LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe Ongeregistreerde SIM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ConsumentM

Hollandsnieuwe Ongeregistreerde SIM

Ongelezen bericht door ConsumentM »

Er zijn veel klachten over Hollandsnieuwe te vinden. Helaas heb ik dit niet geweten voor het afsluiten van een abonnement.

Het abonnement heb ik 15 februari besteld. Daarna de nummerbehoud stappen gevolgd. Nummerbehoud zou ingaan op 5 maart. Dat is gebeurd. Het is te zien omdat mijn oude SIM niet meer werkt en de status op mijn hollandsnieuwe geeft aan dat het abonnement is ingegaan. Helaas werkt de HN SIM kaart niet. De melding is "Ongeregistreerde SIM"
Daarom wil ik contact met hn om dit probleem op te lossen.
Echter heb ik eerst de virtuele klantenservice geraadpleegd (daar kom je niet omheen) daarna het formulier ingevuld. Als automatische reactie komt daar een email op terug waarin vermeld wordt dat er binnen twee dagen telefonisch contact opgenomen wordt.

Het probleem is nu dat er geen telefonisch contact met mij kan worden opgenomen omdat mijn SIM ongeregistreerd is. Met de zelfde reden kan ik ook geen telefonisch contact opnemen met hollandsnieuwe.

Kan ik het abonnement stoppen omdat hollandsnieuwe haar verplichting niet nakomt? (het leveren van een dienst waarvoor ik betaald heb)

sjohie

Re: Hollandsnieuwe Ongeregistreerde SIM

Ongelezen bericht door sjohie »

ConsumentM schreef:Er zijn veel klachten over Hollandsnieuwe te vinden. Helaas heb ik dit niet geweten voor het afsluiten van een abonnement.

Het abonnement heb ik 15 februari besteld. Daarna de nummerbehoud stappen gevolgd. Nummerbehoud zou ingaan op 5 maart. Dat is gebeurd. Het is te zien omdat mijn oude SIM niet meer werkt en de status op mijn hollandsnieuwe geeft aan dat het abonnement is ingegaan. Helaas werkt de HN SIM kaart niet. De melding is "Ongeregistreerde SIM"
Echter heb ik eerst de virtuele klantenservice geraadpleegd (daar kom je niet omheen) daarna het formulier ingevuld. Als automatische reactie komt daar een email op terug waarin vermeld wordt dat er binnen twee dagen telefonisch contact opgenomen wordt.

Het probleem is nu dat er geen telefonisch contact met mij kan worden opgenomen omdat mijn SIM ongeregistreerd is. Met de zelfde reden kan ik ook geen telefonisch contact opnemen met hollandsnieuwe.

Kan ik het abonnement stoppen omdat hollandsnieuwe haar verplichting niet nakomt? (het leveren van een dienst waarvoor ik betaald heb)
Als je in een land zou wonen waar de eerstvolgende telefoon een dagreis verderop is wel, maar waarom dan niet even een ander nummer opgeven van een vriend of familielid ofzo? Je kan ook een klein beetje meedenken met ze. :wink:

Maar je moet ze eerst de kans geven om het op te lossen, na 3 dagen kan je niks zomaar stoppen zonder gevolgen. En ja, die termijn ging logischerwijs pas in toen je abonnement in ging, de 5e maart. Die 15 februari is niet relevant, want toen had je sowieso nog geen werkende sim kunnen hebben. Maw, zij weten dit ook pas 3 dagen. En de meeste mensen daar werken gewoon 5 doordeweekse dagen, dus het zal ergens volgende week worden gok ik zo.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Niemand in de buurt die een telefoon heeft? Kan je namelijk ook HN mee gaan bellen en als contact nummer opgeven is probleem opgelost zo simpel kan het zijn.

gr Henk

ConsumentM

Helaas heb ik niet iemand in de buurt. Ja, dat kan.

Ik heb inmiddels drie reacties gehad. In alle drie de reacties wordt naar andere informatie gevraagd om het probleem op te lossen. Die heb ik gegeven. Dus nu is het even afwachten.

Wat ik graag wil weten.

Wanneer komt Hollandsnieuwe officieel haar verplichtingen niet na?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ConsumentM schreef:Helaas heb ik niet iemand in de buurt. Ja, dat kan.

Ik heb inmiddels drie reacties gehad. In alle drie de reacties wordt naar andere informatie gevraagd om het probleem op te lossen. Die heb ik gegeven. Dus nu is het even afwachten.

Wat ik graag wil weten.

Wanneer komt Hollandsnieuwe officieel haar verplichtingen niet na?
Volgens mij 30 dagen, maar op consuwijzer kan je alle relevante info vinden.

hollandsnieuwe
verified

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

ConsumentM schreef:Er zijn veel klachten over Hollandsnieuwe te vinden. Helaas heb ik dit niet geweten voor het afsluiten van een abonnement.

Goedemiddag!
Bedankt voor alle reacties. Op veel van jullie vragen is het antwoord vinden op onze website (http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice). Staat je antwoord er niet bij, dan willen we je graag helpen via social media.
Stuur ons een privébericht via Facebook of een DM via Twitter, wij helpen je graag verder. Wij kunnen je vraag voor je uitzoeken en hopen zsm een oplossing te kunnen bieden. Een fijne dag gewenst!
Groeten, hollandsnieuwe

ConsumentM

Volgens mij 30 dagen, maar op consuwijzer kan je alle relevante info vinden.
Dank u wel.

Binnen een week had ik een reactie van hollandsnieuwe waarin werd aangegeven dat hun sim netwerk mijn mobiel niet ondersteund. Opsich zou het fijn zijn als helder wordt aangegeven dat hun sim kaarten niet op alle toestellen te gebruiken zijn.
In ieder geval is het probleem duidelijk en weet ik waar ik moet kijken voor de relevante info.

Gesloten