bankstel
Geplaatst: 09 apr 2014 19:07
eind december 2013, ons gekochte bankstel, een 2 zitter ontvangen, gekocht bij de Schakel in Den Helder, een kleine €1400, we hebben ons door een enthousiaste verkoper goed laten voorlichten, een bank van stof, hollandse fabrikaat, degelijk gebouwd. na 2 weken begon de stof ontzettend te golven en te pluizen, zowel op de leuning als de kussens en de rugleuning, we hebben direct de Schakel opgebeld en geinformeerd, 2 weken later kwamen ze kijken. De verkoper was kort, dan had u geen stoffen bank moeten kopen, het pluis was ook normaal, hij vroeg dan ook, "scheert u uzelf met een scheermesje, dan kan u zo het pluis voorzichtig verwijderen. Ik stelde voor om de fabrikant te benaderen, dit was onzin, die doet hier niets mee, dit is volkomen normaal, na enige tijd werd toch een afspraak met de fabrikant gemaakt. twee weken later was de fabrikant er, oohh zei hij, kijk dat golven zit ook in uw stoelen, die notabene 12 jaar oud zijn. het golven vond hij normaal, zet de bank af en toe buiten, als het ligt regent, dan trekken die plooien en golven wel weer weg, het pluis werd op de zelfde manier afgedaan zoals de verkoper had voor gesteld. Kortom het lijkt er sterk op, garantie tot de hoek, zal een internet winkel dan toch beter zijn als een middenstander belonen in je woon omgeving?
Fam. Witte Den Helder
Fam. Witte Den Helder