| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Karin trekt zich terug
-
Henk Wester
Karin trekt zich terug
Beste mensen,
Door het enorme getreiter en belachelijk maken van Karin heeft ze geen lust meer deel te nemen aan dit forum.
Dat stelletje oproerkraaiers heeft haar doel bereikt.
TROS RADAR WANNEER TREDEN JULLIE EENS OP. ER BESTAAN TOCH FORUMREGELS!!!!!!!
Door het enorme getreiter en belachelijk maken van Karin heeft ze geen lust meer deel te nemen aan dit forum.
Dat stelletje oproerkraaiers heeft haar doel bereikt.
TROS RADAR WANNEER TREDEN JULLIE EENS OP. ER BESTAAN TOCH FORUMREGELS!!!!!!!
-
b
Re: Karin trekt zich terug
jammer.
Karin bedankt voor alles,
dat je bijgedragen heb aan dit forum.
heel veel sterkte
groetjes bo39
Karin bedankt voor alles,
dat je bijgedragen heb aan dit forum.
heel veel sterkte
groetjes bo39
-
rob v.d.
Karin (als je dit nog leest),
Jammer dat het zo gelopen is. We zullen je missen op het forum. Bedankt voor je bijdragen.
vr.gr.
Jammer dat het zo gelopen is. We zullen je missen op het forum. Bedankt voor je bijdragen.
vr.gr.
-
Ragrin
Waar zijn we nu mee bezig!!!! Deze materie is al "heet" genoeg zou ik zeggen. Er zijn altijd randdebielen, of ze nu van Legio of Dexia zijn of niet, (er zijn toch ook zieke breinen die virussen voor computers maken tenslotte) wij als rechtgeaarde benadeelden, slachtoffers, jawel gedupeerden dus, dienen ons zowel emotioneel als zakelijk boven te staan, jawel ver boven het getreiter en onbenullig geklets van enkele van die verziekende pathetische lieden, Alsjeblieft KARIN, kom terug en laat je niet door een stel onbenullen aftroeven, sta er dus boven. Je bijdragen zijn verfrissend, je lijkt me intelligent, dus neem mijn woorden ter harte en reageer niet eens op die rand-debielen....
-
Henk Wester
Ragrin, heb je gelezen hoe dat stelletje Karin geraakt hebben door op de persoon te "spelen" ? Ook ik hoop dat Karin terugkomt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze na al die vernederingen de handdoek in de ring gooit.
-
Ragrin
Beste Henk, jawel, ik heb het gelezen en mijn haren rijzen daarvan ook ver boven mijzelf uit hoor. Toch denk ik dan maar dat deze toch enigszins zieke lieden hiervoor vroeg of laat gestraft worden, Ik hoop dan ook dat Karin en evt. anderen zich met hun intelligentie hierbovenuit worstelen en vooral bezig blijven in dit forum dat voor ons zeer, zeer nuttig is en ons alleen maar versterken kan in bescherming en aanval op die Legio-bedriegers.
-
Henk Wester
Beste Ragrin,
Ik hoop met je mee. Het heeft weinig met intelligentie te maken, of je het een tijdje niet meer aankunt. Ik heb heel wat intelligente mensen overspannen zien worden.
groet,
Henk
Ik hoop met je mee. Het heeft weinig met intelligentie te maken, of je het een tijdje niet meer aankunt. Ik heb heel wat intelligente mensen overspannen zien worden.
groet,
Henk
-
Ragrin
Daar heb je gelijk in Henk, zag ik even over het hoofd. Al klinkt het hard, maar overspannen zijn of worden heeft zijn nut, net als fisiek ziek worden overigens, n.l. we worden er sterker door. Al is het proces naar genezing vervelend en soms langdurig, ik kan daar over meepraten daar het me overkwam. Ik hoop niet dat Karin dit overkwam, en zowel dat het een tijdeljke inzinking betreft. Maar ook daarna wordt de mens sterker.
-
Albert
Karin laat je niet uit het veld slaan. Schrijven wanneer je weer wilt.
Groet,
Albert.
Groet,
Albert.
-
Rina
Beste mensen,
Ik vindt het heel erg jammer dat die ziekelijke mensen die op deze forum nog kunnen worden toegelaten.
