| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADVOCAAT LIMBURG Payback!!!! Die van niets weet????
ADVOCAAT LIMBURG Payback!!!! Die van niets weet????
Ik heb naar aanleiding van mijn aanmelding vrijdag contact gehad met de Advocaat in Limburg die Payback had opgegeven . Tot mijn grote verbazing wist Mr Roomberg niets van een gezamelijke aktie niets over een afgesproken tarief en tot mijn allergrootste verbazing vraagt hij bent u gedagvaard waarop ik nee antwoord waarna hij zegt dan zou ik dit afwachten...... Wie weet het nu nog, Piet???
Joost
Joost
Re: ADVOCAAT LIMBURG Payback!!!! Die van niets weet????
Hallo Joost1
Ik heb zelf met Mr Roomberg deze afspraak gemaakt.
Waarom hij dit antwoord geeft weet ik niet.
Ik kan hem nu ook niet bereiken want het is carnaval en de telefoon wordt niet opgenomen.
Zodra ik met hem heb gesproken geef ik dit door aan de contactpersoon.
groeten,
Piet
Ik heb zelf met Mr Roomberg deze afspraak gemaakt.
Waarom hij dit antwoord geeft weet ik niet.
Ik kan hem nu ook niet bereiken want het is carnaval en de telefoon wordt niet opgenomen.
Zodra ik met hem heb gesproken geef ik dit door aan de contactpersoon.
groeten,
Piet
Beste Joost,
Ik heb via Payback indertijd een telefoonnummer gekregen van een advocaat te Rotterdam en ben vervolgens aan de slag gegaan. Ik heb mensen verzameld en we staan aan het begin van de procedure. Overigens is het niet eenvoudig geweest om een groep mensen te mobiliseren. Veel gedupeerden zijn onzeker en weten niet waar ze aan toe zijn. Velen mailen je gek om antwoorden die men zo van het forum kunnen plukken. Anderen laten ineens niets meer van zich horen.
Zoals jij je ervaring met het betreffende kantoor in Limburg ongenuanceerd zomaar - boem- op het forum plaatst, lijkt me niet erg zinvol. Het draagt niet bij aan een gezamenlijk aanpak van ONS probleem. Het was in jouw geval gepaster geweest wanneer je even via de mail bij Payback had geinformeerd hoe dit nu precies zit?
Nu wek je een beeld van die-contactpersonen-doen-maar-wat-daar-samen-met-payback. En daar is werkelijk niet één gedupeerde bij gebaat.
Groet,
Jan
Ik heb via Payback indertijd een telefoonnummer gekregen van een advocaat te Rotterdam en ben vervolgens aan de slag gegaan. Ik heb mensen verzameld en we staan aan het begin van de procedure. Overigens is het niet eenvoudig geweest om een groep mensen te mobiliseren. Veel gedupeerden zijn onzeker en weten niet waar ze aan toe zijn. Velen mailen je gek om antwoorden die men zo van het forum kunnen plukken. Anderen laten ineens niets meer van zich horen.
Zoals jij je ervaring met het betreffende kantoor in Limburg ongenuanceerd zomaar - boem- op het forum plaatst, lijkt me niet erg zinvol. Het draagt niet bij aan een gezamenlijk aanpak van ONS probleem. Het was in jouw geval gepaster geweest wanneer je even via de mail bij Payback had geinformeerd hoe dit nu precies zit?
Nu wek je een beeld van die-contactpersonen-doen-maar-wat-daar-samen-met-payback. En daar is werkelijk niet één gedupeerde bij gebaat.
Groet,
Jan
Ik wilde alleen weten omdat ik meerdere contracten heb hoe hij daar tegen aankeek en of er meer kosten waren omdat de contact persoon niet bekent was met de kosten en meerdere contracten en toen vroeg de advocaat of ik al gedagvaard was dan kon hij wat doen, en dat hij nog moest overleggen over de kosten . Mag ik dat vreemd vinden.
Joost
Joost
Er zijn meer mensen die gezamenlijk een advocaat wilden nemen. Daar kwam uit:
Elke zaak is anders daarom moet je alleen maar gelijkgestemden zien te vinden. Iemand met meerdere contracten zal meer moeten betalen, dan iemand met maar één contract.
Elke zaak is anders daarom moet je alleen maar gelijkgestemden zien te vinden. Iemand met meerdere contracten zal meer moeten betalen, dan iemand met maar één contract.
Mijn vraag is niet of het meer kost maar wat het kost
Joost
Joost