Pagina 1 van 2

Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 23 feb 2004 11:09
door Gast
Onlangs ontving ik deze brief

Geachte heer/mevrouw,


Uit onze administratie is gebleken dat u in de lopende periode meer gebeld heeft dan in de afgelopen maanden gebruikelijk was. Hiervoor zult u waarschijnlijk goede redenen hebben.

Graag willen wij u voor de goede orde wijzen op de mogelijkheid om een belblokkade te laten plaatsen voor bepaalde nummers. (U kunt hier bijvoorbeeld denken aan alle 0900- nummers). Daarmee kunt u de telefoonkosten in de toekomst beperken.

Indien u een belblokkade wilt laten plaatsen, vragen wij u contact op te nemen met UPC Customer Service. Deze is op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur bereikbaar onder telefoonnummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut).

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Ik vind dat dit een goede service is. Mijn daarop volgende factuur was dan ook zo'n 175 euro hoger dan normaal.

aan de ene kant denk ik waar bemoeit UPC zich mee, maar omdat het toh om een behoorlijk verschil gaat, moet ik zeggen dat UPC me ook wakker heeft geschud.....

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 01 mar 2004 00:30
door jan klaase
Hallo ,

sinds wanneer geeft upc goede service , iedereen die dat
beweert heeft zeker familie banden met upc.
ik vind ze barslecht , hun internet van chello is om te janken zo
slecht.
op klachten word niet gereageerd , op hackers die proberen in te
breken word niet ingegrepen.
al heb ik het ip adres van die persoon achterhaald , ze doen er
niks mee.
ben 3 jaar lid van chello , krijg alleen post wanneer het weer duurder word.
ze kunnen van mij de p.....s krijgen , ik stap over op adsl.
heb mijn aanvraag al verstuurd.
nu kan ik ook mijn kabel abonnement opzeggen , en tv gaan kijken via de schotel , heb ik niks meer met upc te maken.

Gr. Rob

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 01 mar 2004 01:05
door Gast
Zeg niet dat dat UPC geweldig is, maar ik moet Gast toch gelijk geven.

In mijn ogen toont UPC hiermee aan dat ze bezig zijn om verbeteringen in de service aan te brengen.

Blijkbaar zien ze zelf in dat ze niet goed bezig waren.

Geef ze een kans, tel de kansen die je zelf gehad hebt eens bij elkaar op !

Waar gewerkt wordt..................................

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 23 mar 2004 14:04
door Sjan
Ik heb al jaren met UPC te maken en geen familiebanden met dit bedrijf en moet toegeven dat wij tot nu toe goede service hebben genoten. Ook Chello gaat bij ons als een speer en nooit geen problemen. Dus waarom de een wel en de ander geen problemen. Misschien ligt het aan de mensen zelf!!!!

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 23 mar 2004 14:09
door silas
Ik heb nu al bijna 2 jaar Tiscali, KPN, Vodafone en nog tal van andere abonnementen. Ik heb nooit problemen gehad met de service of met de betalingen. Maar met upc heb ik problemen gehad met de betalingen en de service. Misschien ligt aan UPC zelf!!!!!!!

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 24 apr 2004 12:05
door Imre
het beste is dat UPC ooit nog eens failliiet gaat, ze kunnen daar echt niks.

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 25 mei 2004 15:02
door Gast
@jan klaase en Imre

Zijn jullie misbruikt vroeger dat je alles en iedereen zwart moet maken.
Meeste mensen weten wel beter, en komen nooit meer op dit vervelend forum.

Allemaal door dit soort zieligheden van kutjes zoals jullie.....

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 25 mei 2004 15:25
door Gast
Gast is een beetje gefrustreerd. Geeft niet hoor zo voelen de UPC klanten zich ook regelmatig.

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 25 mei 2004 18:36
door bfc
Ik vind dat dez brief steeds meer getuigt van het feit dat upc zich meer bezig houdt met het behoud dan met het binnen halen van klanten
Grote Klasse!
Ga zo door
Mijn vertrouwen in upc groeit

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 06 jun 2004 16:41
door Gast
mijn vertrouwen in UPC groeit nou niet bepaald, als je met een klacht belt en niet tevreden bent met het antwoord krijg je als opmerking zal ik het contract maar beeindigen dan??????

UPC is alleen geinterresseerd in nieuwe klanten, want die weten nog niet in wat voor chaos ze terecht komen :!: :!: :!:

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 02 jul 2004 01:10
door Keesjan
(U kunt hier bijvoorbeeld denken aan alle 0900- nummers). Daarmee kunt u de telefoonkosten in de toekomst beperken.
Ze willen gewoon dat je alle 0900 nummers afsluit zodat je niet meer komt zeuren bij de customer servicelijn. :twisted:

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 02 jul 2004 01:38
door Gast
Jankees helemaal met je eens.

