij, na veel pijn en moeite.
Ik moest 3 x kijken waar die eventuele deuk zat.
In een hoekje zat een deukje, wat volgens mijn beleving met een tangetje terug gebogen had kunnen worden.
Waar blijft de eventuele garantie, service en coulante afwikkeling.
En dan achteraf zeggen dat ik opdracht had gegeven tot reparatie voor € 240,-- anders werd hij niet gerepareerd.
Met andere woorden dan had ik hem in de prullenbak kunnen gooien.
TWINDIS durft dan nog te zeggen dat ik de eerste was met commentaar.
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met TWINDIS c.q. Apple
Echter op 6 januari 2014 heb ik per ongeluk een glas laten vallen op deze Ipad en dat het beeldschem is gebroken.
Deze is op 7 januari 2014 via Expert opgestuurd naar de firma TWINDIS in Beek en Donk.
De kosten zouden ca. € 125,-- zijn.
Eind januari 2014 kreeg ik te horen dat er een deuk in het achter paneel zat.
TWINDIS wilde deze Ipad NIET repareren als er ook geen nieuwe achter paneel vervangen zou worden.
De kosten waren hiervan € 115,--.
Ik werd dus gedwongen om hem geheel te laten repareren voor de prijs van € 240,--
De Ipad was dus een half jaar oud en moet dan, mijn fout het glas te laten vallen, de helft betalen aan reparatiekosten van de nieuwwaarde.
Toen ik de gerepareerde Ipad weer ophaalde na reparatie zat ook de oude achter paneel erbij, na veel pijn en moeite.
Ik moest 3 x kijken waar die eventuele deuk zat.
In een hoekje zat een deukje, wat volgens mijn beleving met een tangetje terug gebogen had kunnen worden.
Waar blijft de eventuele garantie, service en coulante afwikkeling.
En dan achteraf zeggen dat ik opdracht had gegeven tot reparatie voor € 240,-- anders werd hij niet gerepareerd.
Met andere woorden dan had ik hem in de prullenbak kunnen gooien.
TWINDIS durft dan nog te zeggen dat ik de eerste was met commentaar.
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met TWINDIS c.q. Apple