Glasvezel van Telfort
Geplaatst: 09 apr 2014 09:57
Op 15 januari 2014 heb ik via internet een glasvezelabonnement (“Alles-in-1”) aangevraagd bij Telfort, met de gewenste activatiedatum 10 februari. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement 3-4 weken zou gaan duren omdat de glasvezel was al bij ons aanwijzig was Maar de informatie op de website van Telfort misleidend was.
Op 21 maart heeft Telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. Helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. De verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
Ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar Telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. De dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt.
Op 21 maart heeft Telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. Helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. De verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
Ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar Telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. De dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt.