| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon zet zichzelf op MEELUISTEREN
telefoon zet zichzelf op MEELUISTEREN
We hebben, toen de glasvezelkabel gelegd was, een telefoon set KPN Arizona 910 bestaande uit 1 basis station en twee bij-stations aangeschaft. Wat is nu het probleem; op onvoorspelbare momenten zet 1 van de toestellen zichzelf op "meeluisteren" wat tot gevolg heeft dat de lijn geblokkeerd wordt wat inhoud dat degene die probeert te bellen de "ingesprektoon" hoort.
Ik heb dit probleem voorgelegd bij de klantenservice van KPN, doch die kunnen hier niets in betekenen en verwijzen naar de KPN winkel. Bij de KPN winkel verwijst men naar de klantenservice van KPN. (het van kastje naar de muur verhaal) Omdat we gedurende een hele periode kampten met interactieve tv ontvangst-problemen en meerdere keren met de klantenservice contact hebben gehad over e.e.a. kwam ook het telefoon probleem ter sprake. Er werd geadviseerd e.e.a. op het forum van KPN te plaatsen, misschien zou dat een oplossing bieden. Ik heb dat gedaan en waar ik bang voor was geschiedde; er ontstond een hele discussie en een welles nietes verhaal, (of dat ik uit een paasei kom) maar geen oplossing. Ik heb toen besloten het probleem op het RADAR forum te plaatsen, misschien leid dat tot een oplossing?? VOOR DE GOEDE ORDE; ALLE LOF VOOR DE MEDEWERKERS VAN DE KLANTENSERVICE VAN KPN,
CHAPEAU !!!
Ik heb dit probleem voorgelegd bij de klantenservice van KPN, doch die kunnen hier niets in betekenen en verwijzen naar de KPN winkel. Bij de KPN winkel verwijst men naar de klantenservice van KPN. (het van kastje naar de muur verhaal) Omdat we gedurende een hele periode kampten met interactieve tv ontvangst-problemen en meerdere keren met de klantenservice contact hebben gehad over e.e.a. kwam ook het telefoon probleem ter sprake. Er werd geadviseerd e.e.a. op het forum van KPN te plaatsen, misschien zou dat een oplossing bieden. Ik heb dat gedaan en waar ik bang voor was geschiedde; er ontstond een hele discussie en een welles nietes verhaal, (of dat ik uit een paasei kom) maar geen oplossing. Ik heb toen besloten het probleem op het RADAR forum te plaatsen, misschien leid dat tot een oplossing?? VOOR DE GOEDE ORDE; ALLE LOF VOOR DE MEDEWERKERS VAN DE KLANTENSERVICE VAN KPN,
CHAPEAU !!!
Re: telefoon zet zichzelf op MEELUISTEREN
want?p.tybout schreef:...Ik heb toen besloten het probleem op het RADAR forum te plaatsen, misschien leid dat tot een oplossing?? ..
Ik zou even checken of de auto-aannemen functie op 1 van de basisstations niet toevallig staat ingeschakeld.p.tybout schreef:We hebben, toen de glasvezelkabel gelegd was, een telefoon set KPN Arizona 910 bestaande uit 1 basis station en twee bij-stations aangeschaft. Wat is nu het probleem; op onvoorspelbare momenten zet 1 van de toestellen zichzelf op "meeluisteren" wat tot gevolg heeft dat de lijn geblokkeerd wordt wat inhoud dat degene die probeert te bellen de "ingesprektoon" hoort.
CHAPEAU !!!
misschien de NSA?
"zet maar op een forum" is rare manier van service verlenen.
KPN moet gewoon de telefoon set repareren, of vervangen, of koop ontbinden.
KPN moet gewoon de telefoon set repareren, of vervangen, of koop ontbinden.