Slechte klantenservice bij Ritel.
Geplaatst: 26 mar 2014 13:27
Ik heb op 19 feb 2014 een mobiel besteld bij Ritel.nl, het mobieltje was DOA (dead on Arrival) de simcard kon niet gelezen worden..
Met Ritel opgebeld en afgesproken dat zij een nieuwe zou sturen als de oude voor reparatie was aangemeld, dat moest ik doen. Zo gezegd zo gedaan. Oude op gestuurd met de reparatie aanmelding, dit duurde nog ruim 24 uur voordat de aanmelding op hun Showbox.nl site geaccepteerd was. En daarna moest ik de mobiel ook nog aangetekend opsturen, allemaal tijd en kosten voor niets.
Echter na het versturen heb ik geen nieuwe mobiel ontvangen, na verschillende pogingen om met ze in contact te komen via Showbox.nl, en geen antwoord, of heel summier, heeft het 4 weken geduurd voordat ze over stag gingen om mij een nieuw mobieltje op te sturen.
Schandalig, ze hebben het uit eindelijk dan wel goed gemaakt, maar dat dit ruim 4 weken heeft moeten duren, had niet gehoeven.
Met Ritel opgebeld en afgesproken dat zij een nieuwe zou sturen als de oude voor reparatie was aangemeld, dat moest ik doen. Zo gezegd zo gedaan. Oude op gestuurd met de reparatie aanmelding, dit duurde nog ruim 24 uur voordat de aanmelding op hun Showbox.nl site geaccepteerd was. En daarna moest ik de mobiel ook nog aangetekend opsturen, allemaal tijd en kosten voor niets.
Echter na het versturen heb ik geen nieuwe mobiel ontvangen, na verschillende pogingen om met ze in contact te komen via Showbox.nl, en geen antwoord, of heel summier, heeft het 4 weken geduurd voordat ze over stag gingen om mij een nieuw mobieltje op te sturen.
Schandalig, ze hebben het uit eindelijk dan wel goed gemaakt, maar dat dit ruim 4 weken heeft moeten duren, had niet gehoeven.