| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afhandeling legio lease (dexia) 8 maart a.s.onder protest.
-
JJFM Tjin
afhandeling legio lease (dexia) 8 maart a.s.onder protest.
Ik moet restant van het Legio lease kontrakt uiterlijk 8 maart a.s. afhandelen,anders krijg ik de deurwaarder bij mij op de stoep. Ben ook aangesloten bij 'leaseverlies' .Het afhandelen doe ik onder protest,en wil weten hoe ik dat kenbaar moet maken.Ik heb ook reeds een deel afgelost,om de deurwaarder en extrakosten te vermijden.
-
Gast
Re: afhandeling legio lease (dexia) 8 maart a.s.onder protest.
Mijn man en ik zijn vorige week bij onze bank geweest de Rabobank, hierbij kwam een medewerker met een lijst met daarop de registratie van Dexia, hij vertelde ons (dit wisten wij niet) dat deze registratie ook al is deze afgelost nog 5 jaar blijft staan, de bank waarschuwde dat als wij in de nabije toekomst een opnieuween hypotheek nodig zouden zijn dit weleens heel moeilijk kan worden. Wij hebben hierop kontakt gehad met onze advocaat die furieus reageerde "geld steunt geld". Onze advocaat had nl. voorgesteld aan Dexia accoord te gaan met de 15% regeling en dan ook direct de vermelding bij het BKR te latem vervallen. Dexia reageerde hierop" alles betalen en dan zullen wij de BKR registratie laten vervallen. Pure chantage dus. Hoe is dit andere mensen en gedupeerden vergaan. Want naar mijn weten is hier nog geen aandacht aan geschonken of ik heb iets gemist?