BIKKEL IBEE T3 Garantie
Geplaatst: 10 apr 2014 09:19
2013 een bikkel op vakantie in Nederland gekocht. Had ik dit maar NOOOOIT!!! gedaan.
Toen ik de fiets bij Giga-Bikes kocht vertelde men mij dat BIKKEL garantie overal geldig is waar een BIKKEL dealer zit. (NIET DUS)
Na een 2 mnd. begonnen de problemen met de accu die spontaan uitviel. Ik naar de lokale dealer die BIKKEL verkoopt. Ja dan moet u daar heen gaan waar u de fiets gekocht heeft. Een antwoord wat ik niet verwacht had. Garantie is Garantie. Maar goed Probleem is opgelost door BIKKEL zelf. Prima!
In September de volgende problemen. De schroeven vielen bijna letterlijk uit de fiets, Km. teller deed het niet. Nu naar een andere dealer Rens-Jansen. Daar aangekomen Ja meneer de fiets is slecht afgemonteerd. Ik vervolgens Giga-Bikes gebeld. Stuur de fiets maar op. Opsturen.....? ff klein trappen in doosje doen en op de bus doen? Nou ik denk ik betaal het zelf wel. Heb vervolgens Rens-Jansen opdracht gegeven om de fiets af te monteren en in orde te maken. Zo gezegd zo gedaan.
Inmiddels is het April 2014 Km.teller uitgevallen bagage rek los, Handvaten doppen uit de fiets gevallen, De leren handvaten kapot. Spatbord (achter) plastic afgevallen tijdens fietsen.
Wederom naar Rens-Jansen. Ik aan balen en knotteren en zeg tegen hem dat dit een waardeloze fiets is. Hij zegt dan moet u daarheen gaan waar u deze gekocht heeft. Wie.... de laatste beurt is toch bij jullie gebeurt (staat op de bon afmonteren). Maar enfin...
Dat ik arbeidsloon niet vergoed krijg Prima!! begrip voor. Maar dat men mij de producten die allemaal kapot zijn wel in rekening wil brengen daar heb ik geen begrip voor. Garantie is tenslotte Garantie.
Maar goed thuis aangekomen heb ik BIKKEL een mail gestuurd met tekst en uitleg. Het antwoord?
Ik kreeg door [Persoonsgegevens en ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator] mail dat onderdelen die van de fiets AFVALLEN of AFBREKEN niet vergoed. Blijkbaar is het bij hun normaal dat de fiets na verloop van tijd uit elkaar valt.
GARANTIE van BIKKEL is net zoveel waard als een fles zonder statiegeld. Ik heb op dit forum al gelezen over klachten over BIKKEL.
Mijn advies koop een fiets van een merk waar GARANTIE ook een waarde heeft. De bikkel is nl. niet goedkoop en de brutaliteit hoe men klanten beantwoord is ook een toppunt.
Voor mij GEEN BIKKEL meer. Een GAMMA fiets heeft meer waarde en betere service
Toen ik de fiets bij Giga-Bikes kocht vertelde men mij dat BIKKEL garantie overal geldig is waar een BIKKEL dealer zit. (NIET DUS)
Na een 2 mnd. begonnen de problemen met de accu die spontaan uitviel. Ik naar de lokale dealer die BIKKEL verkoopt. Ja dan moet u daar heen gaan waar u de fiets gekocht heeft. Een antwoord wat ik niet verwacht had. Garantie is Garantie. Maar goed Probleem is opgelost door BIKKEL zelf. Prima!
In September de volgende problemen. De schroeven vielen bijna letterlijk uit de fiets, Km. teller deed het niet. Nu naar een andere dealer Rens-Jansen. Daar aangekomen Ja meneer de fiets is slecht afgemonteerd. Ik vervolgens Giga-Bikes gebeld. Stuur de fiets maar op. Opsturen.....? ff klein trappen in doosje doen en op de bus doen? Nou ik denk ik betaal het zelf wel. Heb vervolgens Rens-Jansen opdracht gegeven om de fiets af te monteren en in orde te maken. Zo gezegd zo gedaan.
Inmiddels is het April 2014 Km.teller uitgevallen bagage rek los, Handvaten doppen uit de fiets gevallen, De leren handvaten kapot. Spatbord (achter) plastic afgevallen tijdens fietsen.
Wederom naar Rens-Jansen. Ik aan balen en knotteren en zeg tegen hem dat dit een waardeloze fiets is. Hij zegt dan moet u daarheen gaan waar u deze gekocht heeft. Wie.... de laatste beurt is toch bij jullie gebeurt (staat op de bon afmonteren). Maar enfin...
Dat ik arbeidsloon niet vergoed krijg Prima!! begrip voor. Maar dat men mij de producten die allemaal kapot zijn wel in rekening wil brengen daar heb ik geen begrip voor. Garantie is tenslotte Garantie.
Maar goed thuis aangekomen heb ik BIKKEL een mail gestuurd met tekst en uitleg. Het antwoord?
Ik kreeg door [Persoonsgegevens en ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator] mail dat onderdelen die van de fiets AFVALLEN of AFBREKEN niet vergoed. Blijkbaar is het bij hun normaal dat de fiets na verloop van tijd uit elkaar valt.
GARANTIE van BIKKEL is net zoveel waard als een fles zonder statiegeld. Ik heb op dit forum al gelezen over klachten over BIKKEL.
Mijn advies koop een fiets van een merk waar GARANTIE ook een waarde heeft. De bikkel is nl. niet goedkoop en de brutaliteit hoe men klanten beantwoord is ook een toppunt.
Voor mij GEEN BIKKEL meer. Een GAMMA fiets heeft meer waarde en betere service