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 02 jul 2004 12:22
door Gast
Het upc-nummer blijft gewoon bereikbaar, maar leuk bedacht Keesjan.
Eerst kijken hoe het zit en dan conclusie trekken.
xxx-jes.
fl.vriend.

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 05 aug 2004 01:07
door Ralfjuh.com
wat ik nu ga zeggen zal wel al gezegd zijn, maar zodra ik "keesjan" zie staan beginnen mijn katten al aan de muis te trekken dus scroll ik weg :D maargoed,

een hacker is je eigen verantwoording, er zijn genoeg gratis firewalls te verkrijgen (lees : zoneallarm, Tiny en sygate; www.downloads.com) en er is nu een wet doorheen sinds kort dat je gewoon naar UPC of iedere andere internetprovider een brieffie kunt sturen met het verzoek tot gegevens van die persoon....uiteraard moet je wel bij hun provider zijn, dus stel:

ik breek in bij keesjan (hahaha) en hij achterhaalt mijn ip, dan belt hij chello en hupsakee, geregeld....
ben ik bij mijn ouders dan zit ik bij planet internet en moet hij bij planet informeren...

dus niet bij je eigen provider maar bij de host van de inbreker :-)

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 21 nov 2005 00:59
door sampieno1
diezelfde brief heb ik gekregen maar dat zijn ze wettelijk verplicht.
En als dan blijkt dat jij die nummers nooit heb gebeld wordt het toch weer een heel vervelend verhaal!

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 22 nov 2005 18:08
door jos53
Ik ben al jaren bij de upc. En sinds een half jaar schrijf ik naar de UPC.Ik wil de discussie niet aanwakkeren,maar als er iemand is die mij kan uitleggen hoe je op een fatsoenlijke manier in kontakt kan komen dan graag.Op brieven geven ze geen antwoord. Soms krijg je een standaard antwoordmail.De medewerkers blijven anoniem. Zijn er klachten dan ligt het altijd aan de klant. Ik heb een dossier opgebouwd en ga kijken of ik met behulp van goed advies bij ze weg kan. Liever iets meer betalen en fatsoenlijk geholpen worden dan dit. Ze beloven je van alles. De eerste keer zag ik de reclame voor hun pakketten en ik werd ook misselijk! Ze beloven je aan de telefoon een pakket en boeken vervolgens losse abonnementen in het systeem. Dan duurt het vier maanden voordat alles voor elkaar is en krijg je verkeerde rekeningen. Zie dat bij de upc maar eens te regelen. Ik wacht even op een goed alternatief nu iedereen zijn snelheden van internet gaat opvoeren en als er goed alternatief is ben ik weg bij de upc.
Ook vind ik het vervelend dat vaak de verbinding = internet en telefoon er uit ligt. Bel maar niet want het is weggegooid geld!!! En denk er aan het ligt voor 99% aan de UPC. Twijfel niet en zoek zo mogelijk wat anders!!

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 22 nov 2005 20:21
door agro
Neem een A4 landscape en deel dit in tweeen met tekstverwerker zodat je 2x een A5 krijgt.

Typ aan 1 zijde 2x je klacht en andere zijde 2x adres upc, neem antwoordnummer bij voorkeur in Leeuwarden, zie www.antwoordnummer.nl en knip of snij na printen A4 in tweeen, en vouw dubbel met adres aan buitenzijde en doe er nietje in.

Print ongeveer 20 x uit en je krijgt antwoord, dit is waarschijnlijk de enige manier om een antwoord te krijgen, als je binnen de door jou gestelde termijn geen antwoord hebt gekregen herhaal je deze procedure.

Postzegel is niet nodig die betaald upc dan voor je.

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 22 nov 2005 20:30
door jos53
http://www.boycot.nu

Ik was net op bovenstaande site aan het kijken.Schijnt ook te werken.
Maar jouw tip neem ik ter harte en ik ga het zeker zo doen.

Bedankt Jos

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 23 nov 2005 09:49
door Har
Agpo,

Heel UPC schrikt zich te pletter van jouw ondermijnende acties, hetgeen bij de wet verboden is, wij willen graag jouw naam en adres achterhalen, kun jij dit regelen, of kan Radar ons verder helpen.

Voor een bos bloemen te bezorgen heb je een adres nodig.

Bellen kan ook ::: 0900 1580 :roll: :idea: :D 8)

Re: Brief getuigd van oplettendheid\goede service van UPC

Geplaatst: 23 nov 2005 16:59
door hoffie
Bellen kan ook ::: 0900 1580
Har, je hoeft dit nr hier echt niet neer te zetten hoor, een ieder die UPC heeft weet dit nummer uit zijn hoofd door het vele bellen hier naar toe :?