Slechte tv zou gecrediteerd, Verkoper wijst naar Philips.
Geplaatst: 26 mar 2014 18:16
Dag heren en dames,
Eind 2012 heb ik een tv gekocht bij een concurrerende tv (web)shop in Groningen.
Netjes is deze tv geleverd en na verloop van tijd kwamen er problemen.
In september heb ik de webshop gemaild over hoe we dit het beste kunnen aanpakken en zij verwezen mij door naar Philips.
Nu 4 televisies later heb ik geweigerd een nieuwe tv te ontvangen omdat ze allemaal dezelfde problemen hadden of erger en eis ik mijn geld terug (1 deed zelfs helemaal niets en bij een moest ik de achterkant zelf vast klikken).
Sinds begin januari zijn er ophaal pogingen gedaan maar Philips had zijn opdracht aan UPS niet goed doorgegeven. Na vele pogingen is dit half februari gelukt.
Vandaag 26-3-2014 (ja ja meer dan 6 maanden nadat de problemen zijn gemeld en 3 maanden nadat deze weer van de muur ging) krijg ik een mail van de verkoper dat er een pakket mijn kant op komt.
Ik heb direct verkoper gebeld en gezegd dat dit niet de afspraak is. De verkoper wist van niks en kwam mij enigsins onredelijk over. "Zij verkopen en aangezien Philips de afhandeling doet trekken zij hun handen er vanaf". "Uit coulanse" hebben zij het maar op hun kosten doorgestuurd.....
Kort door de bocht. Wie is hier nu verantwoordelijk voor wat?
Ik heb al maanden geen tv door problemen met alle door Philips geleverde tv's terwijl de verkoper mij zelf per email doorstuurt naar Philips. Op de toezegging van Philips dat ze gaan crediteren via de verkoper kon hij enkel ontkennend op antwoorden. maar hij wil dit met geen mogelijkheid bevestigen.
Ik vermoed bijna dat hier meer achter zit. Verkoper wist mij wel te melden dat zij niet op al te goede voet staan met Philips.
Naar mij idee is de verkoper verantwoordelijk voor dit alles. Zij sturen mij tenslotte door.
Eind 2012 heb ik een tv gekocht bij een concurrerende tv (web)shop in Groningen.
Netjes is deze tv geleverd en na verloop van tijd kwamen er problemen.
In september heb ik de webshop gemaild over hoe we dit het beste kunnen aanpakken en zij verwezen mij door naar Philips.
Nu 4 televisies later heb ik geweigerd een nieuwe tv te ontvangen omdat ze allemaal dezelfde problemen hadden of erger en eis ik mijn geld terug (1 deed zelfs helemaal niets en bij een moest ik de achterkant zelf vast klikken).
Sinds begin januari zijn er ophaal pogingen gedaan maar Philips had zijn opdracht aan UPS niet goed doorgegeven. Na vele pogingen is dit half februari gelukt.
Vandaag 26-3-2014 (ja ja meer dan 6 maanden nadat de problemen zijn gemeld en 3 maanden nadat deze weer van de muur ging) krijg ik een mail van de verkoper dat er een pakket mijn kant op komt.
Ik heb direct verkoper gebeld en gezegd dat dit niet de afspraak is. De verkoper wist van niks en kwam mij enigsins onredelijk over. "Zij verkopen en aangezien Philips de afhandeling doet trekken zij hun handen er vanaf". "Uit coulanse" hebben zij het maar op hun kosten doorgestuurd.....
Kort door de bocht. Wie is hier nu verantwoordelijk voor wat?
Ik heb al maanden geen tv door problemen met alle door Philips geleverde tv's terwijl de verkoper mij zelf per email doorstuurt naar Philips. Op de toezegging van Philips dat ze gaan crediteren via de verkoper kon hij enkel ontkennend op antwoorden. maar hij wil dit met geen mogelijkheid bevestigen.
Ik vermoed bijna dat hier meer achter zit. Verkoper wist mij wel te melden dat zij niet op al te goede voet staan met Philips.
Naar mij idee is de verkoper verantwoordelijk voor dit alles. Zij sturen mij tenslotte door.