Pagina 1 van 1

Telfort ellende

Geplaatst: 02 apr 2014 18:09
door Noorddrenthe
Overgestapt op glasvezel van Telfort. Maar sinsdien een slechte tv verbinding, het moest van Telfort via verbindingskastjes.
Na lang proberen toch maar besloten om het modem naar boven te verplaatsen, nu heb ik normaal beeld. Omdat er ook een telefoonsnoer moest worden getrokken, kon ik het niet zelf.
De monteur kostte me 92 euro! Gewoon een kabel van de meterkast beneden naar onze etage boven.

Telfort had wel mogen zeggen dat een Wifi punt onder in de meterkast wel eens voor verbindingsproblemen zou kunnen zorgen.

Ik heb meer dan maand gewacht totdat het probleem eindelijk is opgelost. Helaas wil Telfort haar fout niet erkennen en zegt keihard dat ik zelf verantwoordelijk ben.

Ik ga na dit verplichte contract van een jaar overstappen op een andere provider. Als ik alles geweten had, dan was ik bij Adsl gebleven.

Re: Telfort ellende

Geplaatst: 02 apr 2014 19:58
door encore
Stap dan maar over naar ADSL of naar kabel... Overstappen van glasvezel naar glasvezel duurt over het algemeen 3 maanden... Geen idee hoe dat kan en waar het op slaat, maar het is helaas zo.

Re: Telfort ellende

Geplaatst: 03 apr 2014 13:44
door Telfort webcare
@Noorddrenthe,

Erg vervelend dat je niet tevreden bent met de geboden service. Ik laat graag telefonisch contact met jou leggen om jouw klacht te bespreken en te zien wat een eventuele passende oplossing is. Kun je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer in een privébericht aan mij kenbaar kunnen maken? Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag!

Jeroen

Re: Telfort ellende

Geplaatst: 29 apr 2014 23:08
door krunch
encore schreef:Stap dan maar over naar ADSL of naar kabel... Overstappen van glasvezel naar glasvezel duurt over het algemeen 3 maanden... Geen idee hoe dat kan en waar het op slaat, maar het is helaas zo.

pardon? waar haal je dit vandaan?

Re: Telfort ellende

Geplaatst: 29 apr 2014 23:48
door encore
krunch schreef:

pardon? waar haal je dit vandaan?
van internet