Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.
Geplaatst: 09 apr 2014 20:23
Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.
Door de opsomming op de site van zo’n 6 redenen om bij Dixons te kopen waaronder “kopen met air miles “ en 10% korting met air miles op onze producten besloot ik op 27-12-2013 via internet bij Dixons een Ipad air te bestellen met afhalen in een filiaal.
Hij was in het filiaal niet aanwezig maar ik kreeg de melding “naar filiaal gezonden”
Nadat er op 7 jan ’14 nog geen reactie was, maar op de site stond dat er in het filiaal de door mij gewenste Ipad aanwezig was, heb ik in het filiaal gevraagd of er een bestelling voor mij was binnengekomen het antwoord was ontkennend. Het was echter geen probleem ik kon hem gewoon kopen en zij zouden mijn bestelling annuleren en dat is ook gebeurd.
Bij de kassa werd ik door de medewerkster nog doorgezaagd om een verzekering op mijn aankoop te nemen voor het geval er iets zou gebeuren met mijn Ipad maar er zit toch garantie op?
De afrekening was een heel koude douche u kunt niet met air miles betalen, sinds 17 juli doet Dixons niets meer met air miles alleen nog aanbiedingen. Dus geen 10% van €613,49= €61.35 voor 6135 air miles.
Op mijn vraag waarom Dixons betalen met air miles op de site heeft staan kon ze geen duidelijk antwoord geven. Maar aanbiedingen zouden zeker niet gelden voor Ipads werd mij nadrukkelijk verzekerd.
Ik heb7 januari op de Dixons site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en krijg 29 aanbiedingen waaronder ook mijn aankopen. Ik meen dan toch ook duidelijk recht te hebben op 10% korting op mijn aankoop in ruil voor air miles.
Ziedaar op 5 febr. een nieuwsbrief van Dixons met een aanbieding Ipad Air weliswaar een mini maar met 10% air miles korting. Ik heb wederom op de site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en ik krijg keurig 29 artikelen waaronder ook mijn aankopen. Ik mag van een bedrijf in elektronica zoals Dixons toch verwachten dat het niet alleen verstand heeft van verzekeringen maar ook zijn ICT op orde heeft en een zoekopdracht op de site gestand doet en wanneer er sprake is van een foutje deze corrigeert.
Na 5 februari diverse e-mails en telefoontjes van Dixons en een ingehuurd bedrijf voor klachten afhandeling, dat in het kort een zelfde verhaal heeft als in het filiaal, werd mij een coulance korting aangeboden van €25, - ik vind dit niet in verhouding met de €61,35 waarop ik recht meen te hebben.
Ik heb dit afgewezen als een dooddoener.
Wat Dixons aan de voordeur met megadata binnenhaalt voor klanten tevredenheid en passende aanbiedingen wordt met een simpele pennenstreek ongedaan gemaakt.
Ik was een regelmatige tevreden klant van Dixons die nu diep teleurgesteld is.
Door de opsomming op de site van zo’n 6 redenen om bij Dixons te kopen waaronder “kopen met air miles “ en 10% korting met air miles op onze producten besloot ik op 27-12-2013 via internet bij Dixons een Ipad air te bestellen met afhalen in een filiaal.
Hij was in het filiaal niet aanwezig maar ik kreeg de melding “naar filiaal gezonden”
Nadat er op 7 jan ’14 nog geen reactie was, maar op de site stond dat er in het filiaal de door mij gewenste Ipad aanwezig was, heb ik in het filiaal gevraagd of er een bestelling voor mij was binnengekomen het antwoord was ontkennend. Het was echter geen probleem ik kon hem gewoon kopen en zij zouden mijn bestelling annuleren en dat is ook gebeurd.
Bij de kassa werd ik door de medewerkster nog doorgezaagd om een verzekering op mijn aankoop te nemen voor het geval er iets zou gebeuren met mijn Ipad maar er zit toch garantie op?
De afrekening was een heel koude douche u kunt niet met air miles betalen, sinds 17 juli doet Dixons niets meer met air miles alleen nog aanbiedingen. Dus geen 10% van €613,49= €61.35 voor 6135 air miles.
Op mijn vraag waarom Dixons betalen met air miles op de site heeft staan kon ze geen duidelijk antwoord geven. Maar aanbiedingen zouden zeker niet gelden voor Ipads werd mij nadrukkelijk verzekerd.
Ik heb7 januari op de Dixons site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en krijg 29 aanbiedingen waaronder ook mijn aankopen. Ik meen dan toch ook duidelijk recht te hebben op 10% korting op mijn aankoop in ruil voor air miles.
Ziedaar op 5 febr. een nieuwsbrief van Dixons met een aanbieding Ipad Air weliswaar een mini maar met 10% air miles korting. Ik heb wederom op de site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en ik krijg keurig 29 artikelen waaronder ook mijn aankopen. Ik mag van een bedrijf in elektronica zoals Dixons toch verwachten dat het niet alleen verstand heeft van verzekeringen maar ook zijn ICT op orde heeft en een zoekopdracht op de site gestand doet en wanneer er sprake is van een foutje deze corrigeert.
Na 5 februari diverse e-mails en telefoontjes van Dixons en een ingehuurd bedrijf voor klachten afhandeling, dat in het kort een zelfde verhaal heeft als in het filiaal, werd mij een coulance korting aangeboden van €25, - ik vind dit niet in verhouding met de €61,35 waarop ik recht meen te hebben.
Ik heb dit afgewezen als een dooddoener.
Wat Dixons aan de voordeur met megadata binnenhaalt voor klanten tevredenheid en passende aanbiedingen wordt met een simpele pennenstreek ongedaan gemaakt.
Ik was een regelmatige tevreden klant van Dixons die nu diep teleurgesteld is.