Ik zal zeggen Karin laat je niet wegjagen door dit soort mensen, je bent te goed om weg te gaan van deze forum.
Ik zal het jammer vinden als je hun zin geeft.
Beste karin Ze zijn niet de moeite waard.
En ik vindt het jammer dat Tros radar niet heeft ingegrepen, de bedoeling van deze forum is echt voor de meeste gedupeerde mensen vs (Legio Lease)Dexia bank.
Dus karin laat je niet intimideren.
Ik wens je veel sterkte en tot horens op deze forum.
groetjes Rina
Ik vindt het heel erg jammer dat die ziekelijke mensen die op deze forum nog kunnen worden toegelaten.
Ik zal zeggen Karin laat je niet wegjagen door dit soort mensen, je bent te goed om weg te gaan van deze forum.
Ik zal het jammer vinden als je hun zin geeft.
Beste karin Ze zijn niet de moeite waard.
En ik vindt het jammer dat Tros radar niet heeft ingegrepen, de bedoeling van deze forum is echt voor de meeste gedupeerde mensen vs (Legio Lease)Dexia bank.
Dus karin laat je niet intimideren.
Ik wens je veel sterkte en tot horens op deze forum.
groetjes Rina
-
rob v.d.
En Tros Radar heeft NOG STEEDS NIET alle vuiligheid van dit forum verwijderd (zie topic Dirk Bruneel, o.a. de scheldpartij van meneer Knipmeijer). Radar, pak nu eindelijk je verantwoordelijkheid eens op ....
-
Natasja
Beste Karin,
Als je dit nog leest, ik kan me voorstellen dat je in ieder geval niks meer schrijft. Wat een ****** die jouw zo de grond in hebben gepraat. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste weken nauwelijks nog op het forum kom en dat hou ik graag zo.
Als je het hier af en toe leest ga je je gewoon nog rotter voelen.
Die tijd heb ik nu wel gehad.
Ik kom zo op zijn tijd nog wel lezen en wens iedereen het beste.
Henk,
Je bent voor mij een kanjer. Je neemt het heel lief op voor Karin. Succes!
Als je dit nog leest, ik kan me voorstellen dat je in ieder geval niks meer schrijft. Wat een ****** die jouw zo de grond in hebben gepraat. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de laatste weken nauwelijks nog op het forum kom en dat hou ik graag zo.
Als je het hier af en toe leest ga je je gewoon nog rotter voelen.
Die tijd heb ik nu wel gehad.
Ik kom zo op zijn tijd nog wel lezen en wens iedereen het beste.
Henk,
Je bent voor mij een kanjer. Je neemt het heel lief op voor Karin. Succes!
-
Albert
Karin,
Nogmaals ik sluit me aan bij Luc en Natasja. Laat je niet in een hoek trappen. Mensen zoals jij houden het forum levendig.
Groet,
Albert.
Wij willen Karin terug. Punt uit.
Nogmaals ik sluit me aan bij Luc en Natasja. Laat je niet in een hoek trappen. Mensen zoals jij houden het forum levendig.
Groet,
Albert.
Wij willen Karin terug. Punt uit.
-
Henk Wester
Beste Karin,
Ik zit op mijn werk en ik wil je even de groeten doen.
Henk
Ik zit op mijn werk en ik wil je even de groeten doen.
Henk
-
Ragrin
Beste Karin, ik zit thuis, doe je zeker de groeten, en als je er weer tegen opgewassen bent KOM DAN ALSJEBLIEFT TERUG!!
Mensen zoals jij dragen nuttige dingen bij aan dit helaas zo nodige forum, waar wij allen kracht uit putten tegen de gevestigde "orde" in te gaan. We laten ons toch niet inpakken door die kunstmatige, ongevoelige en portemonee bedreigende bankmedewerkers, See You!!!!!!!
Mensen zoals jij dragen nuttige dingen bij aan dit helaas zo nodige forum, waar wij allen kracht uit putten tegen de gevestigde "orde" in te gaan. We laten ons toch niet inpakken door die kunstmatige, ongevoelige en portemonee bedreigende bankmedewerkers, See You!!!!!!!