Pagina 1 van 1

klacht factuur kpn

Geplaatst: 19 mar 2014 18:37
door alkari65
10 maart ben ik overgestapt van ADSL naar glasvezel van KPN.
Nu krijg ik 2 facturen over dezelfde periode. Een factuur voor ADSL en een factuur voor glasvezel.
Ik heb contact opgenomen met klantenservice en de mevrouw vertelde me dat het wel 2 maanden kon duren voordat ik het bedrag terug zou krijgen wat ik teveel heb betaald. Ik zei dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik een dubbele boeking ook niet kan betalen. Zij adviseerde me om zelf een terugboeking te doen via mijn bank. Ik heb dit ook gedaan. nu krijg ik een mail dat ik het bedrag alsnog moet betalen. Ik heb weer klantenservice gebeld en kreeg een meneer aan de telefoon die zie dat het toch betaald moest worden en dat het t.z.t verrekend zou worden. In hoeverre sta ik in mijn recht om het niet te betalen?

Re: klacht factuur kpn

Geplaatst: 19 mar 2014 18:44
door Jantje7
U staat niet in uw recht om niet te betalen. Lees a.u.b. de voorwaarden van KPN even door. Daar staat waarschijnlijk precies in hoe het een en ander verrekend wordt.

Re: klacht factuur kpn

Geplaatst: 19 mar 2014 22:56
door Bob Schurkjens
Trouwens, KPN verrekent altijd in het voordeel van KPN.