Pagina 1 van 1

Wehkamp, eerste keer, ook laatste keer

Geplaatst: 26 mar 2014 19:48
door slorfing
Wij zochten een tuinhuisje, leuke aanbieding gezien op www.wehkamp.nl, waarom niet, wehkamp heeft toch een goede naam zei mijn vrouw....

Besteld op 14 maart, levertijd 5 tot 10 werkdagen.

1 week later was de levertijd op de website 2 tot 3 weken, terwijl bij onze bestel informatie nog 5 tot 10 dagen stond.

Wat is het nu ?, 5 tot 10 dagen, of 2 tot 3 weken ?, wij wehkamp bellen... bleek dus 2 tot 3 weken te zijn, eerste week van april worden we gebeld door de leverancier om een aflever datum af te spreken in de 2e week van april.

Ok, dat kan gebeuren, 5 tot 10 dagen worden dan uiteindelijk 4 weken..

Maar dan.... vandaag... staat er bij de bestel informatie "afgeleverd", wij bellen, antwoord: ja dat is een foutje, hij is nog niet afgeleverd, bij wehkamp in het systeem staat dat de bestelling nog niet is afgeleverd, terwijl op hun website staat dat de bestelling wel is afgeleverd.

Komt de postbode vandaag..... met een rekening van wehkamp waarop staat dat de bestelling is geleverd en we hem binnen 14 dagen kunnen retourneren... dus als we het tuinhuisje willen retourneren dan kan dat niet !, want die wordt pas op zijn vroegst over 14 dagen geleverd.

Wij kopen heel veel online, in binnen en buitenland, maar zoiets hebben we nog nooit meegemaakt, wat een chaos !

Re: Wehkamp, eerste keer, ook laatste keer

Geplaatst: 26 mar 2014 20:59
door 16again
slorfing schreef: Komt de postbode vandaag..... met een rekening van wehkamp waarop staat dat de bestelling is geleverd en we hem binnen 14 dagen kunnen retourneren... dus als we het tuinhuisje willen retourneren dan kan dat niet !, want die wordt pas op zijn vroegst over 14 dagen geleverd.
Die rekening is gewoon te vroeg verstuurd. Uiteraard gaat de periode gedurende welke je mag terugsturen pas in na levering product, en niet bij ontvangst van de rekening.

Re: Wehkamp, eerste keer, ook laatste keer

Geplaatst: 26 mar 2014 21:06
door slorfing
Wij hebben vandaag ontvangen:

- Retourbon
- Afleveringbon/rekening waarop staat "inmiddels heeft de leverancier het artikel bij je afgeleverd"

Er is nog niets afgeleverd....

Op www.wehkamp.nl staat onder bestel gegevens "afgeleverd"

Re: Wehkamp, eerste keer, ook laatste keer

Geplaatst: 27 mar 2014 09:25
door Webcarewehkamp.nl
Allereerst mijn excuus voor de gang van zaken. De levertijd die wij doorgeven is de levertijd die wij van de leverancier ontvangen. Dit kan in sommige gevallen aangepast worden op het moment dat blijkt dat de oorspronkelijke datum niet haalbaar is. Dat u een afleverbon en factuur heeft ontvangen terwijl u het artikel niet heeft is verwarrend. Uiteraard gaat de betaaltermijn in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Zou u deze klacht inclusief uw klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar [email protected]? Dan pak ik het graag voor u op.

Met vriendelijke groet,

Angela van de Klok
Webcare wehkamp.nl