| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cashback bij aankoop telefoon
cashback bij aankoop telefoon
Cashback mobiele telefoon.
Ik heb een LG gekocht in januari en zou 50 Euro teruggestort krijgen mits ik
het e.e.a.opstuurde, dat heb ik gedaan en nu krijg ik een mail dat ik het
imei nr. dat ik uit het doosje moest knippen niet opgestuurd heb en dat is wel gebeurd
ik heb het doosje voor me staan met een gat erin, wat moet ik nu doen, heeft
iemand er ervaring mee, dus nooit meer zoiets kopen is niet betrouwbaar.
groeten Henny Scheper
imei nr. dat ik uit het doosje moest knippen niet opgestuurd heb en dat is wel gebeurd
groeten Henny Scheper
Re: cashback bij aankoop telefoon
Even met ze bellen?jscheper schreef:Cashback mobiele telefoon.
groeten Henny Scheper
-
Beduveld70
Re: cashback bij aankoop telefoon
Mij is zelfde overkomen. 7 Jan. LGL1-2 gekocht. € 20 cashback. Alles gemaild bij aktivatie. IMEInummer staat op kopie aankoopbon. Toch wilden zij het nog eens allemaal per post. Was al bang dat zij het zgn. niet zouden ontvangen, zoals bij alle instanties tegenwoordig. Paar keer gemaild en gebeld, maar krijg nietszeggende antwoorden. Na 10 weken kreeg ik mailtje terug dat zij alles in goede orde hadden ontvangen en dat het uiterlijk 10 weken enz. enz.
Van de week, na 4 maanden gemaild dat ik Consumentenbond en Kassa inschakel. Kreeg ik doodleuk die riedel in bevestigingsmail dat ik origineel uitgeknipt imeinummer van telefoondoosje enz. moest opsturen. Als telefoon stuk is kan ik niet meer het doosje met imeinummer opsturen. Vals, vals! Zij maken er een spelletje van en gaan écht niet betalen. Snap niet dat geen enkele instantie in Nederland hier iets aan doet, moet toch kunnen zonder rechter? Laat het er niet bij zitten. Na Kassa, Consumentenbond nu NRC nog eens proberen. Ik gun ze deze winst niet.
Groetjes Henny Fleur
Van de week, na 4 maanden gemaild dat ik Consumentenbond en Kassa inschakel. Kreeg ik doodleuk die riedel in bevestigingsmail dat ik origineel uitgeknipt imeinummer van telefoondoosje enz. moest opsturen. Als telefoon stuk is kan ik niet meer het doosje met imeinummer opsturen. Vals, vals! Zij maken er een spelletje van en gaan écht niet betalen. Snap niet dat geen enkele instantie in Nederland hier iets aan doet, moet toch kunnen zonder rechter? Laat het er niet bij zitten. Na Kassa, Consumentenbond nu NRC nog eens proberen. Ik gun ze deze winst niet.
Groetjes Henny Fleur