Youfone GPRS limiet overschreden
Geplaatst: 07 apr 2014 21:44
Via het programma sloop de crisis overgestapt naar youfone, top deal wat mij betreft. Oversluiten ging prima , eerste rekening keurig betaald en ook online zichtbaar. Databundel van 1 GB, al 4 jaar iPhone bezitter met dezelfde bundel. Nog nooit eerder over mijn limiet heengekomen bij oude provider.
Krijg op 28 maart sms Hoog verbruik! 80 euro aan GPRS kosten, data geblokkeerd tot eind van de maand. Voor meer informatie bel 1200. Voor ik bel check ik eerst mijn online factuur waar ik tot mijn grote verbazing geen schrikbarende eerder gemaakte internetkosten vind. Huidig verbruik ziet er ook keurig uit, niks te zien! Nergens zie ik deze kosten terug, ook in het gespecificeerde overzicht niet.
Nog even mijn dataverkeer gecheckt op mijn iPhone , ook geen absurde datastreaming.
Kort na mijn sms getracht te bellen, na 3x 20-11 en 15 minuten in de wacht, ga ik morgen nogmaals bellen. Ik ben op zoek naar mensen die dit herkennen en mocht youfone mijn bericht lezen,ik zou graag een gespecificeerd overzicht ontvangen van wanneer en hoeveel databundel ik heb verbruikt.
Aan de instellingen van mijn telefoon zal het niet liggen, deze staan al 4 jaar hetzelfde.
Ik weet wel dat dit niet goed voelt maar ben nog op zoek naar bevestiging en ervaringsverhalen, o ja en een medewerker die kan garanderen dat en bewijzen dat dit geen standaard oplicht manieren zijn..
Zie jullie reacties graag tegemoet!
Krijg op 28 maart sms Hoog verbruik! 80 euro aan GPRS kosten, data geblokkeerd tot eind van de maand. Voor meer informatie bel 1200. Voor ik bel check ik eerst mijn online factuur waar ik tot mijn grote verbazing geen schrikbarende eerder gemaakte internetkosten vind. Huidig verbruik ziet er ook keurig uit, niks te zien! Nergens zie ik deze kosten terug, ook in het gespecificeerde overzicht niet.
Nog even mijn dataverkeer gecheckt op mijn iPhone , ook geen absurde datastreaming.
Kort na mijn sms getracht te bellen, na 3x 20-11 en 15 minuten in de wacht, ga ik morgen nogmaals bellen. Ik ben op zoek naar mensen die dit herkennen en mocht youfone mijn bericht lezen,ik zou graag een gespecificeerd overzicht ontvangen van wanneer en hoeveel databundel ik heb verbruikt.
Aan de instellingen van mijn telefoon zal het niet liggen, deze staan al 4 jaar hetzelfde.
Ik weet wel dat dit niet goed voelt maar ben nog op zoek naar bevestiging en ervaringsverhalen, o ja en een medewerker die kan garanderen dat en bewijzen dat dit geen standaard oplicht manieren zijn..
Zie jullie reacties graag tegemoet!