Pagina 1 van 1

wijziging verlening abbonement Telfort

Geplaatst: 15 mar 2014 17:16
door naomi30
Hallo.
Ben al heel lang klant bij Telfort.
Heb altijd sim only gehad met 150 belminuten en nog.
Nooit geen problemen mee gehad en een tevreden klant.
Nu loopt mijn sim only per 8-6-2014 af en zag in Mijn Telfort dat ik al kon verlengen.
Dus februari 2014 via Mijn Telfort verlening aangevraagd weer met 150 belminuten.
Maar had er graag een Samsung galaxy s4 bij gewild een witte.
Heb de klantenservice al gemaild met deze vraag of ik dit nog kan veranderen.
maar krijg geen reactie terug dus ben bang dat ik weer moet wachten op mijn volgende verlenging.
Heeft iemand hier ervaring mee.

Re: wijziging verlening abbonement Telfort

Geplaatst: 15 mar 2014 17:21
door sjohie
naomi30 schreef:Hallo.
Ben al heel lang klant bij Telfort.
Heb altijd sim only gehad met 150 belminuten en nog.
Nooit geen problemen mee gehad en een tevreden klant.
Nu loopt mijn sim only per 8-6-2014 af en zag in Mijn Telfort dat ik al kon verlengen.
Dus februari 2014 via Mijn Telfort verlening aangevraagd weer met 150 belminuten.
Maar had er graag een Samsung galaxy s4 bij gewild een witte.
Heb de klantenservice al gemaild met deze vraag of ik dit nog kan veranderen.
maar krijg geen reactie terug dus ben bang dat ik weer moet wachten op mijn volgende verlenging.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Bij dat soort dingen ga ik altijd langs een fysieke winkel, waar ze je wel móeten helpen, en mailtjes niet in een grote vergaarbak komen.

Misschien willen ze iets voor je doen in zo'n winkel, ze verdienen meer aan het je verkopen van een S4 inclusief abonnement dan een sim-omly.

Re: wijziging verlening abbonement Telfort

Geplaatst: 16 mar 2014 15:11
door naomi30
Bij dat soort dingen ga ik altijd langs een fysieke winkel, waar ze je wel móeten helpen, en mailtjes niet in een grote vergaarbak komen.

Misschien willen ze iets voor je doen in zo'n winkel, ze verdienen meer aan het je verkopen van een S4 inclusief abonnement dan een sim-omly.[/quot

Ik woon zelf inDen Helder.
De dichtstbijzijnde winkel van Telfort zitals ik het goed heb ik Alkmaar.
Anders had ik allang daar heen gegaan.
In ieder geval bedankt voor je reactie

Re: wijziging verlening abbonement Telfort

Geplaatst: 17 mar 2014 13:11
door Telfort webcare
@naomie30,

Fijn om te lezen dat je wederom hebt gekozen voor een verlenging. Ik begrijp uit jouw bericht dat je hebt verlengd met wederom een Sim Only maar dat je liever kiest voor een abonnement mét toestel. Graag kijk ik voor je na wat de mogelijkheden zijn. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Denise

Re: wijziging verlening abbonement Telfort

Geplaatst: 30 mar 2014 16:32
door naomi30
Hallo Denise.
Bedankt voor je hulp bij het annuleren van mijn abonnement.
Heb inmiddels mijn abonnement verlengd de S5 met 150 belminuten viaTyphone.
Dat is wat ik wilden. Bedankt.
Mijn man had het zelfde als ik wil ook een telefoon er bij.
Ik naar de klantenservice gemaild met het vezoek om de sim only verlenging te annuleren omdat hij ook een telefoon er bij wil.
Lees ik vandaag een mail van Telfort dat die van mijn man niet te annuleren is.....
Die van mijn man loopt pas af in Augustus sim only.
Vreemd.....
Update 1-04-2014.
Telefonisch contact gehad met Telfort.
Hele verhaal uitgelegd wat er speelde maar werd een moeilijk verhaal.
Aangezien bij mij ook alles snel werd geregeld ging ik er van uit ook mijn man zijn sim only woord geannuleerd en dus hebben mijn man en ik op 20-03-2014 via de site Typhone allebij een s5 en 150 belminuten genomen als verlening.
Keurig via de Typhone aangegeven dat het om een verlening gaat.
Alles goed geregeld en contracten per mail ontvangen.
Maar Telfort heeft nog niks ontvangen van Typhone.
Ik hoop toch wel dat dit allemaal goed komt want heb dit nog nooit meegemaakt.
Update 4april.mailtje binnen met daarin dat de sim only van mijn man ook is geannuleerd.
Op naar de s5 Telfort bedankt voor jullie hulp hierin.