Rational keuken
Geplaatst: 07 apr 2014 09:57
Vorig jaar in oktober een Rational keuken besteld. Deze werd in november geplaatst. Toen werden er diverse kastdeuren ontdekt die beschadigd waren. Deze werden opnieuw besteld en in december werden deze opnieuw geleverd. Een kastdeur die rechtsdraaiend moest zijn, werd linksdraaiend geleverd en was ook weer beschadigd. Opnieuw heeft het keukenbedrijf een rechtsdraaiende deur besteld en na 1,5 maand werd de nieuwe deur geleverd. Wederom beschadigd. En hierna wederom een beschadigde deur geleverd. Zowel het keukenbedrijf als ikzelf worden hier doodziek van. Rational staat bekend als een keuken uit het hogere segment, maar de kwaliteitscontroleur bij Rational heeft dit nog niet begrepen.
Naast het keukenbedrijf heb ik ook al een aantal malen contact gehad met Rational in Duitsland en gevraagd om compensatie voor de vrije dagen die ik heb moeten opnemen. Maar daar geven ze geen gehoor aan. Ik moet het maar uitzoeken met het keukenbedrijf. Die worden echter ook doodziek van dit hele verhaal. Zij moeten steeds langskomen om de nieuwe deur te plaatsen en voor deze arbeidsuren worden zij niet gecompenseerd.
Ik moet dus nooit meer van mijn leven een Rational keuken.
Naast het keukenbedrijf heb ik ook al een aantal malen contact gehad met Rational in Duitsland en gevraagd om compensatie voor de vrije dagen die ik heb moeten opnemen. Maar daar geven ze geen gehoor aan. Ik moet het maar uitzoeken met het keukenbedrijf. Die worden echter ook doodziek van dit hele verhaal. Zij moeten steeds langskomen om de nieuwe deur te plaatsen en voor deze arbeidsuren worden zij niet gecompenseerd.
Ik moet dus nooit meer van mijn leven een Rational keuken.