Wehkamp, eerste keer, ook laatste keer
Geplaatst: 26 mar 2014 19:48
Wij zochten een tuinhuisje, leuke aanbieding gezien op www.wehkamp.nl, waarom niet, wehkamp heeft toch een goede naam zei mijn vrouw....
Besteld op 14 maart, levertijd 5 tot 10 werkdagen.
1 week later was de levertijd op de website 2 tot 3 weken, terwijl bij onze bestel informatie nog 5 tot 10 dagen stond.
Wat is het nu ?, 5 tot 10 dagen, of 2 tot 3 weken ?, wij wehkamp bellen... bleek dus 2 tot 3 weken te zijn, eerste week van april worden we gebeld door de leverancier om een aflever datum af te spreken in de 2e week van april.
Ok, dat kan gebeuren, 5 tot 10 dagen worden dan uiteindelijk 4 weken..
Maar dan.... vandaag... staat er bij de bestel informatie "afgeleverd", wij bellen, antwoord: ja dat is een foutje, hij is nog niet afgeleverd, bij wehkamp in het systeem staat dat de bestelling nog niet is afgeleverd, terwijl op hun website staat dat de bestelling wel is afgeleverd.
Komt de postbode vandaag..... met een rekening van wehkamp waarop staat dat de bestelling is geleverd en we hem binnen 14 dagen kunnen retourneren... dus als we het tuinhuisje willen retourneren dan kan dat niet !, want die wordt pas op zijn vroegst over 14 dagen geleverd.
Wij kopen heel veel online, in binnen en buitenland, maar zoiets hebben we nog nooit meegemaakt, wat een chaos !
Besteld op 14 maart, levertijd 5 tot 10 werkdagen.
1 week later was de levertijd op de website 2 tot 3 weken, terwijl bij onze bestel informatie nog 5 tot 10 dagen stond.
Wat is het nu ?, 5 tot 10 dagen, of 2 tot 3 weken ?, wij wehkamp bellen... bleek dus 2 tot 3 weken te zijn, eerste week van april worden we gebeld door de leverancier om een aflever datum af te spreken in de 2e week van april.
Ok, dat kan gebeuren, 5 tot 10 dagen worden dan uiteindelijk 4 weken..
Maar dan.... vandaag... staat er bij de bestel informatie "afgeleverd", wij bellen, antwoord: ja dat is een foutje, hij is nog niet afgeleverd, bij wehkamp in het systeem staat dat de bestelling nog niet is afgeleverd, terwijl op hun website staat dat de bestelling wel is afgeleverd.
Komt de postbode vandaag..... met een rekening van wehkamp waarop staat dat de bestelling is geleverd en we hem binnen 14 dagen kunnen retourneren... dus als we het tuinhuisje willen retourneren dan kan dat niet !, want die wordt pas op zijn vroegst over 14 dagen geleverd.
Wij kopen heel veel online, in binnen en buitenland, maar zoiets hebben we nog nooit meegemaakt, wat een chaos !