Pagina 1 van 1

Telfort rekent dubbele kosten

Geplaatst: 13 mar 2014 14:25
door liesjuh89
Door een fout van Telfort is er geen groene kabel(voor de telefoon) en interactieve televisie bij mij geleverd. ik heb een verhuizing doorgegeven omdat het adres niet klopte wat ze hadden ingevoerd. bij deze verhuizing is de televisie aansluiting niet mee verhuisd.

heb nu de interactieve televisie opnieuw aan moeten vragen, en wat blijkt, ik moet nu nóg een keer de €30 aansluitkosten betalen, dit is natuurlijk geldklopperij aangezien de fout bij telfort ligt. ook moet ik zelf maar een kabel voor de telefoon kopen bij de formido, en sturen ze deze niet na.
normaliter betaald een klant niet voor de fouten van een organisatie.

de enige kans die ik krijg is om een brief te schrijven en hierin de kosten terug te vragen, niet erg up-to-date telefonisch of per email kan tegenwoordig bij iedereen. ook werd mij verteld dat ik niet veel kans heb op de teruggave. terwijl de fout bij Telfort ligt??!!

Telfort wil alleen maar geld zien, en zijn niet van plan om hun fout toe te geven en alles na te sturen.

Re: Telfort rekent dubbele kosten

Geplaatst: 01 apr 2014 10:34
door Telfort webcare
@liesjuh89,

Erg vervelend dat je niet tevreden bent met de geboden service, ik bekijk graag wat ik voor jou kan betekenen en wat er precies is fout gegaan. Kun je jouw naw-gegevens en mobiele nummer in een privébericht aan mij kenbaar maken? Na ontvangst van jouw gegevens ga ik voor jou aan de slag.

Jeroen