Telfort ellende
Geplaatst: 02 apr 2014 18:09
Overgestapt op glasvezel van Telfort. Maar sinsdien een slechte tv verbinding, het moest van Telfort via verbindingskastjes.
Na lang proberen toch maar besloten om het modem naar boven te verplaatsen, nu heb ik normaal beeld. Omdat er ook een telefoonsnoer moest worden getrokken, kon ik het niet zelf.
De monteur kostte me 92 euro! Gewoon een kabel van de meterkast beneden naar onze etage boven.
Telfort had wel mogen zeggen dat een Wifi punt onder in de meterkast wel eens voor verbindingsproblemen zou kunnen zorgen.
Ik heb meer dan maand gewacht totdat het probleem eindelijk is opgelost. Helaas wil Telfort haar fout niet erkennen en zegt keihard dat ik zelf verantwoordelijk ben.
Ik ga na dit verplichte contract van een jaar overstappen op een andere provider. Als ik alles geweten had, dan was ik bij Adsl gebleven.
Na lang proberen toch maar besloten om het modem naar boven te verplaatsen, nu heb ik normaal beeld. Omdat er ook een telefoonsnoer moest worden getrokken, kon ik het niet zelf.
De monteur kostte me 92 euro! Gewoon een kabel van de meterkast beneden naar onze etage boven.
Telfort had wel mogen zeggen dat een Wifi punt onder in de meterkast wel eens voor verbindingsproblemen zou kunnen zorgen.
Ik heb meer dan maand gewacht totdat het probleem eindelijk is opgelost. Helaas wil Telfort haar fout niet erkennen en zegt keihard dat ik zelf verantwoordelijk ben.
Ik ga na dit verplichte contract van een jaar overstappen op een andere provider. Als ik alles geweten had, dan was ik bij Adsl gebleven.