Pagina 1 van 1

Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 11 mar 2014 19:41
door Juwayriyah
Ik heb in april 2013 een iPhone 5 bestelt via tefort.nl. De telefoon netjes ontvangen en was erg tevreden mee. Twee maanden geleden begon mijn geluid raar te doen, langs de winkel geweest in Den Haag, klantenservice gebeld kwamen hem de volgende dag repareren. Repareren was niet meer mogelijk dus kreeg een nieuwe iPhone 5. Super zou je denken. De telefoon laadde steeds niet op ik dacht elke keer dat het aan de laders lag. na drie nieuwe laders binnen 6!!!! weken toch even langs de winkel geweest want telefoon wou helemaal niet meer laden.

Wij weer bellen naar de klantenservice na 3 kwartier konden ze mijn find my iPhone niet vinden dus om deze reden was het niet mogelijk om een reparatie afspraak te maken. (?) Ik ben dus letterlijk met legen handen naar huis gestuurd. De medewerker kon me ook geen advies geven enkel een klacht in gediend om mijn abbo te ontbinden omdat ik elke maand 70 euro betaal zonder werkende telefoon dus. Nou weinig kans dat ze mij abbo willen ontbinden maar ik zit nu dus met een door lopende abbo van nog een jaar en met een telefoon die het niet doet. De mederwerker stuurde me gewoon weg zonder enige opties of advies te geven, schandalig!!

Ik wacht de email af en anders zet ik mijn advocaat erop, geld van mijn kant zien ze niet zolang ik geen alternatief heb. :oops:

Re: Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 11 mar 2014 20:03
door bprosman
Had je ook al een ander kabeltje geprobeerd of alleen de lader ?
anders zet ik mijn advocaat erop,
Zou ik ook doen, sue-them tot ze op hun knieen gaan :mrgreen:

Re: Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 11 mar 2014 20:06
door sjohie
Juwayriyah schreef:Ik heb in april 2013 een iPhone 5 bestelt via tefort.nl. De telefoon netjes ontvangen en was erg tevreden mee. Twee maanden geleden begon mijn geluid raar te doen, langs de winkel geweest in Den Haag, klantenservice gebeld kwamen hem de volgende dag repareren. Repareren was niet meer mogelijk dus kreeg een nieuwe iPhone 5. Super zou je denken. De telefoon laadde steeds niet op ik dacht elke keer dat het aan de laders lag. na drie nieuwe laders binnen 6!!!! weken toch even langs de winkel geweest want telefoon wou helemaal niet meer laden.

Wij weer bellen naar de klantenservice na 3 kwartier konden ze mijn find my iPhone niet vinden dus om deze reden was het niet mogelijk om een reparatie afspraak te maken. (?) Ik ben dus letterlijk met legen handen naar huis gestuurd. De medewerker kon me ook geen advies geven enkel een klacht in gediend om mijn abbo te ontbinden omdat ik elke maand 70 euro betaal zonder werkende telefoon dus. Nou weinig kans dat ze mij abbo willen ontbinden maar ik zit nu dus met een door lopende abbo van nog een jaar en met een telefoon die het niet doet. De mederwerker stuurde me gewoon weg zonder enige opties of advies te geven, schandalig!!

Ik wacht de email af en anders zet ik mijn advocaat erop, geld van mijn kant zien ze niet zolang ik geen alternatief heb. :oops:
Waarom dan een post op een l*llig forumpje als dit, als je ook "een advocaat er op kan zetten"?

Re: Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 11 mar 2014 20:07
door henk51
door bprosman » 11 maart 2014 21:03

Had je ook al een ander kabeltje geprobeerd of alleen de lader ?
Zat ik ook aan te denken,ik heb ook 2 laders maar slechts 1 kabel die ik steeds gebruik
Kabel kan ook defect zijn

gr Henk

Re: Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 13 mar 2014 11:10
door Telfort webcare
@Juwayriyah,

Wat vervelend om te lezen dat jouw telefoon niet werkt en dat je tot nu toe niet verder geholpen bent. Graag kijk ik voor je na wat er precies aan de hand is. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise

Re: Telfort; iphone 5 laad niet! Telfort helpt me niet

Geplaatst: 13 mar 2014 23:11
door queenfan
Wij weer bellen naar de klantenservice na 3 kwartier konden ze mijn find my iPhone niet vinden dus om deze reden was het niet mogelijk om een reparatie afspraak te maken.
Natuurlijk kon men jouw find my iphone niet vinden is gebonden aan je Apple ID.