Voogd en Voogd verzekeraars
Geplaatst: 01 apr 2014 14:24
Bij Voogd en Voogd heb ik via een tussenpersoon al 4 jaar een verzekering lopen voor mijn mobiele telefoon.
In 2010 bij het afsluiten hadden zij deze ondergebracht bij Unigarant en waren schades in huis gewoon gedekt.
Nu blijkt na 4 jaar keurig trouw betalen, dat de polis nu ondergebracht is bij een andere verzekeraar die in huis schades niet dekt. keurig staat op elke nieuwe jaar polis dat de assurantie belasting omhoog gaat, of dat het eigen risico verhoogd wordt. Maar niks over de andere verschillen met de verzekeraar van het jaar daarvoor.
Er staat keurig een link in de mail elk jaar om de totale voorwaarden van de verzekeraar te zien, hiermee kom je in een nieuwe omgeving waar je een login voor nodig hebt. Welke je niet hebt gekregen en dus ook niet in kan loggen.
Nu heb ik toevallig een schade, welke dus afgekeurd wordt op het in huis gebeuren hiervan. IK heb gemeld dat ik niet tevreden ben met de afhandelingen en wegens de slechte of geen communicatie over de voor mij belangrijke wijziging, graag alle premie in het afgelopen jaar retour zou willen zien. Dit verzoek kon niet voldaan worden.
Ik was dus niet verzekerd, waar ik dus wel verzekerd voor dacht te zijn.
Nu wil het feit dat ze toen maar bedacht hebben mijn lopende verzekering stop te zetten per volgende maand en de premie die ik al vooraf voldaan heb voor de lopende maanden maar gewoon te houden..
Hoe moet ik hiermee omgaan? Dit is echt gewoon oplichting naar mijn mening
In 2010 bij het afsluiten hadden zij deze ondergebracht bij Unigarant en waren schades in huis gewoon gedekt.
Nu blijkt na 4 jaar keurig trouw betalen, dat de polis nu ondergebracht is bij een andere verzekeraar die in huis schades niet dekt. keurig staat op elke nieuwe jaar polis dat de assurantie belasting omhoog gaat, of dat het eigen risico verhoogd wordt. Maar niks over de andere verschillen met de verzekeraar van het jaar daarvoor.
Er staat keurig een link in de mail elk jaar om de totale voorwaarden van de verzekeraar te zien, hiermee kom je in een nieuwe omgeving waar je een login voor nodig hebt. Welke je niet hebt gekregen en dus ook niet in kan loggen.
Nu heb ik toevallig een schade, welke dus afgekeurd wordt op het in huis gebeuren hiervan. IK heb gemeld dat ik niet tevreden ben met de afhandelingen en wegens de slechte of geen communicatie over de voor mij belangrijke wijziging, graag alle premie in het afgelopen jaar retour zou willen zien. Dit verzoek kon niet voldaan worden.
Ik was dus niet verzekerd, waar ik dus wel verzekerd voor dacht te zijn.
Nu wil het feit dat ze toen maar bedacht hebben mijn lopende verzekering stop te zetten per volgende maand en de premie die ik al vooraf voldaan heb voor de lopende maanden maar gewoon te houden..
Hoe moet ik hiermee omgaan? Dit is echt gewoon oplichting naar mijn mening